Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted? Ez jó, de ahhoz, hogy adni lehessen a véleményedre, tudni kellene, milyen tényekre és tudásra épül. A gyár igenis előír mindenfélét. Nem 50000 km-r hanem vagy x megtett kilométerenként, és/vagy x időnként, hozzátéve: amelyik előbb. Pl. olajcsere mondjuk 6000 km-ként VAGY 6 havonta. Ha g.jakab megy fél év alatt 3245 km-t, akkor is olajat kéne cserélnie a gyár javaslata alapján. Olyan viszont alig akad (fékbetét, fékcső, folyadékszintek, esetleg bowdenek,..) amit szemre kellene csak nézni, füllel ellenőrizendőről pedig még nem sikerült olvasnom egy szerelési/gépkönyvben sem (max hibajelenségeknél, de az javítás, nem karbantartás).
Itt a dynojet padok elterjedtek, plusz Kalivoda Imre SuperFlow-ja. Abban a pillanatban összehasonlíthatóak az eredmények, amint kizárólag keréken, SAE szerint (vagy DIN, ha a nagyobb számok tetszenek) korrigált (mindenképp korrigált legyen) mérésekről van szó, mindenféle kezelő részéről bevihető(?) adat nélkül. A megfelelő kiegészítővel (ún. időjárás-állomás) a hőmérsékleti viszonyok is rákerülnek.
Ami lényeges volna, az szintén a hőmérséklethez kapcsolódik: sok mérőhelyen nem veszik komolyan a megfelelő szellőzést (hűtés, tiszta levegő a motornak) és alulméretezik. El lehet képzelni, milyen lenne egy 4. üveghang sisak nélkül, nyilván ehelyett nem fog megfelelni a 40-es tempóhoz tartozó menetszél. Az első mérés oké lesz, az utána következőkre viszont az elvezetetlen hőmennyiség teljesítményvesztéshez vezet (melegszik a beszívott levegő= ritkább, kevesebb benzint tud elégetni a motor).
Szerintem 50000 km környékén már a gyár nem ír elő semmit!Itt már csak az elhasználódás számít szemre,fülre,értékre.SZERINTEM!
igazábol nem azért mert aszerint szeretnék cserélni valamit, mert minek cseréljem rajta ha nem rossz vagy nemrég cseréltem vagy stb..csak kiváncsi vagyok...és hamar öreg leszek
szokásos kérdéseim...a 2000es macskalámpás kawasakinak mik a szervizintervallumai? illetve miket szoktak cserélni? mindezt azért kérdem mert lassan közelít az 50000km és eszembe ötlött hogy pl gyárilag mikor szoktak feszítőt vagy lánccot cserélni stb...karbi illetve szelepbeállítás az esedékesmár azt megcsináltatom...tom sokminden függ a használattól, ezért kérdem azt hogy mik a gyári értékek, mindha szervizkönyves lenne még
basi 2 elveszett a telóm úgyhogy nem tom a számod:( esedékes lnne egy szervíz ha neked is jó
Mondjuk Mo-on nincs annyi fékpad, hogy ne lehessen összehasonlítási alapnak használni. Gondolom ha hasonló hőmérsékleti viszonyok között mérnek le motorokat ugyan azon a padon, akkor az egymáshoz viszonyított erejük mérhető lesz.
A mérés valószínűleg fékezetlen padon történt, az ugye csak azt nézi, hogy az adott tehetetlenségű görgőt mennyi idő alatt gyorsítja fel a járgány. A görgő tömegét ismeri a cucc, a többit: láncot, lánckerekeket, kereket és gumit nem, így azok tehetetlensége, tömege (nem egyforma tömegű ugye a gumi se, sőt, ha a kerülete is eltér, áttételt módosít, előbb érkezik meg az adott teljesítmény a padra, azaz hamarabb gyorsul a görgő) bár ugyanúgy munka a motornak, nem korrekciós faktor. Egy fékezett padnál meg az adott fordulaton megfékezve adott teljesítménnyel mindig ugyanaz fog kijönni: nem a görgő gyorsulásan, hanem a (pl. elektromos) fékhatás mértéke alapján mér a cucc.
Hajtási veszteséggel nem szabad foglalkozni, csak ha van pad amit a (kiszedett blokk) főtengely végére lehet kapcsolni és egy másik, amivel az összerakott motor hátsó keréken leadottját nézik.
A dyno téma nem örök vita, csak tájékozódni kell. Anélkül meg csak törpöl a nép, hogy a haver ugyanolyan motorja ugyanott 170 LE, az enyim meg csak 150. Ha az övé "uncorrected" v. épp DIN, az enyém meg SAE, máris megvan a magyarázat: nincs összehasonlítási alapja a két mérésnek. Ha főtengelyre számolt érték: ott ver át a fékpados, ahol akar, kár is foglalkozni az eredménnyel v. hinni benne.
na megjöttem a víz igenis fasza, melegebb volt mindt a balaton kb egy hónapja. nagyon sok motoros volt az idő is jó volt egy darabig, de nem zavart hogy elment a nap. találkoztam pár fórumos taggal...pl.michalphoto.. talkoztam pár régi ismerősssel is...megérte megyek máskor is...
De jóóóóóóóóóó neked
Hideg. 2 napja jöttem fel.
Én meg azt mondom hogy szépen lemotorozok velencére és megnézem milyena víz
Én is azt mondom, hogy az még határeset, elfogadom
Nem vagyok egy beszari ,de nekem a 200km/o 2 keréken is sok,nemhogy hátsokeréken! Persze ez tökösség+gyakorlottság kérdése.
van a ghostreider (vagy hogyapicsába irják mielött még lebasztok hogy nem jól írom .de nem vagyok angolos) annak van egy neonzöld turbós? hayabusája ami a cikk szerint 300al kerózik...mondjuk az igen csak nem széria...ezel csak azt akarom mondani hogy elméletileg van olyan őrült aki csinálja...tegnap én is csináltam
Jó de sokan azt is gázra kerekezésnek veszik (és végül is igazuk lehet) hogy mondjuk mész 100-al 2-ben elengeded a gázt majd rögtön rárántod. De ilyenkor ugye az első villa besegít a dologba ahogy összenyomódik a motorfék miatt majd kirugózik..
Nálam az jelenti a gázra kereket, ha a normál üléspozicióban történik, szigorúan a gázkar tekergetésével. Szóval nincs testsúllyal belehúzás, felállás, hintáztatás, semmiféle "könnyítés". De bármilyen fordulaton és sebességnél érvényes a mutatvány. Szóval, ha 2-ben poroszkálok 100-al és odarántok és feljön szépen az gázra kerekezés, ha 120-nál vagy 160-nál az is, vagy folyamatos gyorsítás közben.
( Természetesen egy virtuális 10-esnél, nem 9-esnél )
A chriss79 által berakott youtube-s videon meg max 140-nél vette fel a gyerek ott is kuplunggal, szóval a 200-tól picsa messze volt, de a 170-180-tól is.
valaki közületek használt már breaking fék betétet
én anak örűlnék a legjobban ha felse vené az elejét kanyarba nem ojan jó buli mikor ki könyűl az eleje
Ezt én is osztom,de 140-150 nél már kicsit veszélyes szerintem.
az én meglátásom az hogy egy burkolt motor lehet akármilyen erős 200km/h ojan szélvan hogy büdös életbe nem fogja felveni az elejét mert bele nyomja a menetszél az aszfalt-ba
Maradjunk a széria motorok világában.
Előtte határozzuk meg, hogy mi az a gázra felvétel? Nálam azt jelenti, hogy pl. 2-ben 40-ről húzok egy nyélgázt és 140-160-nál feljön az eleje. Nem azt, hogy 160-nál elkezdem rángatni a gázt meg a kormányt hogy feljöjjön.
pap laci drag-ja