Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1410 mm.
Hali!

Valaki meg tudná nekem írni a 98-as ZX9R tengelytávját?Valószínűleg meghajlott a villám... Ha esetleg hajlott,azt lehetséges javítani,kihuzatni?Előre is köszönöm!
Köszi,már visszakerestem.
Itt az adatlapja. Olvass vissza a forumban, gyakran szokott hozzaszolni. Az elmult heten nem nagyon irt, de korabban tobbszor is.
Az apró rovatban megtalálod 999999 Ft-os áron.2002.05.havi.
Talán tudsz valamit az ő motorjáról?Vagy csak úgy ajánlod?A közeljövőt nem 1-2 napban gondoltam,nem kapkodom el,meg még kaparom össze a lóvét.A 2002-nek tényleg szebb a hátulja,de az amit az utobbiakban irtatok inkább a 2001-est hozza ki jobban.
Heloka!Tényleg lóg a válto rudja.Látszatra csak 1 baj van vele.Le van vágva a hátso sárvédő.Az ilyesmit nem nagyon komálom ha valaki szabja,kokányolja a gépet.Lehet hogy maradi f.sz vagyok,de a gyári állapotu motorok jobban vonzanak.Persze kinek a pap,kinek a papné
Most jut eszembe: miert nem nezed meg seducertt motorjat? Oz ove elado! 2001-es...
Én láttam már azt a gépet,egyben van!Olaszból jött,Hajdúböszörményben van.
Ismeri valamelyikőtök a biondi plexi márkát,ha valaki találkozott már vele írja már meg hogy jó fajta e.
Előre is köszi a választ!
ja az megvan, csak a rudazat lóg
opi srácok ! hola váltókar?
http://www.hasznaltauto.hu/2222644_kawasaki_zx9_2003

ez a vas viszont tetszik... és kis alkuval még lehet jó vétel...
Én úgy vittem el az enyémet hogy ki sem próbáltam igazábol....csak szemrevételeztem, algattam, de azt nagyon. mondjuk azzal csak esztétikát látsz és csak következtethetsz , az igazán pénz az mindig a nem látható dolog. ezért is néztem meg azt az arany zöldet, hátha csak egy esztétikailag szar gép...pl annál az aranyszínűnél a vázon mindkét oldalon van egy karbon takarómatrica..gyanús...mondjuk az enyémnek is gittelve lett a váz egyik része, de semmi baja,,,nem ráz stb....pl nem is tudtam hogy a zx eknél nem a korménynál reped meg a váz , hanem pont ott belül a karbi és a box környékén a belső részen ahol a karbon matrica van annál az aranynál. tapogatással ellenőrizhető...egyébként nekem a 2002 utáni jobban tetszik....jobban néz ki a hátsó része...
Nem olcsó az, kivéve, ha karcmentes volna.. Azóta kijött pár 10R generáció, (a többi márka ebbe a kategóriába tartozó modelljeiről nem szólva).
Az biztos, hogy nem érdemes elhamarkodni a vásárlást, mert a pillanatnyi öröm könnyen fordul csalódott bosszankodásba, ha melléfog az ember. Lecsúszni még mindig jobb...
Azt a pénzt költhettem volna egy ZX 9-re is.Meg nem jött be a gép.Nehéz,6 litertől indul a fogyasztása,erős
terhelésváltási reakcioi vannak. Ugyhogy megváltam tőle.
Az 1100 XX- et miért bántad meg?
Hat en is csak magamat hibaztathatom de tulajdonkeppen nem tudtam mit csinalni, mert nem volt hasonlo motorom elotte. Nem volt tapasztalatom es a probauton ugy iteltem meg, hogy rendben van a gep. Aztan mikor elkezdtem nyuzni kijott egy-ket dolog. Mondjuk igy is ram szoltak, hogy proba uton nem szokas egykerekezni stb. Szoval ugysem lehet kiprobalni rendesen, ezert mondom, hogy ami egy ovatos proba alkalmaval is gyanussa valik, arra ne legyints ra! Maig nem banom, hogy megvettem. Alakitgatom es kezdem szeretni. Nem rossz motor ez.
Engem az YZF 750-el szivattak meg,de megérdemeltem mert elkapkodtam+nem is értettem még nagyon ezekhez a japán mocikhoz.
En eddig csak a Ninjaval sz..ptam be.
Igen,a fékbetét témát én is olvastam és van benne igazság.Az előző motoromnál is tapasztaltam hogy nem mindegy milyen fékbetétet használunk.A motort meg átnyálazom nagyon ha odajutok mert 1-2 dolgot megszivtam már motorvásárláskor.
Igen, lehetett olvasni vaz merevsegi problemakrol. Senki szamara sem vilagos, hogy a valosagban ez hogyan realizalodik, annal is inkabb, hogy az eros fekezeskori remegest viszonylag sokan erzik, de ez 99%-ban a fek (ill. fekbetet prblemaja). Az enyem kivetel, mert ez is remeg, de sajnos ugy nez ki, hogy nekem a fektarcsat ki kell cserelnem. Nem kell megijedni, nalam azert van, mert buktak a motorral. Mas esetben - bar mondom, viszonylag gyakori - a fekbetet okozza (nem megfelelo kemenysegu betet). A megfelelo betetkemenysegrol szinten megoszlanak a velemenyek, de ha vissza olvasol, korabban beszelgettunk roluk es sok tapasztalatot csereltunk. Egyvalaki irta, hogy Nala a gumi csere megszuntette a remegest es van is benne valami, mert az enyem is jobban remegett a regi gumival. Szinten egyvalaki irta, hogy a vaz repedese is okoz remegest, az USA-ban szetk...rt motorok eseteben fordulhat elo ilyesmi. En is meg voltam ilyedve, mert tudvan, hogy bukott a motor vizsgaltam a vazat, nem repedt-e. Nem az. (Egyebkent a hozzaszolo azt is leirta, hogy 2 repedt vazat latott, amibol egynel hegeszes utan meg is szunt a remeges - tehat meg ez is orvosolhato neha). Tehat, amikor veszel motort feltetlenul probald ki! A fekproba kotelezo. Ha remeg, az mar gyanakvasra adjon okot - nezd at a vazat. Ha egyertelmuen kizarhato a korabbi bukas, vagy a repedes, akkor valszeg parezer forintos betet problema miatt csinalja, amit le alkudhatsz. A masik gyenge pont a valto. Vegig kell kapcsolgatni, le fel. Lassan huzatva es kemenyen gyorsitva is erdemes probalgatni, mert a Kawa valto bizony nem azonosan mukodik ezekben az esetekben...
Ez az aranyszinű tényleg "gagyi",valami sumák lehet vele mert ennyiért tul olcso.
Heloka!Na itt aztán van informácio dögivel.Ezek után nyilván a 2001-es évjáratnál maradok.
A 2000-es nél meg valami vázproblémát találtak az okos ujságirok amikor kijött.
Állitolag erős fékezésnél berezonált a motor eleje.Vagy ezt csak versenypályán ,versenytempoban lehet észrevenni?
Latszik a kepen, hogy le van torve a jobb hatso labtarto.