Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hja meg most rövidebb áttétel is.
lásd: adatlap-képek.
Hmm.És te hogy is férsz el az fzr-en?
nekem kéne a busa.. deén monnyuk 193 centi és 98kg vagyok, szal alattam nem lenne hajó..
Mer az a disznóorrú busa olyan frankó.Jó biztos megy mint állat,de uccára ki nem mennék vele.Még nem tudnák az emberek eldönteni hogy hajó vagy motor.
Egy beképzelt bunkó hayabusás azt mondta az én 250 es kawámra hogy pöcsköszörű! kurva anyját
Meg aki ilyet mond egy 600-asra az mit mond egy 250-esre?
-bicikli? vagy villanymotor? netán makettmoci?
Aki szerint a 600-as gyenge kis szar,az vagy fullbeképzelt vagy nem komplett.
a kisebb szinte(!) mindig nagy élmény..
De aki nincs rá felkészülve, az ne üljön 45 lovas 250-esre, mert sok hatszázasnál élesebb motor...
De ha még valaki nincs rá felkészzülve,akkor hiába jobb a haccázas...Ahoz gyakorlat is kell nemcsak jogsi Pedig azcsak egy gyenge kis szar 600as sokak szerint...
28kw
ok, hogy jó, de ha annyiba kerül, mint egy 600-as, az csak jobb, nem? Még kevesebbet is fogyaszt, jobban megy, nem kell visszaváltogatni...
adamfzr miért mondod hogy sehogy? Meg lehet azt oldani. Csak nem ingyen.
Nekem gsxr 400 = 24 KW!
joaza 250 nekem asszonynal 170et ment. és én erősen mázsa fele járok..
Jó, de józan ésszel, el is veted, ha drága, és az, mivel minden kell rá, mint egy nagyra, csak kisebb, de az ára nem sokkal kisebb. (mármint a gyártása) Akkormeg minek veszel kicsit? Gyilkolni kell, ha jobban akarsz haladni, dombon visszaváltani utast megérzi stb stb sokkal egyszerűbb egy 600-as, aztán kész... Az, hogy valaki ezzel nem tud bánni? hát akkor ne motorozzon! Úgyis ebben az esetben a kicsivel is kamikáze.....
sehogy.
Na ez az nekem is több mint 25 KW. 31-van a forgalmiba. Pedig ebbe biztos beleköt a Bure (buzi rendőr). Ezt megin nem tudom hogy fogom megoldani hogy legalább 25 KW-ig vissza legyen írva.
ez disznóság. öcsi kawájában 25kw vanb, nekem meg 33..
Neked hány KW van a forgalmiba?
Teljesmértékben így van.Amugy a 250-esknél is fölváltotta a súlyadót a teljesítményadó nekm ez 4200ft 1évre.
meg 250es re pl nics egy tiozes a biztis egy évre.. súlyadó meg nem is tom van-e annyira kevés.. egy kisebb srác, vagy egy nő, pl ha szeretne egy sportmotort, mai nem kezdőmotornak néz ki (cbf250, és barátai) hanem profi futómű (öcsi kawáján 90es, és fordított teló volt full állítható. az R6oson pl még asszem 2004ben is sima voot... sőt 900asokon 2000környékén is sima volt.. szal aki nem akar nagy motort kap egy rendes motort, csak kisebb blokkal, de 100%os használhatósággal. és ezt kell megfizetni, mivel 600as meg iylnenek annyi van mint a szeméét, de akinek kicsi kell az baszhatja, és megad jóval többet mint amit az ember gondolna hogy ér egy kicsi.. kereslet-kínálat. sőt, ezek a gépek 90környékén 180lóerős lierteljesítményt tudtak, ami egészen elképesztő.. (250esek 45lovasak mind plusz minusz egy-két paci..)
Na ezaz.Én is így vok vele.Szerintem is túl irreálisak a 400-as mocik árai.De adamfzr is jól beszél,ennyi az áruk és kész.Vagy megveszi az ember,vagy majd más,vagy vár egy olyan 600-asra amit éppen alkalmi áron ad el valaki.
te nem, de az áruk sajna ennyi. ujonan sem voltak sokkal olcsobba ka nagyoknál.