hát nekem tegnap elvitték a zxr-t
mondjuk supermoto nekem is jo lenne...mondjuk én rá is tudnék ülni
most egy kis szünet jön azt majd egy 650es pegasot vagy egy dr big-et fogok szerezni.
meg februárban veszek egy pocket cross bike -ot baromkodni
Én is nézegettem azt a motort, de most nagyon kalkulálok, hogy belevágok egy 400-ba, de akkor kenyér és víz , inkább tankolok mint eszek .
Igen szerelővel érdemes menni mindenképp én is viszek ha megyek motort nézni.
ÁÁÁ dehogy kell nekem zzr Az pocsék Ez az álmom már jóideje és most teljesülni fog. Nekem szupersporton kivül más moci nem is kellene. Talán még a s.motyó az amit elfogadnék
Nem tudtam megegyezni a sráccal... aztán még nézegettem másokat is, ő is mondta, hogy milyen frankó a vas, ha nem hiszem el, akkor próbáljak ki mások által hirdetett ninjákat... meg is tettem, meg is tetszett az egyik, és meg is vettem, 420-ért, csomó plusz alkatrésszel, tanktáskával...
Amúgy kicsit furcsa hang jött a blokk felől, de lehet, hogy tényleg csak a "kawa-csörgés"... de nem szerelővel mentem sosem motort venni, így abba inkább nem akartam beleugrani...
jah, meg gáz nem ugrik könnyen vissza, lehet, új bovden kell, fékek elég furcsán fogtak, stb... volt vele hiba...
a választottammal jobban jártam szerintem... külsőre nem pöpec, de belsőleg jobb, mint az...
(hogy mennyire, az majd tavasszal a szervízkor kiderül... )
Amugy az igaziból nem Ram-Air. Ha valamikor leveszed a tankot találsz a csövek alatt egy kis ketyerét Az szivogatja a levegőt bizonyos időközönként. Nyit-zár nyit-zár. Pontosan nem tudom hogy mit csinál a friss levegővel és hova is sziovogatja, mert azt már a szerelőm nem részletezte. Annyit mondott, hogy környezetvédelmi előirások miatt tették a Japánok oda azt a kis szerkezetet. Ja és enyém nagyon ciripelt és néha azt lehetett hinni hogy valami a blokkban nem ok
Jó az a 45kiló is, amúgy meg szerintem is ha találsz jót akkor 400-ast vegyél, nekem is azt kéne, deh nekem sajnos "apuci teszi alám a motort" és ezért ő választ, deh nekem kezdőnek teljesen tökéletes lesz!Amúgy vissza olvasgattam, deh senki nem nyomott értelems választ arra, hogy mire is való az a két porszívó cső? Vagy ha igen akkor mi a gecim az a ram-air?
A 400 as 60 lóerő felett van kb 65-67. A 250-es meg aminek eredeti forgalmit láttam (nem 25KW-ra átírtat) az 42 KW szal 55HP. Sztem aki venni akar ne az legyen a mérvadó h 250 vagy 400 ha mind2 25 KW papiron, hanem h mennyiért milyenállapotút. Amugy már bánom h nem egy 400 ast vettem.
Simán 400-as pajti Vagy ha például azt veszed alapul hogy a zxr250-ek mennek 190-et a 400-asok pedig 210-et akkor az lópikula Sőtt a 400-asok 80%-a letilt 190-nél. Én a 400-ast csak azért tanácsolom mert hamar kicsinek fog tűnni a 250-es. És akkor ám jól jönne az kicsi többlet teljesitmény is. Ne féjjjj má nem bántanak ezek, a gázt meg nem kell folyton csutkára rángatni Lehet azzal negyedgázzal is közlekedni
ÁÁÁÁÁÁ pláne nem lenne nagy. Én 167cm és 45kg vagyok és 600-ast fogok venni. Ha nekem az nem lesz sok akkor neked a 400-as pláne nem lenne sok. Vagy inkább 250-est jobban szeretnél?
Ha bejön a grandemoto oldala, fönt kattints az Aktuális lista szóra, akkor bejönnek azok a mocik amik pont most vannak náluk és nézegesd meg pár moci regadóját. Elsőként a zzr600-at keresd meg
ÁÁÁ dehogy lenne annyi. Amugy ezt pontosan úgysem tudod kiszámolni mert a regisztrációs adó pontos összege függ a kinti és itthoni forgalomba helyezés dátumától. Ezeket a dátumokat meg úgysem tudod.
pl nézd meg a www.grandemoto.com -on a 93-as 600-as zzr-nek milyen olcsó a regadója. Kizárt hogy ennek az idősebb 400-asnak több lenne
Neeem dehogyis lenne bajod vele Milyen termetű vagy amugy? (súly, magasság) amugy a két motornál az 1kg-ra eső lóerő: zxr250-nél: 0.319Le zxr400-nál: 0.408Le
Szerintem ez nem nagy eltérés
De 250-et nézegettem, az 40hp a 400-as 59-hp... ez közel húsz ló, és plusz 21 kiló a 400 javára, elég sok kalkulációt és fejfájást fok okozni ez nekem . Most nézek utánna a regadónak ....
Ja és még annyit hogy haver most csinálta meg a jogsit és kezdőmotornak az apja 1100xx-ét használja
Szerintem beszélj a palival és ha megtudtok egyezni akkor csapj le rá
mondjuk supermoto nekem is jo lenne...mondjuk én rá is tudnék ülni
most egy kis szünet jön azt majd egy 650es pegasot vagy egy dr big-et fogok szerezni.
meg februárban veszek egy pocket cross bike -ot baromkodni
Én is nézegettem azt a motort, de most nagyon kalkulálok, hogy belevágok egy 400-ba, de akkor kenyér és víz , inkább tankolok mint eszek .
Igen szerelővel érdemes menni mindenképp én is viszek ha megyek motort nézni.
Hi
mivel pályára nem jász nem lenne ésszerübb egy zzr?
Amúgy kicsit furcsa hang jött a blokk felől, de lehet, hogy tényleg csak a "kawa-csörgés"... de nem szerelővel mentem sosem motort venni, így abba inkább nem akartam beleugrani...
jah, meg gáz nem ugrik könnyen vissza, lehet, új bovden kell, fékek elég furcsán fogtak, stb... volt vele hiba...
a választottammal jobban jártam szerintem... külsőre nem pöpec, de belsőleg jobb, mint az...
(hogy mennyire, az majd tavasszal a szervízkor kiderül... )
Amugy az igaziból nem Ram-Air. Ha valamikor leveszed a tankot találsz a csövek alatt egy kis ketyerét Az szivogatja a levegőt bizonyos időközönként. Nyit-zár nyit-zár. Pontosan nem tudom hogy mit csinál a friss levegővel és hova is sziovogatja, mert azt már a szerelőm nem részletezte. Annyit mondott, hogy környezetvédelmi előirások miatt tették a Japánok oda azt a kis szerkezetet. Ja és enyém nagyon ciripelt és néha azt lehetett hinni hogy valami a blokkban nem ok
nem tudjátok mibe van egy rendszámoztatás ?
szkárccs azt tudni kell hogy nekem eddig csak robim volt és mot fogok majd tanulni egy 500 cbe-en MOOTORSULIBAN természetesen... na és most ?
de a 400-as 1999 ben volt forgalombahelyezve és nem 91-ben.
75 kilós és 177 magas
pl nézd meg a www.grandemoto.com -on a 93-as 600-as zzr-nek milyen olcsó a regadója. Kizárt hogy ennek az idősebb 400-asnak több lenne
Szerintem ez nem nagy eltérés
A reg adó kb. 51300 ki lett számolva ez a 400 ra vonatkozik
Miért enm azt vetted mi volt a baj !
De 250-et nézegettem, az 40hp a 400-as 59-hp... ez közel húsz ló, és plusz 21 kiló a 400 javára, elég sok kalkulációt és fejfájást fok okozni ez nekem . Most nézek utánna a regadónak ....
Szerintem beszélj a palival és ha megtudtok egyezni akkor csapj le rá