De ha még valaki nincs rá felkészzülve,akkor hiába jobb a haccázas...Ahoz gyakorlat is kell nemcsak jogsi Pedig azcsak egy gyenge kis szar 600as sokak szerint...
Jó, de józan ésszel, el is veted, ha drága, és az, mivel minden kell rá, mint egy nagyra, csak kisebb, de az ára nem sokkal kisebb. (mármint a gyártása) Akkormeg minek veszel kicsit? Gyilkolni kell, ha jobban akarsz haladni, dombon visszaváltani utast megérzi stb stb sokkal egyszerűbb egy 600-as, aztán kész... Az, hogy valaki ezzel nem tud bánni? hát akkor ne motorozzon! Úgyis ebben az esetben a kicsivel is kamikáze.....
Na ez az nekem is több mint 25 KW. 31-van a forgalmiba. Pedig ebbe biztos beleköt a Bure (buzi rendőr). Ezt megin nem tudom hogy fogom megoldani hogy legalább 25 KW-ig vissza legyen írva.
meg 250es re pl nics egy tiozes a biztis egy évre.. súlyadó meg nem is tom van-e annyira kevés.. egy kisebb srác, vagy egy nő, pl ha szeretne egy sportmotort, mai nem kezdőmotornak néz ki (cbf250, és barátai) hanem profi futómű (öcsi kawáján 90es, és fordított teló volt full állítható. az R6oson pl még asszem 2004ben is sima voot... sőt 900asokon 2000környékén is sima volt.. szal aki nem akar nagy motort kap egy rendes motort, csak kisebb blokkal, de 100%os használhatósággal. és ezt kell megfizetni, mivel 600as meg iylnenek annyi van mint a szeméét, de akinek kicsi kell az baszhatja, és megad jóval többet mint amit az ember gondolna hogy ér egy kicsi.. kereslet-kínálat. sőt, ezek a gépek 90környékén 180lóerős lierteljesítményt tudtak, ami egészen elképesztő.. (250esek 45lovasak mind plusz minusz egy-két paci..)
Na ezaz.Én is így vok vele.Szerintem is túl irreálisak a 400-as mocik árai.De adamfzr is jól beszél,ennyi az áruk és kész.Vagy megveszi az ember,vagy majd más,vagy vár egy olyan 600-asra amit éppen alkalmi áron ad el valaki.
-bicikli? vagy villanymotor? netán makettmoci?