Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel meg lehet oldani a problémát , talán áttétel nélkül is sikerülhet.
És hol lehet 180 nal erőcsusztatni?
Lehet ,hogy az elején kicsit fájdalmas a gyakorlás?
Szerintem 130-nál sem. Terepen az is irtó brutkó

150-es végáttételel megvalósulna allgearpowerwheelie + mellé vehetnél egy benzinkutat , jó sok gumival, olajjal, kopóalkatrészekkel
Pontosan. Nem értek a cross-gépekhez de gondolom ne igen mennek többet 150-nél. Egy ZX-9R mit művelne 150-es végáttétellel?
Plusz kapna mellé egy 200-as végáttételezést egyből jóéccakát lenne az "erőgépnek"
Na jó de ha a crossmotorra is felraknál egy 190-es hátsót akkor az se kaparna olyan könnyen.
Szerintem rafer a rovidites ezekre a motorokra. Legalabbis nekem nagyon nehez megszoknom, hogy mig egy krosszmotor 4. 5.-ben meg siman kapar es riszal, a ninja mar 2. 3.-ban is nehezen (csak ha valami takony van az aszfalton). Pedig milyen maszek lenne 180 folott is erocsusztatni! Dehat az nem megyen...
Én amikor megvettem az enyémet azon is 15 - 41 -es áttétel volt.Aztán cserénél a gyári 16 - 41 -est vettem rá.Bár akkor hirtelen érezhetően hosszabb volt,aztán hozzászoktam a gyárihoz is.A 15-össel állandóan jött fel az eleje vagy elforgott a hátulja akkor is ha nem kellett volna,az óra viszont rengeteget csalt.Mivel azonos sebességhez többet kell fordulnia a főtengelynek,így valamennyivel a fogyasztás is nő.Szerintem jobb a gyári.Legalábbis utcára biztosan!Van benne úgy is éppen elég erő.A végsebesség is "jóval" kevesebb lesz tőle!
Jó hogy feljön ha a kettesed olyan rövid lett, mint előtte az egyes... A sportdobtól meg nem lesz nyomatékosabb a moci
Az Biztos hogy durva lesz. Az enyémen full rendszer van, sportlégszürő,és meg van áttételezve.Hát 2.-ban gázra feljön 3.-ban még elkönnyül az eleje!
A két cső érdekelne! Sajna a blokkot amit volt a haveromnak egyben elvitték! 150 ért! Egy darab dugóm viszont van!
Halli Furti! Én tudok! 8000 HUF! Csak juli közepén tudom megcsinálni! Sok a melóm!
(Üvegszálas)
Balááááááázs!

lassan le kell cserélned a mocid 10 esre. Nem?

Jó a 10.
Lecserélted?
Figyu. Jó a 9esed. Nagyon. Júli 6.a gyorsulás visszavágó. Hihi
Mindenkeppen meseld el milyen lett! En elobb a Muzzyt vagom bele, aztan johet a lanckerek tuning.
A sarvedo kerdes engem is erdekel!

Betettem az uj akksit. Mostmar biztos, hogy a regi mindig is szar volt, mar akkor vegnapjait elhette, mikor beleraktak a motorba. Ez az uj sokkal szebben forgatja a motort es vegre gazadas nelkul is beindul! Nem volt idom menni vele, de kicsit melegitettem es ugynezki a hofokjelzo is abbahagyta a baromkodast. The new accumulator is very ok.
holnap lecserélem a láncszettemet srácok! Előre egy foggal kisebbet is rendeltem kiváncsi leszek hogy mit fog ugy lépni, a szerelőm azt mondta durva lesz. na legyetek jok
Jut eszembe hol illetve mennyiért lehet beszerezni hátsó sárvédőt? nem kell nekem gyári ,jó az üvegszálból készített is, a lényeg minél olcsóbb persze úgy, hogy ne legyen törött illetve sérült.. a fényezése sem érdekel...erősen gondolkodom rajta...
mindenki motorozik
Nagyon el van laposodva a fórum. Én tavaly vettem akkut télen kivettem, 2x feltöltöttem és láss csodát jó! A nevemnél látható motor a legjobb ajánlatért eladó! Újabb csere érdekel.
En sem vettem ki telen. Tavasszal meg jo volt. Osszel vartam, hogy beszarik.... (volt is par huvosebb ejjel, amikor kinnt aludt a motor, talan az tette be az ajtot). Hogy mennyi idos akksi volt, nem tudom, mert kereskedo ennel fontosabb "problemakat" sem kotott az orromra. Gondolom belerakott valami sz@rt....
Detto. Csak én még ki sem veszem télire. Amíg jó addig úgy is kibír szinte mindent. 3 évet így is bírnia kell. Szerintem a használat módja sokkal többet számít mint a gondozás. Ha minden nap 20X-or indítod a motort és mész összesen 50km-ert, azt is alapjáraton akkor hamar kinyiffan. Viszont ha túrázol vele akkor tovább bírja.
A gépemben egy UNIBAT 8Ah-s egység teszi a dolgát, lassan 3 éve. Hibátlanul Teljesen elegendő, teker, mint a disznó, sosem volt vele semmi gixi. A 10 Ah-s 25mm magasabb, így nem tudod berakni (meg minek is?), csak ha kivágod a tartó vagy az ülés alját Szerintem sokan agyonféltik az akksit, mindenféle csepptöltő, kisütő, faom tudja milyen szarokat aggatnak rá. Én b*szok az egészre télen kiveszem, mielőtt kezdődik a szezon rátöltök, oszt jóéccakát. Ha fain az akksi akkor így is bírja, ha meg eleve selejtes akkor meg úgyis mindegy
10kg súly mínusz majdnem 10Le-nek felel meg gyorsításkor. Ezért nem tud pl. egy ZX7R otthagyni egy mai 600-ast. De egy saját példa. Az R1-nek legalább 30Le előnye volt velem szemben még sem bírt elmenni azon egyszerű okból kifolyólag, mert én 55kg vagyok. Egy 90kg emberhez képest van 35kg előnyöm.
Nem a gyárilag megadott teljesítményt veszem alapul. A Masterbike-on lemérik az összes motort. Nem hiszem, hogy a Honda vagy a Yamaha ne tudná megvenni őket ha akarná. Még is évekig kihozták utolsónak a Hondát.