Na szerintem az összes apróság közül csak ez a legneccesebb,hogy a fordulatszámmérő nem műxik.De erre sokmindent nem tudok mondani,mert ehez nem értek,nem tudom,hogy pontosan hogy is működik.Ezért azt sem tudom mi romolhatott el benne és mennyi lenne a javitása,meg ilyenek.Irj be ZXR400 fórumra,ott hátha vannak okosabb emberek,akik eltudnak látni infóval.
Akkor valószínűleg nincs túlzottan nagy baja... Gondolom én... És remélem igazam lesz, mert nagy valószínűséggel meg is fogom venni...
Még egy végső kérdés: Fordulatszámmérővel mit lehet csinálni? Annak nincsen esetleg biztosítéka vagy valami, amit meg lehet piszkálni, hogy újra beinduljon?
A tipikus Kawacsörgést csak alapjáraton hallhatod,de kis gázt húzol neki és elkellene,hogy múljon.Vagy befogod a kiput,hogy ne halld a hangját,akkor húzol neki gázt és megtudod állapitani,hogy tipikus csörgés,vagy hiba
Tulajdonképpen belegondolva a fékkarban is lehetett valamit érezni... mintha ugyanaz a karbehúzás néha nagyobb fékhatást eredményezne, néha kisebbet... Amúgy lehet, hogy u.arra gondolsz, amikor a lüktetésről beszélsz, csak én vagyok hülye a megfogalmazásához a dolgoknak...
A lámpát meg (a bal oldalit) megnéztem, és a dugalj rendesen rajta volt, sőt, leszedtem, újra felraktam, semmi... Mindenesetre furcsa... Jah, ha levágta volna a biztit... akkor... nem is tudom, még az is elképzelhető... Biztosítékokat nem néztem meg, bevallom... Amennyiben az nem a hátsókkal van egy körre kötve (és miért lenne), simán lehet, hogy csak az lett lecsapva...
De a lámpa a legkisebb probléma, még a fék is fogott, szóval nem kellett összecsinálnom megállásnál magam... ami nem nyugtat meg az a motorhang (még mindig)...
Valaki nem tudná megfogalmazni, hogy milyen is az, ha szar csörgő a hang, és milyen az, amikor 'Kawa-zörgést' hall csak az ember?
U.I.: Bocsi, hogy mindig re4gényeket írok, de nem tudom szépen, tömörebben megfogalmazni...
nekem a hátsó pl szorult egy darabig míkor betéátet cseréltem, de aztán csak elkopott a baetét annyira.. :P és azóta sem üt meg szaggat, pedig lilult rendesen.
Jaja az én tárcsáim is ütnek egy picit,de attól még faszán fognak.De ha kutyára megvannak égve a tárcsák akkor az okozhatja a szaggatott fékhatást. Én igy tudom
hááát, felvételről nem 100% hogy átjön, de ha jól sikerül talán érdekes lehet. a lámpa necces, de ha túlfesz lenne kicsapná a biztit azt szevasz, inkább valami összedugás lehet nem rendesen összedugva vagy kilazulva. a fék nem inkább olyan lüktető érzés? azt úgy szokták mondani hogy üt a tárcsa, de nemtom mit éreztél.
Nah akkor abban szar a fesszabályzó.Ha több másodpercen keresztül forgatod tiltáson,akkor sem szabad,hogy kiégjenek.De remélem azért akkor csontoltad már,mikor faszán bevolt melegedve Az izzóról csak annyit,hogy igen egy speckós fos.Az egész országban nem kapsz belevalót.Ilyen kell bele:halogen 12V 60/35W
Én belefaragtam egy ilyet:halogen 12V 60/55W
Körbecsiszoltam az izzó szélét meg két fület behajtottam és belement faszán.Jó lett a fényereje is értelemszerűen nagyobb.
Mindenképpen több évvel számolok, előző Apriliámat is életem végéig gondoltam megtartani... éppen csak egy enyves kezű kriptatöltelék keresztezte a terveimet...
Az a kérdéses, hogy ilyen tulajdonságok mellett megéri-e azt a pénzt, amit írtam, vagy inkább várjak, és nézegessek hirdetést?! A motorról még annyit, hogy én mindenképpen az egybelámpás változatot szeretném... 91-ben már azzal dobták piacra? Mert én igazából csak legfeljebb a 93-októl kezdve láttam ezt a fajta idom/lámpa kombinációt...
Lámpákról olvastam pár hozzászólásotokat, de azt nem értem, hogy sima autósboltban kapható izzót nem lehet bele tenni? Ez valami spéci lámpa?
Jah, és a vicc, hogy amikor mentem, akkor először még mentek a lámpák, a szemrevételezés végén már nem világított egyik első sem... Lehet, hogy valami feszültségingadozás kilőtte? Amennyire lehetett, annyira megpörgettem a gépet, elképzelhető, hogy túláramot kapott, vagy valami? (bocsi, nem értek az elektronikához annyira, lehet, hogy hülyeséget írok)
Jah, és ha gondoljátok, akkor valahova felteszem a felvett motorhangot, hátha valamit ki lehet szűrni belőle... csak írjatok, hogy érdemes-e!
Az eleve furcsa,hogy nem műxik az első pilács pedig kéne és fontos is.A hátsó féktárcsa szintén fontos dolog,jobb ha használja azt is az ember.A fordulatszámmérő nagyon fontos szerintem.Legalábbis nekem az.Azért csak tudjam már,hogy mekkora fordulaton pörgetem éppen.És kitudja,hogy mi lehet a baja,hogy nem működik.Az alapjárat ha nem esik vissza egyből faszán,az egy szelephézag állitással orvosolható.A csörgésről annyit,hogy enyémnek is van egy kis zöreje,de csak alapjáraton melyet a vezérműlánc ad ki.Pedig nem laza,ez egy tipikus Kawa csörgés.De mihelyst adok neki picike gázt,el is múlik.A fékbetétcseréről annyit,hogy nekem is nemrég lett cserélve és egyenletesen fogott a cserétől kezdve mind a mai napig.Az bizti,hogy ha megveszed kisebb-nagyobb dolgokra még úgy is kell költened.Én a helyedben megvenném,de csak akkor ha vagy 2-3 évig megtartod
Nah, megvolt ma a nagy motornézés... Külsőre tényleg szépnek tűnik, nagy karcok és karistok nincsenek rajta, csak volt pár bibi, ami nekem nagyon szúrja a szemem:
- nem világítanak az első lámpák (hátsó szépen működik, mind a sima, mind a féklámpa)
- hátsó féktárcsa nagyon vékony (nem mintha azt annyira használná az ember), első fékek meg kicsit akadozva fognak, nem szépen egyenletesen (srác azt mondta, hogy az első betétek most voltak nemrég cserélve)
- nem működik a ford.számmérő (elvileg elektronyos, szóval nem lehet spirálszakadás, innentől nemtom mi van vele)
És a két legfontosabb:
- enyhe zörgő hang a motor felől, amit alapjáraton is lehet hallani... később gázhúzásnál (a kipuff miatt szerintem) már nem hallatszik, de mégis, én tudom, hogy van... Erre a srác azt mondta, hogy "Kawasaki hang", és az új Ninjáknál is hallatszik... Ez mondjuk kicsit viccesnek hat, de Ti vagytok az okosok... Szóval nem csörömpölő, hanem zörgő... (felvettem telefonnal a hangot, de nem hiszem, hogy használható lenne bárkinek is, elég tré a minősége)
- Alapjárat nem a legmeggyőzőbb... gázhúzásnál nem mindig esik egyből vissza u.arra a fordulatra, de a fordulatszámmérő hibája miatt ezt csak már megint hallásra tudtam megállapítani...
Amúgy a gázkar a legkisebb érintésre is reagál, gondolom ez a nagy fordulatszámtartomány miatt van... Nekem a 25-ös futurám után kicsit szokatlan volt, dehát most mentem először ilyen géppel...
Szóval, ezeket a 'hibákat?' tapasztaltam, légyszi reagáljatok minnél többen minnél hamarabb, mert a srácnak 2 napot mondtam gondolkodási idő gyanánt... Amúgy a mocci így kb. 390-400e huf-ért lehetne az enyém (plusz az átiratás)...
Ádám ezt mondhattad volna msnen is Amúgy meg köszike, de én egy kawásat akartam megkrédezni hogy gondol erröl az álláspontról, amúgy meg igazat szóltál, elbillentettél arra az irányba
a hyo nem nevenincs okéé? az egy nagyon jó motor, soha rosszat a 250esről nem hallottam még. nézz meg youtube-os videokat róla.. 170 megvan ,alig fogyaszt, borzasztó nagy kényelmes. csak (amíg megy) a kawa gyorsabb.
Hú srácok remélem ti tudtok pár okos dolgot mondani....Motor nézőbe megyek pénteken, és 2 kis ninját nézek meg, meg egy hyosungot....nah most: a kawa régi, meg rizikós, mert ugye hátha főtengelyes, meg mittomén szóval jót kell kifogni.... a hyosungot meg gondolkodás nélkül meg venném, csak nem bízom a nevében....SZÓVAL A KÉPLET: egy régi deh nagy nevű csoda gépet vagy egy új deh nevenincs izéhozét?
Enyém 94 es tökéletes állapotú, és 420 ba volt. Mivel ez is szép ennyit megér, bár a 31000 km érdekes mert az enyém 3 évvel fiatalabb, mégis egy 10essel több van benne. De külsőre jó vételnek látszik.
Rendben, köszönöm mindenkinek a gondolatát... Holnap majd kiderül, hogy mi is a helyzet... Még úgysem veszem meg, csak megnézem... Legfeljebb, ha már a vételre kerül a sor, akkor szerelő ismerőst is elhívok magammal egy végső szemlére (ez most sajna nem jött össze)...
Amúgy ránézésre a hirdetett moci szerintetek mennyit ér? (link lejjebb, amúgy 91-es a vas)
Nah nekem utasgondom nincs.Én a magam kis 43 kilójával nemnagyon viszek senkit Nagy valószinűséggel zxr400 lesz,de csak olyan ami nem belpiacos.Vagy marad még a zx6(95-97 évjárat)csak nemtom mennyire boldogulnék majd vele.De az tuti,hogy a kettő közül valamelyik
És mi lesz a következő? Én most nagyon szemezek egy CBR 600 as F4i vagy F5i vel. 1 milkótól már lehet is jót kapni. Az legalább utas szempontjából is kényelmes, és hát ez most már egyre fontosabb.
Töltsd fel a videót amit csináltál róla.
Még egy végső kérdés: Fordulatszámmérővel mit lehet csinálni? Annak nincsen esetleg biztosítéka vagy valami, amit meg lehet piszkálni, hogy újra beinduljon?
A lámpát meg (a bal oldalit) megnéztem, és a dugalj rendesen rajta volt, sőt, leszedtem, újra felraktam, semmi... Mindenesetre furcsa... Jah, ha levágta volna a biztit... akkor... nem is tudom, még az is elképzelhető... Biztosítékokat nem néztem meg, bevallom... Amennyiben az nem a hátsókkal van egy körre kötve (és miért lenne), simán lehet, hogy csak az lett lecsapva...
De a lámpa a legkisebb probléma, még a fék is fogott, szóval nem kellett összecsinálnom megállásnál magam... ami nem nyugtat meg az a motorhang (még mindig)...
Valaki nem tudná megfogalmazni, hogy milyen is az, ha szar csörgő a hang, és milyen az, amikor 'Kawa-zörgést' hall csak az ember?
U.I.: Bocsi, hogy mindig re4gényeket írok, de nem tudom szépen, tömörebben megfogalmazni...
http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7044&c
at=3
Én belefaragtam egy ilyet:halogen 12V 60/55W
Körbecsiszoltam az izzó szélét meg két fület behajtottam és belement faszán.Jó lett a fényereje is értelemszerűen nagyobb.
Az a kérdéses, hogy ilyen tulajdonságok mellett megéri-e azt a pénzt, amit írtam, vagy inkább várjak, és nézegessek hirdetést?! A motorról még annyit, hogy én mindenképpen az egybelámpás változatot szeretném... 91-ben már azzal dobták piacra? Mert én igazából csak legfeljebb a 93-októl kezdve láttam ezt a fajta idom/lámpa kombinációt...
Lámpákról olvastam pár hozzászólásotokat, de azt nem értem, hogy sima autósboltban kapható izzót nem lehet bele tenni? Ez valami spéci lámpa?
Jah, és a vicc, hogy amikor mentem, akkor először még mentek a lámpák, a szemrevételezés végén már nem világított egyik első sem... Lehet, hogy valami feszültségingadozás kilőtte? Amennyire lehetett, annyira megpörgettem a gépet, elképzelhető, hogy túláramot kapott, vagy valami? (bocsi, nem értek az elektronikához annyira, lehet, hogy hülyeséget írok)
Jah, és ha gondoljátok, akkor valahova felteszem a felvett motorhangot, hátha valamit ki lehet szűrni belőle... csak írjatok, hogy érdemes-e!
- nem világítanak az első lámpák (hátsó szépen működik, mind a sima, mind a féklámpa)
- hátsó féktárcsa nagyon vékony (nem mintha azt annyira használná az ember), első fékek meg kicsit akadozva fognak, nem szépen egyenletesen (srác azt mondta, hogy az első betétek most voltak nemrég cserélve)
- nem működik a ford.számmérő (elvileg elektronyos, szóval nem lehet spirálszakadás, innentől nemtom mi van vele)
És a két legfontosabb:
- enyhe zörgő hang a motor felől, amit alapjáraton is lehet hallani... később gázhúzásnál (a kipuff miatt szerintem) már nem hallatszik, de mégis, én tudom, hogy van... Erre a srác azt mondta, hogy "Kawasaki hang", és az új Ninjáknál is hallatszik... Ez mondjuk kicsit viccesnek hat, de Ti vagytok az okosok... Szóval nem csörömpölő, hanem zörgő... (felvettem telefonnal a hangot, de nem hiszem, hogy használható lenne bárkinek is, elég tré a minősége)
- Alapjárat nem a legmeggyőzőbb... gázhúzásnál nem mindig esik egyből vissza u.arra a fordulatra, de a fordulatszámmérő hibája miatt ezt csak már megint hallásra tudtam megállapítani...
Amúgy a gázkar a legkisebb érintésre is reagál, gondolom ez a nagy fordulatszámtartomány miatt van... Nekem a 25-ös futurám után kicsit szokatlan volt, dehát most mentem először ilyen géppel...
Szóval, ezeket a 'hibákat?' tapasztaltam, légyszi reagáljatok minnél többen minnél hamarabb, mert a srácnak 2 napot mondtam gondolkodási idő gyanánt... Amúgy a mocci így kb. 390-400e huf-ért lehetne az enyém (plusz az átiratás)...
Amúgy ránézésre a hirdetett moci szerintetek mennyit ér? (link lejjebb, amúgy 91-es a vas)
éb majdnem kéccer annyi vagyok
ezért lesz majd tavasszal dr 750 big (remélem) az már nem lesz kicsi alattam