Közben gyorsan megnéztem és pont van egy pár villájuk zxr250-hez. 40Eft/db Nézz szét te is alaposan, mert sok jó dolguk van, amire szükséged lehet majd pl lámpa, különböző idomok, motorikus alkatrészek stb.....
150E-et simán megér. Nagy vonalakban számolva kb 200-250E-ből pöpecre vágod. Szerintem villát csak párban fogsz tudni venni, nem hiszem hogy egyesével is adják. egy db villa használtan kb 40E-60E-ig. Én tudok egy helyet ahol ezeket be is tudod szerezni www.burmi.hu itt nézz szét. Arra konkrétan emléxem hogy 2pár telójuk is van, igaz zxr400-hoz, de szerintem azét is belelehet tenni
Sziasztok
venni akarnék 1 zxr de ez elég 1 le pusztult állapotban van
a fő gond hogy koccant (50km/h)és a ebből következően ez a baja
kapot a villa azaz folyik az olaj belőle a fék tárcsák el görbültek de a felninek semmi baja a vázon csak festék pattogás van de az alumíniumot néztem ott nem láttam felületi sérülést és most jön a blokk
CSÖRÖG de nem tudjuk pontosan miért de sejtesünk van rá hogy a vezérlő lánc ment tökre honnan gondolom? onnan hogy a szelep dekni fedelet le veszem akkor látszik a lánc bele ért a dekni fedélibe.
nah szóval tisztelt fórumozok ezt igy nézve menyi lehet a meg csináltatása
azaz
1 villa 2 fék tárcsa 1"vezérműlánc csere"
ez menyibe kerülhet és mellette meg éri meg venni a motort
A motor ára így 150 re tartja a gazdája
(a képen látható állapotban van de meg van az idomjai meg a fék nyergei is)
Közben megvettem az új indexeket (sőt, az egyiket vissza is kellett vinnem cserére), és pont úgy jött ki a lépés, hogy ~23W a teljestíményük... vagyis relé marad, indexek működni fognak, és én is boldog leszek...
ugye az indexrelének adott teljesítmény kell? vagyis ha két kisebb teljesítményű indexre cserélem az elsőt/hátsót, akkor ő még úgy érzi, mintha ki lenne minden égve?! vagy az a lényeg, hogy az első és a hátsó index teljesítménye egyenlő legyen? fontos lenne a válasz még dél előtt, mert mennék új indexet venni, és bezár a bolt...
Nyugi az én kawámat sem lehetett az istennek se kettesbe tenni. Nyáron egyszer túlszivattam és baszott beindulni öninditóval. Beraktuk 1-be és haverom betolta. Ahogy ráengedte a kuplungot, már röffent is
Helyedben még néznék egy gyertyaképet, ha túl kormos akkor dús a keverék. Tudniillik a dús keverék "hidegebben " ég. Ezért is nem megy fel annyira a hőfokjelző.
No!Kivittem a gépet, hogy betoljam, de nem lehet kettesbe rakni csak egyesbe...Most Én vagyok a béna?Rohangáltam vele, de egyesbe semmi esélyem...Van olyan, hogy nem tud kettesbe váltani egyből?
Nem régóta van meg ez a gép...Előtte Mz-m volt.Azt szét szedtem ,összeraktam...De ez kicsit más.Inkább megkérdezek rutinosabbakat még a legalapvetőbb dolgokról is, nehogy drága hibát csináljak.
ha kell irj.
venni akarnék 1 zxr de ez elég 1 le pusztult állapotban van
a fő gond hogy koccant (50km/h)és a ebből következően ez a baja
kapot a villa azaz folyik az olaj belőle a fék tárcsák el görbültek de a felninek semmi baja a vázon csak festék pattogás van de az alumíniumot néztem ott nem láttam felületi sérülést és most jön a blokk
CSÖRÖG de nem tudjuk pontosan miért de sejtesünk van rá hogy a vezérlő lánc ment tökre honnan gondolom? onnan hogy a szelep dekni fedelet le veszem akkor látszik a lánc bele ért a dekni fedélibe.
nah szóval tisztelt fórumozok ezt igy nézve menyi lehet a meg csináltatása
azaz
1 villa 2 fék tárcsa 1"vezérműlánc csere"
ez menyibe kerülhet és mellette meg éri meg venni a motort
A motor ára így 150 re tartja a gazdája
(a képen látható állapotban van de meg van az idomjai meg a fék nyergei is)
Közben megvettem az új indexeket (sőt, az egyiket vissza is kellett vinnem cserére), és pont úgy jött ki a lépés, hogy ~23W a teljestíményük... vagyis relé marad, indexek működni fognak, és én is boldog leszek...
de lehet veni direkt ledhez valo relét.. de sztem vannka különbözö indexekhez valo relék is
persze h tolás közbe. nem azé de az mz-t nem csak gurulás közben lehetett könyedén üresbe tenni?
nekem mindig sikerül.
ezt most ugy kérdezed tölem mintha még sosenem toltál volna be motort... amugy kettesbe.