Megnyugtattal. Most vettem 8Ah-sat, mert ahogy irod, a nagyobb kapacitasu meretileg is nagyobb. Meg nem toltottem fel, majd holnap meglatjuk hogy muzsikal...
Ha nincs elég kraft az akksiban, az elektronikus műszerek megbolondulhatnak. Szomszédom 125-ös robogója volt így az akksi miatt: fél műszerfal nem ment, km óra úgy maradt.. Új akksit betettem neki, minden rendbejött.
Fesszabályzóra esetleg megpróbálhatsz barkácsolni egy PC-s 12V-os ventit, ha van hozzá hely.
Ha gyárilag 8-as, lehet, hogy a nagyobb be se férne, anno a 7-esnél néztem volna eggyel nagyobbat, de annak a méretei pár centivel meghaladták a helyet. (De a gyári kapacitású akksi is megváltás volt, mert pl. a réginél ahhoz, hogy beröffenjen és elmehessek az első motoros megmozdulásra, tölteni kellett.)
A konyv (98-99) szerint 8Ah-s a gyari ZX-9R akksi. Probalok venni egy izmosabbat. Nem fogja kinyirni a fesszabalyozot?
A fesszab. igy is k...van melegszik . Olyan hutobordak vannak rajta, mint egy Czetka hengeren, rezsonak lehetne hasznalni. Nem ertem, hogy a japcsik 2000 utan nem tudtak egy kapcsolouzemu szabalyozot csinalni?!
Egyebkent lehet, hogy valami szopja allo helyzetben az aramot, meg nem mertem ra. Latott valaki hasonlot? Az osszevissza mutato hofokjelzo nem hagy nyugodni. Eloszor par nappal azelott lattam a jelenseget, hogy lemerult volna vegleg. Utana toltogettem, de megint elhagyta magat.
A 7R-ben emlékeim szerint 10 v. 12 Ah-s a gyári, gyanítom a 9R-nek is nagyobb eredetileg 8-nál. Csak az agyonfogyóztatott mai motorokon használnak kisebbet.
Én fenntartással élnék mind a 6-8 teszttel (de mivel el se olvasom őket..); azok íróival szemben (abból élnek, hogy modellről modellre elmondják mekkora a fejlődés); meg a gyárilag megadott teljesítménnyel is. Arról nem beszélve: 10kg=10le ? akkor a motor 190 kg, a blokk 180 LE (khm..) = -10 LE és még nem ül rajta a vezető? Ez olyan, mint a százalékos hajtási veszteség, ha emlékszel..
Mivel mindenkepp draga, a penz masodlagos. Jobb lett volna egy nyugis holnap delelott Orkenyben, mint egy bolondokhaza este.... De mar mindegy, nem lesz akksim.
ja.mondjuk a testsúlyt mondtam neki én is,h az nem kevés ami volt köztük...most néztem a youtube-on egy 430 lovas b-kinget...szerintetek annak mi értelme van? ja meg a Ghostrider 500 lovas Busaja...ahogy az óra szerint 299-el guruló r1 mellett elmegy úgy,h közben az elsőkeréknek nem sikerül 30cm-nél közelebbre megközelítenie az aszfaltot az vakmeleg... ja és mindezt úgy,h nem volt túl sok fejidom a Busán...én egy haverom tuonojával mentem 250 valamennyit és már az sem esett túl jól...
tudom,h számít az ember súlya is (78 vs 92kg,a k6-on ült a könnyebb).az igazsághoz pedig még az is hozzátartozik,h a k6-ba van 15e km k8-ba meg 2500...szóval valszeg a blokk még nem is az igazi.
De igen, hallottam, csak nem voltam biztos abban, hogy most is arrol van szo. Egyebkent meg sohasem jartam a Hungaroringen, egyedul az Euroringet ismerem. Azon tavaj ketszer voltam. Egyeb palyatapasztalatom nincs. Ez az elso sportmotorom es mivel meg mindig nem ereztem ra elegge, ugy gondoltam jobb lesz egy mar ismert palyara menni a (kis tulzassal) kvazi ismeretlen motorommal. Tovabba a Hungaroringrol eddig szinte csak rosszat hallottam. A holnapi ingyenes esterol viszont nem is tudtam. A dolog mostanra pedig azert valt targytalanna, mert este megint nem indult be a motor. Kell vennem egy akksit.
No igen. Ezért lett 10kg-al nehezebb a K7-es mint a K5-ös? 10kg=10Le. Ha a K5-6-os 175Le a K7-8 meg 185 akkor pont kiegyenlítődik a különbség. A pilóta súlya is sokat számít.
én is olvasok mindig mindent de...biztos igazad van. én még nem próbáltam 1:1-be menni semmivel.na jó volt husky 610 smvs husaberg fs 650 ...de gondolom most nem erről beszélünk. ma mondta egy haverom ,h a H.ring egyenesébe nem tudott elmenni a k8-al a k6-nak...
Fesszabályzóra esetleg megpróbálhatsz barkácsolni egy PC-s 12V-os ventit, ha van hozzá hely.
Ha gyárilag 8-as, lehet, hogy a nagyobb be se férne, anno a 7-esnél néztem volna eggyel nagyobbat, de annak a méretei pár centivel meghaladták a helyet. (De a gyári kapacitású akksi is megváltás volt, mert pl. a réginél ahhoz, hogy beröffenjen és elmehessek az első motoros megmozdulásra, tölteni kellett.)
A fesszab. igy is k...van melegszik . Olyan hutobordak vannak rajta, mint egy Czetka hengeren, rezsonak lehetne hasznalni. Nem ertem, hogy a japcsik 2000 utan nem tudtak egy kapcsolouzemu szabalyozot csinalni?!
Egyebkent lehet, hogy valami szopja allo helyzetben az aramot, meg nem mertem ra. Latott valaki hasonlot? Az osszevissza mutato hofokjelzo nem hagy nyugodni. Eloszor par nappal azelott lattam a jelenseget, hogy lemerult volna vegleg. Utana toltogettem, de megint elhagyta magat.
Akkor az új ZX-10-nek sikerült a csoda, mert a legszarabb a nyomatékrugalmassága a kategóriájában. A "gyenge" Eriggy is lenyomja, cumi