Ezt meg én nem venném meg semmi pénzért. Valahogy nincs bizodalmam ezekben az ámerikás cuccokban. Szép kontraszt ad az első baszom index (GPX-emen volt ilyen) és a hátsó minivili együttese
Ja,990-ért nem vitték el/az lett volna vagy 9 is!/ sokáig,aztán feltette 1.1 -re és egy pár nap után eltünt!Egy ismerősöm azt szokta az ilyesmire mondani,hogy minden nap felkel egy BOLOND!
a felnijei is csak helyenként völtak krómozottak, mert nagyon sok helyen felpattogzott,
illetve rücskös volt..igen szép munka,,gyalázat.. egyébként 1.1 be árulta utána a tag és el is vitték nemsokára rá.
Azért alapjárat környékén is mosódik a tükör képe, remeg a plexi, idom, továbbforgatva is vannak rezonanciagócok Ezért Kawa, nem kell nézegetni a fordszámmérőt pontosan lehet tudni,mennyi is az annyi
Érdekes, hogy még mindig láttak jövőt a ZX-9 alapú Z1000-nek. Így most kihúzzák 2010-ig, amikor már be kell vetni az aluvázas ZX-10 blokkos "vadröfit", győzzük kivárni
A felnik krómozottak voltak.Nem az enyém volt,de én is körbejártam mint leendőt!Csak amikor lekérdeztem kiderült,hogy két éve van az országban,és ez idő alatt HAT gazdája volt!És már megint árulták!Gondoltam,hogy valami baj lehet a géppel ha így vándorol,ezért hát elfelejtettem mint szóbajöhetőt!
azaz...az összes lábtartó heggesztett, repedt..."polírozott felnik" , "brutál" blokkhang, olajfolyásos blokk a hengerfejnél.....csak nem a tiéd volt? én azt hittem ninjakileré
Mellesleg tegnap 240el megdöntöttema sebességi csúcsom...tom ezmár mindenkinek megvolt, csak még sosem vittem igazán olyan helyre ahol nem forgalmas egyenes szakasz lenne vadak nélkül. és a knyarodás is egyre jobba megy
őőőőő...izzééé......igazából mittomén....ezek az adatok nem tapasztalatból látott összehasonlított dolgok amiket irtam, csak olvastam...
http://www.motorrevu.hu/leiras_motorarc.php?page
s=2&page=&JKAT=40&belsokereses=&ordir=0&ordby=nev
az biztos hogy nagyon minimális a külömbség... megfigyeltem nagyon a kettő közötti külömbséget, mert volt egy 2002 es gép amit mejdnem megvettem...2002es tipus volt az tuti csak komplett eleje volt 00-01es...fékek, sárvédő stb... minden...és valaki elvitte, akinek ez nem tünt fel...
Egy ici-pici kiegeszites: az F valtozaton a menetszel miatt remeg a spoiler, nem a blokk rezonanciara gondoltam. Sajnos nincs sportmotoros tapasztalatom, de bizony 240 korul zavaroan razza a motot elejet is. Nem mondom, hogy instabilla teszi, de a remeges ilyen zoldfulut, mint en bizonytalanna tesz. Mondjuk 250-el kanyarodva mar tud erdekelni a legkisebb idegesseg is elol. Csak tippelek, hogy a regi nem rezgett ennyire. A Honda talan nem volt jo pelda, mert a regi 900RR is zsungelracsos. Egyebkent a Z1000 blokkja egy elb...szott szar a Ninjahoz kepest, a maga kategoriajaban szerintem a Z750 blokk is jobban sikerult. Mindketto sokkal jobban rezeg egyebkent, mint a ZX-9. Ami a sulytobbletet illeti pedig ez a leg hanyadekoabb dolog a Kawasakinal, amit maig nem birtak levetkozni. A csodas uj Z-k 8-10 LE-vel gyengebbek, mint a regi es ugyanennyi kilovan nehezebbek is! Ez motorfejlesztes?
Ezek az eltérések tényleg hangyafausztnyiak, csak fékpadon jön le inkább. Még szebb az egészben, hogy a vashengeres 11,5-es sűrítésű (CVKD karbis, 8 bites) C model sem marad el semmivel sem A változtatások (16 bit gyújtás, Nicasil, vastagabb leömlők, CVRD karbik) inkább a nyomatékrugalmasság terén "hoztak a konyhára" valamit, de ott sem túlságosan érezhető a különbség.
Mivel az E és F fejidoma és rögzítése tök ugyanaz, világos, hogy nem véletlenül volt az a merevítés Szintén a szépészeti beavatkozások áldozata, hasznossága megkérdőjelezhető. Főleg, hogy a ZX azért jó Kawa módján rezeg itt-ott Ezt még az első szériás Z1000 is örökölte. Az újabb kiadás már "hondásítva" lett, meg nehezebb, gyengébb, túldíszített (műszerfala viszont sokkal jobb) Sajna sok nóje gép is ennek a szellemében készül elsődleges szempont a külalak. Használhatóság, észszerűség meg a fasorban . Mondjuk ezexerint erre van igény
En is azt olvastam valahol, hogy az E jobban megy egy picit, mint az F (illetve padon merheto a kulonbseg az E javara). Ennyire reszletesen, mint kilencfan persze nem tudom a dogokat. Az idom kitamasztorol pedig annyit, hogy az F valtozaton bizony csunyan rezeg a spoiler nagy temponal a gyari tukrokkel. Eros a gyanum, jogy az E valtozat vasszerkezete nem rezonal.
őőőőőőő...ugyanannyi a sűrítési arány (12,2) nincs +1 Le, sőt inkább a 00-01-es erősebb ( 131 vs 129LE SPORTRIDER; 141 vs 139LE MOTOR REVÜ), a gyár mindkét modelnél ugyanazt a fordulatszámot adja meg a max teljesítmény (11000) és a max nyomatéknál (9200) , az F-nek 5mm-el nagyobb a rugóútja hátul (130 vs 135mm), elöl ugyanannyi (120) A hátsó féktárcsa megegyezik (220mm). Az F-nek 2mm-rel nagyobb az utánfutása (97 vs 99mm)
Hali a fogyasztásróhoz hozzászolnék,akárhogy forgatom(nem pályán)6.5-7.5 néltöbbet nem fogyaszt.Szerintem elég jó a fogyasztása.A hét felet is akkor produkálta amikor át mentem Orosházára és az elkerülőn próbálgattam végét.
őőőőőőő..... más sürítési arány, +1LE, 200 al magasabb fordulatszámon adja le a max nyomatékot a 00-01, 10mm errel nagyobb rugózási út mind elöl mind hátul, +10mm a féktárcsák átmérőjében elöl és hátul, plusz 3 kg súlytöbblet az újnak..... ( csaltam)
Átírást ki kellett csengetnem, magyar rendszámmal volt egyébként, még 2006ban lett behozva kintről.
de nekem még igy is megérte. 46 al vettem 3 hónapja, lassan 50lessz benne...és ha ugy 140-240 között megyek aakor 6-7 között eszik. szerintem ez nem rosz. Nem összekeverendő a zx12vel ami tényleg iszákos, ha olvasgattál utána sokan a fogyasztását dicsérik....
Ezt meg én nem venném meg semmi pénzért. Valahogy nincs bizodalmam ezekben az ámerikás cuccokban. Szép kontraszt ad az első baszom index (GPX-emen volt ilyen) és a hátsó minivili együttese
illetve rücskös volt..igen szép munka,,gyalázat.. egyébként 1.1 be árulta utána a tag és el is vitték nemsokára rá.
Azért alapjárat környékén is mosódik a tükör képe, remeg a plexi, idom, továbbforgatva is vannak rezonanciagócok Ezért Kawa, nem kell nézegetni a fordszámmérőt pontosan lehet tudni,mennyi is az annyi
Érdekes, hogy még mindig láttak jövőt a ZX-9 alapú Z1000-nek. Így most kihúzzák 2010-ig, amikor már be kell vetni az aluvázas ZX-10 blokkos "vadröfit", győzzük kivárni
http://www.motorrevu.hu/leiras_motorarc.php?page
s=2&page=&JKAT=40&belsokereses=&ordir=0&ordby=nev
az biztos hogy nagyon minimális a külömbség... megfigyeltem nagyon a kettő közötti külömbséget, mert volt egy 2002 es gép amit mejdnem megvettem...2002es tipus volt az tuti csak komplett eleje volt 00-01es...fékek, sárvédő stb... minden...és valaki elvitte, akinek ez nem tünt fel...
Mivel az E és F fejidoma és rögzítése tök ugyanaz, világos, hogy nem véletlenül volt az a merevítés Szintén a szépészeti beavatkozások áldozata, hasznossága megkérdőjelezhető. Főleg, hogy a ZX azért jó Kawa módján rezeg itt-ott Ezt még az első szériás Z1000 is örökölte. Az újabb kiadás már "hondásítva" lett, meg nehezebb, gyengébb, túldíszített (műszerfala viszont sokkal jobb) Sajna sok nóje gép is ennek a szellemében készül elsődleges szempont a külalak. Használhatóság, észszerűség meg a fasorban . Mondjuk ezexerint erre van igény
de nekem még igy is megérte. 46 al vettem 3 hónapja, lassan 50lessz benne...és ha ugy 140-240 között megyek aakor 6-7 között eszik. szerintem ez nem rosz. Nem összekeverendő a zx12vel ami tényleg iszákos, ha olvasgattál utána sokan a fogyasztását dicsérik....