Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gépen van, vagy nyomtatott sajtó formájában? nem tudnád elküldeni?
mondjuk akár ide: birddd@vipmail.hu
Igen pont 96-oshoz van, de amugysem számit mert ugyanolyan a 93-as moci is mint a 96-os vagy a 98-as. Az évek alatt semmi sem változott bennük
És véletlenül '96 -os masinához manualod?
Jaja szkraccs@hotmail.com
Szkráccs van msn-ed ? Neked már volt kis kawád és kéne pár tanács, deh itt hosszú!
Nincs mit
Hát nemtudom, elképzelhető hogy házi farok....majd meglátjuk! A méreteket köszi, már kellettek régóta!
A farok szerintem teljesen egyedileg formázott és készitett. Adatok: teljes hossz:2000mm szélesség:685mm magassága:1090mm tengelytáv:1360mm ülésmagasság:735mm
Mondjuk nekem megvolt emelve picit a hátulja és úgy volt az ülésmagassága 750mm
Szkrács! Ha van service manualod, akkor le tudnád írni nekem a kawa pontos méreteit? Hossz, szélesség, magasság, ülésmagasság! Köszi
Nah senkisem tudja miről van az a farok a kawán?
Az a kiegyenlitő tartály, de abban is kell lennie valamennyi lének. Meg is van jelölve ha jól emléxem minimum és maximum jelzéssel
Háháááá! Megvan! Már csak abban kéne segítenetek, hogy ezen a motoron milyen motor fara van? Én egy régebbi 10desre tippelek, deh segítsetek plíííz!
Még valami eszembe jutott: a jobb oldali hátsó idom alatt van a hűtővíz tartálya... az arra szolgál, hogy a felmelegedett, túlfolyó vizet tárolja, vagy pedig igény esetén abból folyik a rendszerbe a cucc? csak mert egy nagy, íves cső vezet abból a hűtőrács tetején lévő kis tartályba, de annyira íves a cső, hogy nem tudom, hogy ha akarna, akkor tudna-e egyáltalán bármerre közlekedni a lé?!
Vagyis akkor nem úszom meg a blokk komolyabb szétkapását... :( Azt viszont nem szeretném, hogy kiderüljön, hogy a termosz tényleg K.O., és úgy legyen bontva... Vagyis valakinek - még mindig - nincsen véletlen elfekvőben ilyen (jó) alkatrésze?
Másik: amikor szétkaptam a légszűrő házát, akkor azt láttam, hogy a kis gumitömítések megnyúltak... így most a légszűrő nagy gumiját ki is dobtam a fenébe, a 4 kicsit meg valahogy visszatettem, de nem passzolnak pontosan... ilyeneket merrefelé lehet újonnan venni? Jah, meg új légszűrőszivacs is kellene...

?
Nah ez van amikor nagyon nagyon unatkozom! Szóval láttam egy videót amin egy busa seggét lecserélték egy K8-as gixerére! Szóval szerintetek ezt a műtétet meg lehet csinálni úgy hogy egy 96 eleji 250es ZXR seggét át műtenék egy 636os vagy egy 10edes hátsójára? Ha nem akkor miért? Ha igen akkor tanáscot elfogadok Kicist beteg ötlet, deh ha lehet akkor a télen kajak bevállalom
Az a kép amit pedig ma töltöttél föl az sem az aminek mondtam. Water temperature sensor, hanem az a neve hogy Radiator fan switch. A Water temperature sensor pedig az amibe a citromsárga vezeték megy, amit termostatnak néztem Sorry hogy össze-vissza vezettelek, csak olyan béna robbantott ábrák vannak a service manualban.
Nah várjál, mégsem az lesz Csak olyan marhán van a Service Manualban és teljesen összekavarodtam. Mostmár elég tuti hogy ott van ahova a nagy fekete cső megy
Veszett neccesen látszik. Ott van ahova a citromsárga vezeték bemegy. A vezeték L alakú vacakkal van odacsatlakoztatva. Szólj ha még kell segiteni valamiben
Akkor az órád mégiscsak jó lehet. Ja az én motoromnál is a termosztát a hengerfejbe volt... Gondolom a tiédnél is ott lehet valahol.
köszi! így már értem...
(400 -as fórumba az előbb tettem fel egy képet, azon te látod?)
Az ami a képen van az csak a viz hőfokát méri. A termostat az a hengersornál van. Úgy nézve ahogy ülsz a motoron, bal kéz felől az uccsó hengernél. Megy oda vezeték is, hogy hány arra már nem emléxem. Egy kis L alakú valamivel van odadugva a vezeték. Nekem azon a vezetéken volt egy kis műanyag védő valami is
De akkor ha nem működne, akkor meg sem moccanna a hőfokjelző... nekem meg járkál, csak nem megy sosem a normál sávba...
amúgy ha nem az a termosz, amit képen bekarikáztam, akkor melyik, illetve hol?
ma szétkaptam kicsit a gépet, leszedtem a légszűrőházat, meg mindent, de semmit sem találtam, ami termosz-féle lehetne... mondjuk szerintem csak én nem vettem észre...
Mi úgy próbáltuk ki a termoszt hogy kivettük, egy fémedénybe raktunk vizet és elkezdtük melegíteni a gázon. Szépen belelógattuk a termoszt és néztük hogy mi a helyzet. Ahogy melegedett a víz és elérte a 60 fokot láttuk hogy szépen elkezdett kinyitni és kinyitott. Utána kivettük és ahogy hűlt le szépen visszazárt. Így jól le lehet ellenőrizni. Ha a termosz jó akkor valószínű az óra lehet rossz. Nálam is ez volt a helyzet...
Viszont még mindig nem tudom, hogy mi van...
Meg tisztítottam a termoszt, átnéztem mindent a motoron, és még mindig nem szuperál a hőmérséklet... Létezik olyan, hogy a termosz tényleg gallyra ment?! Ránézésre semmi gond nem volt vele...
Jah, és ha tönkrement, akkor lehet, hogy azt hiszi, hogy alacsony a hőmérséklete a motornak, közben túlmelegszik, mert nem nyit a nagy kör?
Az a lényeg mostmár megvan