Igen, gondoltam. Csak ez a szor a legszuron valahogy nem szimpatikus nekem. Megfogja az olajat. A krosszmotorok legszuroje nem szoros, hanem csak szivacs van. Viszont az a szivacs sokkal kevesbbe tomor, mint a Ninjae. Sokkal inkabb magabaszivja az olajat. A Ninjaban - szerintem - a szoros felet kell befujni (eddig igy tettem) es ebben az esetben pici cseppekke all ossze a spray es nemigen akar ugy elterulni, mint a krossz legszuron. Emiatt kezdtem gyanakodni, hogy valami nem klappol.
Ha azzal az anyaggal áztatod be, ami a sprében van, akkor egy nagy kocsonya lesz az egész. Nekem úgy tűnik hogy a befújással is elég hatékony réteg képzödik a szivacson.
En eddig mindig sprayt hasznaltam a krosszhoz. De ha jol belegondolunk, azert a beaztatos csak jobb... legalabbis szures szempontjabol. Viszont lehet, hogy nagyon folytja a motort...
Motorex eseteben (amit eddig hasznaltam) letezik ugyanaz az anyag kitoltheto formaban, ami a spray-ben is van. Fogok venni egy olyat azthiszem, kiprobalom.
Bogarkrematoriummal en is talalkoztam, porral nemigen. Ezert kezdtem aggodni. Fogok vasarolni beaztatos legszuroolajat es azt bennehagyom majd es 1000km-enkent nezem majd, hogy mennyire koszolodik.
K&N legszurohoz viszont nem ertek, pedig hamarosan bele kerul a motorba egy ilyen filter.
Hi! Sztem szivacs van benne, eddig az összes kawa amit láttam szétszedve szivacsos volt. Én télen kicseréltem mert szétmállott, gondolom öreg volt meg nem szereti a benzint. Idén 6ekm-nél szedtem szét, olyan retkes volt hogy 2 centik vastagon állt a sárga szőrös részén az olajos sár, meg kész rovartemető volt a dobozban is. A ram air áldásos hatása. Utána szétszedtem rá olyan 1500km-re mert elszakadt a gázbowdenem, gondoltam ha már le kell szedni a ram airt, akkor ránézek, és nagyon rittyós volt. Hozzáteszem nem krosszozok földúton vele. Én is sprével szoktam fújni.
hát az a helyzet hogy én akkor szoktam tisztitani amikor ugy kedvem meg időm van de soha nem haladom meg az 5-6 ezer km-ert. nekem szivacs van és csak simán kitisztitom és valami bármilyen olajjal beolajozom és kész. hát ezer km alatt persze hogy nem lesz semmi ott még néha 5 alatt se nagyon
A 98-99 Ninja konyveben a legszuro takaritasra 12e km-es intervallum van megadva, amit orult soknak tartok. (Mento kerdes: az egyszemu Ninjaban papir szuro van?) A 2003 Ninjaban szivacs legszuro van, amit olajjal kell kezelni. Ti milyen intervallumok utan szoktatok tisztitani? Ugyanezt kerdezem azoktol is, akik a gyari szivacs helyett, tuning legszurot (pl. K&N-t) hasznalnak!
A gyari legszurot, mikor eloszor kitakaritottam teljesen koszos volt (meg az elozo tulajdonos idejen kerult a motorba - vagy a gyarban ). Ezt kovetoen ovatossagbol 1000 km utan kiszedtem es teljesen tiszta volt. Be voltam szarva, vajon azert tiszta, mert meg nem volt ideje bekoszolodni, vagy azert mert nem szur semmit. Utobbi azert erdekes, mert en nem a beaztatos olajat, hanem az azzal egyenerteku, de spray kiszerelesu cuccot hasznaltam (amit a krosszmotorban evek ota hasznalok es nagyon jo). Ti mit hasznaltok?
hát azt kell hogy mondjam hogy az utak szinte az egész országban rosszak főleg amik nem nagyobb utak, de azok meg azért lesznek hamar rosszak mert a sok kamion tönkre teszi őket. Nekem is le kellene cserélnem a fék olajat! Te hogy cserélted le, kipumpáltad és mindig rátöltöttél vagy leengetted az egészet és újra feltöltötted? Ja és milyen olajat vettél bele. kössz
Tegnap lecseréltem a mocin a fékolajat, mert elég sötét volt már és eléggé "ragadós". Ha nem is változott a fékerő de az adagolhatóság nagyságrenekkel jobb lett. Lehet ezért is tűnt az elején gyengusznak a fék...
Egyik nap tapasztaltam a nagy idomos mocik hátrányát...elég nagy szél , haladok kanyargós úton döntögetem, azt egyszercsak hatalmas oldalszél...huuhh ....elég könnyünek éreztem az elejét..meleg volt....
A másik, meg az hogy lassan már gondolkodni kell, hogy merre motorozzak, mert a környékünkön olyan szar minőségüek az utak...zirc, csesznek felé jó, de odáig el kell jutni....
Kezdjük azzal, hogy az aprilia forgalmi szerint 70 ló volt, amúgy több. Ha tudna is a motorod ekkora teljesítményt nagyon drága anyagból kellene készülni a főtengelynek, kuplungnak, stb. A gumikról nem is beszélve. Vannak nagy ccm-es 2t hószánok, motorcsónak motorok, azokkal próbálkozhatnál. Néhány autóból ki lehet hozni 800le fölötti teljesítményt, de azok már csak autómata vagy teherautó váltóval vihetők át. THINK!
üdv basi2! én nem szoktam hmm-ni, döntök! áll a csere, de izibe! a postát mindenki maga fizeti a telefonszámom 30-3644-880, azért mert mostanában motorozom és nem sokat ülök gép előtt. hivj és mond hová küldjem a csöveket, "haladjunk"! tehát kellene még 2db szivó és 2db kipufogó szelep zx900b hez, vennék még 2dbszivoszelep 2db kipufogó szelepüléket kuka hengerfejböl ,szétfagyott, összetörtböl. zx900c -hez lenne elado nekem egy generátor dekni ,hogy javitott vagy eredeti nem tudom, egy volt kawámhoz adták grátiszba ,csak most találtam rá a ram-air csövek keresése közben egy dobozban, 10000-ft szeretnék érte kérni, akinek kellhet hivjon telefonon ,mert csavargok!kawaszeki
Hat teljesen nullarol felepiteni es letrehozni valamit nagyon draga. Tkp. csak egy alom ez az egesz, de a lenyeg, amit ezzel el akartam mondani, hogy a mai sportgepeknel is lehetne sokkal erosebbet gyartani mar most minden adott hozza. Sorozatban visszajonne az ara. A lenyeg az, hogy ha ma egy Aprilia RS 250 60LE es egy Suzuki GSX-R 1000 170, akkor egy "Aprilia RS3 1000" lenne mondjuk 210LE. Ez 40-el lenne tobb, mint a Gixer. Mivel csucsfordulanal kozeleben lenne a csucsnyomatek a vegsebessege is jocskan tobb lehetne a sulya pedig kevesebb. Csak egy gond lenne vele, amit mindenki tud (en is, Te is): olyan aggressziv lenne, hogy hetkoznapi ember keptelen lenne normalisan vezetni. Ebbe en is beletartoznek, de nekem megis ettol erne fulig a szam. Mikor 200-nal felgazra kerek, full gazra gumifust.
A régi mbx 80-asomnál lejtőn 14000-nél elolvadt a gyertya, és átfolyt a dugón, az meg rákenődött a hengerre. A tied se kutya. Lehet venni 500-as 2t -sport- versenygépet még ma is (újat). kb. 10 db zx10 ára. Még ez is olcsóbb, mint megépíteni egy sajátot.
Hat, ha sokba kerul, akkor majd csak akkor epitem, amikor gazdag leszek. Hat, hogy meddig tartana, nem tudom. Nyilvan nem sokaig. Bar ha a krosszokbol indulok ki, akkor megint a 2T techikanal a pont. Ma 4T krosszokat csinalnak, amik elobb szetesnek, mint a 2T-k, mert sokkal nagyobb a suritesuk es tobbet is porognek, ennek ellenere gyengebbek. Persze nagyban (900ccm korul) lehet, hogy mas lenne a helyzet. Majd meglatjuk, ha megepitem a 2T-vilagvege sportgepemet! 900ccm 3henger, szivomembran, 3 eltero karakterisztikaju rezonatorcso, powerszelep. 12-es surites. 160kg, 280LE, vegsebesseg 300 felett. McCoy lesz a rider. Elettartamot a foto illusztralja. Szolok, ha kesz!
Szerinted mennyibe kerül egy motogp motor?! És meddig tart?! Itt a mai technika (kép). Nagy kompresszió, sok szelep, 1000ccm és komoly elektronika, fejlesztés, stb. 150 ló és nem nagyon megy 250-nél többet. A kilences is csak óra szerint megy 300-at, amúgy 260-270 a vége. Ettől jobbat szeretnél? Rajta! Gondolom hasonló lenne a blokk, mint az mz-d.
A 250-ből nekem 240-nél nem jött ki több tuningal sem (az is csak óra szerint). Ha kell adok rs250-hez 300 körüli fúvókákat. Sajna utcai körülmények között széthullott (6.ban).
üdv! basi2-nek! ha a dugon art 919 feliratu jel van ,kell. ha nem az akkor milyen? sajna kelendő a zx 900b blokk. a két cső+szürődoboz 3000+ posta. mehet? mi a dugo ára? gyürü, csapszeg van. a telefonszámom 30-3644-880. kawaszeki
Nem hazi barkacs modszerre gondoltam. Ha a 90-es evekben epitett V4-es 500 as GP motorok 200LE-sek voltak es siman mentek 300-at, sot a legendas Kawasaki H1-es is ment ennyit versenykorulmenyek kozott. Akkor szerintem mai technologiaval egy 900-as 2T ugy verne a hasonlo 4T-ket, ahogy nem szegyeli. Marpedig ez azt jelenti, hogy 300 folott menne siman. Mas kerdes, hogy ember nem lenne, aki vezetni tudna (csak McCoy). 3 henger 2T 900-at mai csucstechnologiaval 280-300LE-re saccolom csucsteljesitmenyben, ez egy utcara hangolt valtozatban is 200 siman. Konnyebb lenne es mivel a 2T a csucsfordulat kozeleben adja le a csucsnyomatekot is (nem keveset), igy eppen a vegsebesseg tekinteteben lenne igencsak jo. Nem kerdes a 300. Sima ugy lenne. Ne feledd, hogy egy mai 250-es GP motor 100LE! Es kozel 300-at megy...
140-nél egyenesben vizesúton 5.-ben full gázra elforog a ninja hátsó kereke (d207). Nem elég? A 3 hengeres géped vagy olyan hosszú áttétellel fog készülni minta ninja és forog 12,000-t vagy nem fog menni 300-at, vagy a rövidebb áttétel miatt 12 fölött pörögne a házi barkács. Ne haragudj
Hat a crossok gyakorlati vegsebessege 100-130 kozott van, atteteltol fuggoen. Bizonyos regi vagasu nagyobb kobcentis brutalgepek 150-160-at is mennek. Ertelemszeruen a rovid attetel adja a robbanekonysaguk javat (azert a 2T blokkok ereje nem hetkoznapi). Nem tudom mit csinalna a Ninja 150-re leattetelezve, de asszem az lenne az igaza inyencseg. Barki, barmit mond, akik a kisebb lanckerekre eskusznek, biztosan nem veletlenul szerelik a motorba. A streetfighteresek is agyonroviditik az attetelt, mert igy hosszan ez nem eleg nekik. Nem tudnak hasznalni. Es ha vegiggondoljuk, hogy ezek utcai motorok, de kozuton mar 200 korul hajtani is necces, roviditsuk hat le a mocit! Hadd gyorsuljon!
Egyszer beragok es megepitem azt a 3 hengeres 2T sportmotort, ami durvan 900 kobcentis es minden henger szivo es kipufogo vezerlessel ellatott. Na azzal lehet majd 180-al erocsusztatni es nem fog gondolkodni 300-ig. Sajnos a motorgyarak ugy latom nem akarnak ilyesmit epiteni. Pedig mar reg elmult a GP 500 korszak ideje lenne azokat a motorokat kiadni kozutinak. Az is (sokkal) erosebb ezeknel, 500-as letere. Jaaaaahh!
Motorex eseteben (amit eddig hasznaltam) letezik ugyanaz az anyag kitoltheto formaban, ami a spray-ben is van. Fogok venni egy olyat azthiszem, kiprobalom.
K&N legszurohoz viszont nem ertek, pedig hamarosan bele kerul a motorba egy ilyen filter.
A 98-99 Ninja konyveben a legszuro takaritasra 12e km-es intervallum van megadva, amit orult soknak tartok. (Mento kerdes: az egyszemu Ninjaban papir szuro van?) A 2003 Ninjaban szivacs legszuro van, amit olajjal kell kezelni. Ti milyen intervallumok utan szoktatok tisztitani? Ugyanezt kerdezem azoktol is, akik a gyari szivacs helyett, tuning legszurot (pl. K&N-t) hasznalnak!
A gyari legszurot, mikor eloszor kitakaritottam teljesen koszos volt (meg az elozo tulajdonos idejen kerult a motorba - vagy a gyarban ). Ezt kovetoen ovatossagbol 1000 km utan kiszedtem es teljesen tiszta volt. Be voltam szarva, vajon azert tiszta, mert meg nem volt ideje bekoszolodni, vagy azert mert nem szur semmit. Utobbi azert erdekes, mert en nem a beaztatos olajat, hanem az azzal egyenerteku, de spray kiszerelesu cuccot hasznaltam (amit a krosszmotorban evek ota hasznalok es nagyon jo). Ti mit hasznaltok?
Hétvégén voltun hegyekben motorozni, kétszeméllyel 100-130 km/h átlagban, barátomnak
kis mocija van.
306 km megtétele után tankoltam 15 litert
Hali
Jimy
Egyik nap tapasztaltam a nagy idomos mocik hátrányát...elég nagy szél , haladok kanyargós úton döntögetem, azt egyszercsak hatalmas oldalszél...huuhh ....elég könnyünek éreztem az elejét..meleg volt....
A másik, meg az hogy lassan már gondolkodni kell, hogy merre motorozzak, mert a környékünkön olyan szar minőségüek az utak...zirc, csesznek felé jó, de odáig el kell jutni....
A 250-ből nekem 240-nél nem jött ki több tuningal sem (az is csak óra szerint). Ha kell adok rs250-hez 300 körüli fúvókákat. Sajna utcai körülmények között széthullott (6.ban).
Egyszer beragok es megepitem azt a 3 hengeres 2T sportmotort, ami durvan 900 kobcentis es minden henger szivo es kipufogo vezerlessel ellatott. Na azzal lehet majd 180-al erocsusztatni es nem fog gondolkodni 300-ig. Sajnos a motorgyarak ugy latom nem akarnak ilyesmit epiteni. Pedig mar reg elmult a GP 500 korszak ideje lenne azokat a motorokat kiadni kozutinak. Az is (sokkal) erosebb ezeknel, 500-as letere. Jaaaaahh!