Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én OMV 5.1-et hsználok . Elég 3 évente cserélni.
ha 2evente csereled mindegy hogy 4-es vagy 5.1-es ha a fekhatason erzed a kulönbseget akkor tul sokat tudsz
puff neki máris találtam drágábat, és ez még csak 4 es...http://www.motostyling.hu/t364...
...1500/fél liter...
igen 5.1 esvan már beugrott hogy vettem egy fél littyós shelt énis még a régi mocimba csak csere közben sikerült elpacsálnom....utánanéztem, minnél nagyobb a szám annál magasabb a forráspontja eért jobb minőségű. A fékolaj hátránya, hogy felveszi a nedvességet, amitől csökken a forráspontja, melegedés közben legbuborékok keletkeznek és csökkena fékhatás. Ezért kéna másfél évente mindig cserélni.
Azt is írj, hogy három féle van: .ásványi, szintetikus illetve szilikonbázisú fékolaj...
persze ezt nem tudom hanem most olvastam és gondoltam akkó má leírom hogy mindeki olvashasa és tudja ...
iletve három fajtát találtam csak, 3, 4 illl 5.1 et, a legdrágább is max 15006 fél lityi. (Ez nem azt jeleti hogy több nincs csak többet nem találtma a neten...)
Ez a bukógomba téma engem is érdekel...
Akkor jól eléxem hogy van 5is mert a másik mocimba ilyet pacsáltam egyszer el fékolajcsere közben. azt tudtam hogy Dot 3 mal nemszabad minimum 4 essel, deha lenne 5 ös akkor azt mért nem rakható bele?
Mi a számozás? mert elméletileg a folyadék összenyomhatatlan...akkor valami finomságot jelenthet...de akkor ha lenne 5 ös azt mért nem és az 5.1 est mért?
Ezt persze nem kötekedésképpen írom hogy akkor is az jó mit mondta, csak nem tudom mit jelent és mindet tudni akarok
Üdv mindenkinek!

Szeretnék valami jó (nem csak dísz) bukógombát a motoromra (ZX9, 2001). Valaki jártas abban, hogy reális árban milyet érdemes venni és kivel lehet megcsináltatni?
DOT 5.1 Nem sima 5 mert az nem OK ! Nagyon nem OK! Én 5.1 Valvoline-t használok! Fél lityó 1250 HUF Nagyon jó!
Én sparco légszúrőtisztító készetet vettem. A mosófolyadékkal kimosva vártam hogy kiszáradjon. viszont több órai napon szárítás után rájöttem hogy az nem is nedves hanem valmi bizbasz van abban is. pedig úgy néz ki mindha sima valami mosószer lenne. olyan c"csúszós " lett tőle a szivacs... Utána sparco spray azt kész...
ha veszel egy készeletet kb 5rugóért akkor az évekig elég lesz.
mivel nagyon szar volt már az olaj benne ezért jobbnak láttam ha teljesen cserélem és egy kicsit sem keverem a szarral, meg a fékolaj egyébként is egy kényes valami. Leszedtem a féknyergeknél a csövet, kipumpáltam az olajat, leszedtema féknyerget, visszanyomtam a dugókat, kifolyattam belóle az olajat, azt vissza az egész. elméletileg cserlni kéne a kis rézalátéteket a fékcsőnél, de ha nincs nyitva bolt elég ha csak áthevíted.
DOT4 olaj való bele és nem másmilyen illetve alább semmiképen ne add. Jól emléxem hogy van 5 is? ezer forint körül van fél liter, max 3 évig jó, és elég az egész rendszerbe szerintem úgy 2 deci.
inkább igy.
Gondoltam felrakom hátha tetszik majd valakinek.
gyertek kisújszálásra jó kiss banzáj lesz helyszín : strand belépő :4000 huf időpont :10-13

széles utat
Kicsit tűllihegitek a témát,egyszerű mosogatószerrel pl.jar.szoktam kimosni .Fasza tiszta lesz tőle,lefújom sportfilterre való szprével visszarakom és mehet .kb 3-4000 kilométerenként nem árt kitisztítani.Nem nagy meló.
Nekem eddig birta minden szivacs. A benzin (es a koolajok altalaban) tapasztalatom szerint a gumit nyirjak ki. A muanyagok 99%-a (tudomasom szerint a szivacsok is altalaban) benzinalloak.

Az oldoszerekrol annyit tudok es erdemes tudni, hogy:

- benzin/petroleum/gazolaj/brigeciol es lanctisztito spray! - nem kerulhet a kerekre, mert csunyan elrontja a gumit. nagyon csuszik tole es kilometereket kell szerpentinezni, hogy visszaaljaon a tapadas
- elobbiek majdnem mindegyike oldja a rendszamon a festeket!
- a fekolajok oldjak a festeket mindenhonnan, bizonyos fekolajok csak bizonyos karmanytukkal jok, az inkompatibilitas a karmanytu tonkremenetelehez vezet
- a japan mocik bizonyos muanyagelemeit oldja a nitrohigito
- a benzol minden muanyagot es a szivacsot is oldja, a mosobenzinnel is tessek vigyazni
- a brigeciol (bar az eloiras tiltja) felszappanosodik egy kis viz hozzaadasaval es sokkal jobban oldja a zsuvat
- bizonyos vax-cuccok mattitjak a japan mocik fenyezest
- a kromtisztitok csaknem mindegyike tenyleg csak kromhoz jo, a rozsdamentes acel kipufogot karcolja

Sosem tapasztaltam, hogy a benzin bantana a szivacsot. Bar lehet benne valami, mert sosem lattam olyan benzinszurot, amiben szivacs van.
Benzintől nem málik, vagy nyúlik ki? Elvileg erre van valami vízbázisú szer.
Ugyanazzal, amivel a krosszt is. Eloszor benzin, aztan ultras viz. Kompresszorral kifujom es teljesen megszaritom. Utana befujom a sprevel. Varok vele egy orat, akkor latom nem terult szet. De nagy bizakodva beszerelem es masnap megyek vele eloszor.
mivel szoktad kimosni?
szam bocs.
Vazz.... nekem is olyan van. (vagy lehet, hogy a sza mas?! )
Hali!

Catrol szűrő sprai.
Motorex 655 Air filter oil
Milyen sprayt hasznalsz? (marka, tipus)
Igen, asszem hogy a sárga, szőrös rész néz kifelé a ramairnyílás felé, de nekem nem áll össze cseppekbe, szépen eloszlik, keveset szoktam a belsejére is fújni.