igen 5.1 esvan már beugrott hogy vettem egy fél littyós shelt énis még a régi mocimba csak csere közben sikerült elpacsálnom....utánanéztem, minnél nagyobb a szám annál magasabb a forráspontja eért jobb minőségű. A fékolaj hátránya, hogy felveszi a nedvességet, amitől csökken a forráspontja, melegedés közben legbuborékok keletkeznek és csökkena fékhatás. Ezért kéna másfél évente mindig cserélni.
Azt is írj, hogy három féle van: .ásványi, szintetikus illetve szilikonbázisú fékolaj...
persze ezt nem tudom hanem most olvastam és gondoltam akkó má leírom hogy mindeki olvashasa és tudja ...
iletve három fajtát találtam csak, 3, 4 illl 5.1 et, a legdrágább is max 15006 fél lityi. (Ez nem azt jeleti hogy több nincs csak többet nem találtma a neten...)
Akkor jól eléxem hogy van 5is mert a másik mocimba ilyet pacsáltam egyszer el fékolajcsere közben. azt tudtam hogy Dot 3 mal nemszabad minimum 4 essel, deha lenne 5 ös akkor azt mért nem rakható bele?
Mi a számozás? mert elméletileg a folyadék összenyomhatatlan...akkor valami finomságot jelenthet...de akkor ha lenne 5 ös azt mért nem és az 5.1 est mért?
Ezt persze nem kötekedésképpen írom hogy akkor is az jó mit mondta, csak nem tudom mit jelent és mindet tudni akarok
Szeretnék valami jó (nem csak dísz) bukógombát a motoromra (ZX9, 2001). Valaki jártas abban, hogy reális árban milyet érdemes venni és kivel lehet megcsináltatni?
Én sparco légszúrőtisztító készetet vettem. A mosófolyadékkal kimosva vártam hogy kiszáradjon. viszont több órai napon szárítás után rájöttem hogy az nem is nedves hanem valmi bizbasz van abban is. pedig úgy néz ki mindha sima valami mosószer lenne. olyan c"csúszós " lett tőle a szivacs... Utána sparco spray azt kész...
ha veszel egy készeletet kb 5rugóért akkor az évekig elég lesz.
mivel nagyon szar volt már az olaj benne ezért jobbnak láttam ha teljesen cserélem és egy kicsit sem keverem a szarral, meg a fékolaj egyébként is egy kényes valami. Leszedtem a féknyergeknél a csövet, kipumpáltam az olajat, leszedtema féknyerget, visszanyomtam a dugókat, kifolyattam belóle az olajat, azt vissza az egész. elméletileg cserlni kéne a kis rézalátéteket a fékcsőnél, de ha nincs nyitva bolt elég ha csak áthevíted.
DOT4 olaj való bele és nem másmilyen illetve alább semmiképen ne add. Jól emléxem hogy van 5 is? ezer forint körül van fél liter, max 3 évig jó, és elég az egész rendszerbe szerintem úgy 2 deci.
Kicsit tűllihegitek a témát,egyszerű mosogatószerrel pl.jar.szoktam kimosni .Fasza tiszta lesz tőle,lefújom sportfilterre való szprével visszarakom és mehet .kb 3-4000 kilométerenként nem árt kitisztítani.Nem nagy meló.
Nekem eddig birta minden szivacs. A benzin (es a koolajok altalaban) tapasztalatom szerint a gumit nyirjak ki. A muanyagok 99%-a (tudomasom szerint a szivacsok is altalaban) benzinalloak.
Az oldoszerekrol annyit tudok es erdemes tudni, hogy:
- benzin/petroleum/gazolaj/brigeciol es lanctisztito spray! - nem kerulhet a kerekre, mert csunyan elrontja a gumit. nagyon csuszik tole es kilometereket kell szerpentinezni, hogy visszaaljaon a tapadas
- elobbiek majdnem mindegyike oldja a rendszamon a festeket!
- a fekolajok oldjak a festeket mindenhonnan, bizonyos fekolajok csak bizonyos karmanytukkal jok, az inkompatibilitas a karmanytu tonkremenetelehez vezet
- a japan mocik bizonyos muanyagelemeit oldja a nitrohigito
- a benzol minden muanyagot es a szivacsot is oldja, a mosobenzinnel is tessek vigyazni
- a brigeciol (bar az eloiras tiltja) felszappanosodik egy kis viz hozzaadasaval es sokkal jobban oldja a zsuvat
- bizonyos vax-cuccok mattitjak a japan mocik fenyezest
- a kromtisztitok csaknem mindegyike tenyleg csak kromhoz jo, a rozsdamentes acel kipufogot karcolja
Sosem tapasztaltam, hogy a benzin bantana a szivacsot. Bar lehet benne valami, mert sosem lattam olyan benzinszurot, amiben szivacs van.
Ugyanazzal, amivel a krosszt is. Eloszor benzin, aztan ultras viz. Kompresszorral kifujom es teljesen megszaritom. Utana befujom a sprevel. Varok vele egy orat, akkor latom nem terult szet. De nagy bizakodva beszerelem es masnap megyek vele eloszor.
Igen, asszem hogy a sárga, szőrös rész néz kifelé a ramairnyílás felé, de nekem nem áll össze cseppekbe, szépen eloszlik, keveset szoktam a belsejére is fújni.
Azt is írj, hogy három féle van: .ásványi, szintetikus illetve szilikonbázisú fékolaj...
persze ezt nem tudom hanem most olvastam és gondoltam akkó má leírom hogy mindeki olvashasa és tudja ...
iletve három fajtát találtam csak, 3, 4 illl 5.1 et, a legdrágább is max 15006 fél lityi. (Ez nem azt jeleti hogy több nincs csak többet nem találtma a neten...)
Mi a számozás? mert elméletileg a folyadék összenyomhatatlan...akkor valami finomságot jelenthet...de akkor ha lenne 5 ös azt mért nem és az 5.1 est mért?
Ezt persze nem kötekedésképpen írom hogy akkor is az jó mit mondta, csak nem tudom mit jelent és mindet tudni akarok
Szeretnék valami jó (nem csak dísz) bukógombát a motoromra (ZX9, 2001). Valaki jártas abban, hogy reális árban milyet érdemes venni és kivel lehet megcsináltatni?
ha veszel egy készeletet kb 5rugóért akkor az évekig elég lesz.
DOT4 olaj való bele és nem másmilyen illetve alább semmiképen ne add. Jól emléxem hogy van 5 is? ezer forint körül van fél liter, max 3 évig jó, és elég az egész rendszerbe szerintem úgy 2 deci.
széles utat
Az oldoszerekrol annyit tudok es erdemes tudni, hogy:
- benzin/petroleum/gazolaj/brigeciol es lanctisztito spray! - nem kerulhet a kerekre, mert csunyan elrontja a gumit. nagyon csuszik tole es kilometereket kell szerpentinezni, hogy visszaaljaon a tapadas
- elobbiek majdnem mindegyike oldja a rendszamon a festeket!
- a fekolajok oldjak a festeket mindenhonnan, bizonyos fekolajok csak bizonyos karmanytukkal jok, az inkompatibilitas a karmanytu tonkremenetelehez vezet
- a japan mocik bizonyos muanyagelemeit oldja a nitrohigito
- a benzol minden muanyagot es a szivacsot is oldja, a mosobenzinnel is tessek vigyazni
- a brigeciol (bar az eloiras tiltja) felszappanosodik egy kis viz hozzaadasaval es sokkal jobban oldja a zsuvat
- bizonyos vax-cuccok mattitjak a japan mocik fenyezest
- a kromtisztitok csaknem mindegyike tenyleg csak kromhoz jo, a rozsdamentes acel kipufogot karcolja
Sosem tapasztaltam, hogy a benzin bantana a szivacsot. Bar lehet benne valami, mert sosem lattam olyan benzinszurot, amiben szivacs van.
Catrol szűrő sprai.