A kapcsolók kimérve vezkötegig...müködnek!Szerintem az oldalburkolat alatt lévő fekete doboz halt be!Kiméregettem szervízkönyv alapján asztán egy állásban semmit sem mutat!Szerintetek az drága pénz az a dobozka?Gondolom az...mer ha már menő motor kellett a parasztnak akkor fizessen!:(
sztem vagy bowdennál ott hozzáér egy szál vagy nézd végig azt a vezetéket ami a kuplungtól megy lehet a másik fele a gázos kivan csuszva vagy valami keresgetni kell.........
Pl. Ha lennmarad a kitámasztó olyankor akkor áll le, ha beteszed 1-be. Akkor még nem szokott ha csak simán behúzod a kuplungot. Szerintem mással lesz a baj nem a kitámasztóval.
Vagy az is lehet zárlat van valahol és elveszi a szikra elől a tápot. És ha behúzod a kuplungot, akkor testel csak le vagy hasonló. Nekem is volt hasonlóm, de nekem menet közben amikor ő akarta. Hát egy jobb kanyarban mondhatni vicces volt. De egy fesz.szab csere után minden tökéletes lett. Mondjuk nálam az is közrejátszott, hogy lefújta a szél a takarófóliát és 1 hétig zuhogott rajta keresztül az eső.
Helló!
Na jó...de mi?Én igazából már csak vezetékre tudok gondolni!Nem is használtam szombaton erre ma reggel már nem volt jó!Péntek délután 10x kipróbáltam...nem volt semmi baja!Hülye Japcsi szutyok!
Helló mindenkinek!
Volna egy olxan kérdésem,hogy van egy 96-os Kawa zxr 250-em és letilt a drága!Szerintem!Motor indul....kuplung....sebbesség....kuplung enged ki aztán letilt a drága!Oldaltámasz kapcsoló jó...elvileg a kuplungkar kapcsoló is mükszik!Megőrülök!Ja és amikor kipucoltam a kuplungkar kapcsolót...átnéztem kimértem az oldaltámaszkapcsolót mindkettőt felraktam ...a motor mükszik......másnap megint letiltott!Ha valakinek van ötlete akkor szivesen fogadnám!Köszi előre is!
az a baj hogy sokan márciusban nem olyan hirdetést raknak fel hogy alkatrészek eladok hanem hogy kwasaki zxr 250 teljes motorfelujítás ....
és igy mi tudjuk hogy mi történt vel és sajna a vevő nem .. manapság nagyon oda kell figyelni emrt már nem arról szól a motor eladás vétel hogy kinőttem azt eladom.. hanem hogy széthajtottam azt eladom ezt most nem rád értem hanem ugy átlagosan beszélek
Mondjuk én annyira nem vagyok prof,de nem biztos.Haveromnak egy 650-es banditja van és ő natúrba rávágta a nyitott dobot és kész.Se szerviz,se szinkron,se sportlégszűrő.Gyári puffal 210km/h így 220.Ő azt mondta,hogy csak versenykörülményekhez kell szinkron meg ilyenek.Én nem tom
Na basszus . Akkor van valaki aki értene hozzá, és segítene nekem belőni? Mert szervízbe már megint nem szeretném vinni, mert lehet hogy elküldenének.... meg keretem sincs most rá.
Akkor esetleg van valaki?
Hoppá!
Akkor ezek szerint nekem a folytásmentes gyári dob okozhat ilyet hogy ez miatt nem megy? Mert a kipuffrendszer gyorsabban ürül a kelleténél és közben a karbik még a gyári értékeken vannak, és esetleg még az is baj hogy gyári légszűrőm van hozzá?
A kapcsolók kimérve vezkötegig...müködnek!Szerintem az oldalburkolat alatt lévő fekete doboz halt be!Kiméregettem szervízkönyv alapján asztán egy állásban semmit sem mutat!Szerintetek az drága pénz az a dobozka?Gondolom az...mer ha már menő motor kellett a parasztnak akkor fizessen!:(