Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenkinek!

A kapcsolók kimérve vezkötegig...müködnek!Szerintem az oldalburkolat alatt lévő fekete doboz halt be!Kiméregettem szervízkönyv alapján asztán egy állásban semmit sem mutat!Szerintetek az drága pénz az a dobozka?Gondolom az...mer ha már menő motor kellett a parasztnak akkor fizessen!:(
Aham nekem is ez a tippem. De azért azt a kis mikrokapcsolót kicserélném a helyedben, mert lehet hol működik hol nem.
elektronikai tudásom elővéve

sztem vagy bowdennál ott hozzáér egy szál vagy nézd végig azt a vezetéket ami a kuplungtól megy lehet a másik fele a gázos kivan csuszva vagy valami keresgetni kell.........
Wolfy!Sebességben,kuplung kiengedéskor áll meg teljesen,a gyújtást is leveszi!
Pl. Ha lennmarad a kitámasztó olyankor akkor áll le, ha beteszed 1-be. Akkor még nem szokott ha csak simán behúzod a kuplungot. Szerintem mással lesz a baj nem a kitámasztóval.
A gyújtást is teljesen leveszi, vagy csak amint lenyomod a váltókart és akkor áll meg?
Wolfy!Csak akkor áll meg ha behúzom a kuplungot és indulnék!Mi lehet a baj?
Vagy az is lehet zárlat van valahol és elveszi a szikra elől a tápot. És ha behúzod a kuplungot, akkor testel csak le vagy hasonló. Nekem is volt hasonlóm, de nekem menet közben amikor ő akarta. Hát egy jobb kanyarban mondhatni vicces volt. De egy fesz.szab csere után minden tökéletes lett. Mondjuk nálam az is közrejátszott, hogy lefújta a szél a takarófóliát és 1 hétig zuhogott rajta keresztül az eső.
Helló!
Na jó...de mi?Én igazából már csak vezetékre tudok gondolni!Nem is használtam szombaton erre ma reggel már nem volt jó!Péntek délután 10x kipróbáltam...nem volt semmi baja!Hülye Japcsi szutyok!
ha kitakarítottad utána indult és kis használat után megint nem akkor nyilván otta gond...
Helló!
Hát letilt...kuplung felengedéskor elveszi a gyújtást....gondolom....mindegy,de megáll!
hogyérted hogy letilt?
Helló mindenkinek!
Volna egy olxan kérdésem,hogy van egy 96-os Kawa zxr 250-em és letilt a drága!Szerintem!Motor indul....kuplung....sebbesség....kuplung enged ki aztán letilt a drága!Oldaltámasz kapcsoló jó...elvileg a kuplungkar kapcsoló is mükszik!Megőrülök!Ja és amikor kipucoltam a kuplungkar kapcsolót...átnéztem kimértem az oldaltámaszkapcsolót mindkettőt felraktam ...a motor mükszik......másnap megint letiltott!Ha valakinek van ötlete akkor szivesen fogadnám!Köszi előre is!
De ez tényleg nagyon-nagyon nagy átlagosságban.Én konkrétan egy leendő motorostársamat sem *asznék át.De ki hogy látja.
az a baj hogy sokan márciusban nem olyan hirdetést raknak fel hogy alkatrészek eladok hanem hogy kwasaki zxr 250 teljes motorfelujítás ....

és igy mi tudjuk hogy mi történt vel és sajna a vevő nem .. manapság nagyon oda kell figyelni emrt már nem arról szól a motor eladás vétel hogy kinőttem azt eladom.. hanem hogy széthajtottam azt eladom ezt most nem rád értem hanem ugy átlagosan beszélek
pályán esett, belső ívre beszurt, de nem jött össze..
mennyivel tanyázhatott ez?Szegény motor, szegény motoros...
tavaszra meg majd jön a hirdetés: "ZXR 250 alkatrészek eladók"
Szegény kawa
öcsi ma kakucson... megint.
Mondjuk én annyira nem vagyok prof,de nem biztos.Haveromnak egy 650-es banditja van és ő natúrba rávágta a nyitott dobot és kész.Se szerviz,se szinkron,se sportlégszűrő.Gyári puffal 210km/h így 220.Ő azt mondta,hogy csak versenykörülményekhez kell szinkron meg ilyenek.Én nem tom
Hát a karbiszinkronhoz műszer kell.Szerintem szervízbe vidd.A KAWASZATI-t javaslom.Bp.XIV.ker.
Na basszus . Akkor van valaki aki értene hozzá, és segítene nekem belőni? Mert szervízbe már megint nem szeretném vinni, mert lehet hogy elküldenének.... meg keretem sincs most rá.
Akkor esetleg van valaki?
Pontosan
Hoppá!
Akkor ezek szerint nekem a folytásmentes gyári dob okozhat ilyet hogy ez miatt nem megy? Mert a kipuffrendszer gyorsabban ürül a kelleténél és közben a karbik még a gyári értékeken vannak, és esetleg még az is baj hogy gyári légszűrőm van hozzá?