Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen évjáratú a 9 -es?Esetleg hogy mennyibe fájt?
Szép!Mindkettő!
Elnézést hogy ismeretlenül írok az oldalatokra,de nemrégen boldog tulajdonosa lettem egy 9R-nek és szeretném megmutatni a vasat.Régebben is olvasgattam az oldalatok és remélem hogy így ismeretlenül is kérdezhetek majd,ha valamire kíváncsi vagyok a géppel kapcsolatban.Van egy másik Kawám is,ami egy '93-as ZXR750-s.Szeretném gyorsan eladni!A motornak friss műszakija van,újak a gumik,a fékbetétek,a teló olaj és a szimering,a lánc és a lánckerekek.Narancs-fekete színe van és van rajta egy akrapovic dob és fémfékcső.A motorért 600000-. szeretnék,az ára nem irány ár!
Sziasztok!

Köszönöm, a gyors választ. Így olvasva titeket egyértelmű a válasz. Más kérdés, hogy 3 motoros boltban ez nem volt az .

üdv:leo


u.i.: lehetséges, hogy meg kell váljak a saját mocimtól...

íme:
De a lényeg az,hogy a motorod gyártási éve alapján egyértelműsíthető,hogy milyen kell a Tiédhez!Hogy azon belül milyet választasz,az már úgymond részletkérdés!
Benézel mondjuk a nagyvas.hu-ra és az alkatrészek között megtalálod a te mocidhoz is való fékbetéteket
Csak egy példa. LUCAS fékbetétből előre választhatsz 4 fajtából is. MCB659 típusszámú mindegyik , de van sima SV/SRQ/CRQ jelzéssel ellátott is. Ez olyan mint a gumiknál, hogy van puhább és keményebb keverékű is. Na itt is ez a helyzet a "mezei" változat (legolcsóbb) az általános felhasználású (origanikus) fékbetét, a többi egyre "sportosabb" (drágább) (szinter) betét. Van rövid ismertető melyiket hova ajánlják, olvass és válassz!
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. Laikusként, ha nem szedem szét a fékpofát , hogyan, mi alapján (alvázszám, motorszám stb.) tudhatom meg, hogy a motorhoz (99' zx9-r) milyen fékpofa kell előre. Sajnos a katalógusok előre két tipust is ajánlanak.

köszönettel
leo

u.i.: elnézést azoktól akiknek ez egyértelmű
Hát nem tudom! Amikor egy 1500 km-t futott motor 190-nél elkezdi csapkodni a kormányt úgy hogy majd lefosom a bokám! Hát egy kicsit beszartam! Nyíl egyenes úton( reptéren)! Ja! Nem volt törve a gép! Honda kereskedőé volt! Egyébként még egy 929-el jártam így! Csak az 170-nél kezdte el a szitálást!
Szerintem te még nem ültél 929-en, vagy nem a ZX9-hez hasonlítod!
A 929 nek ocsmány szar a futóműve! A Hondától nem vár ilyet az ember!
Olyan 929-re,amin nincs kormánystabi, én fel sem ülök!
A 9-nek sokkal nyugodtabb a futóműve!
Éreztem én is meg mondtam illetve egy régebbi 99 es hondával mentem is és tényleg jobbnak érződik a futómű illetve én azt mondanám hogy olyan "kisimítós"egyenletes, mint minden, a váltó a teljesítmény...a fék is jobbnak érződött,de erről már sokat beszéltünk...meg könnyebnek érződik, mert kissebb valamivel. a másik meg nekem is tetszik iletve úgy fogalmaznék hogy majdnem minden motor tetszik és ha tehetném rohatsok mocim lenne minden márkából, tipusból , fajtából ,ccm-ből..
OLvastam a CBR 900 RR topicot,Az összes ZX tipusnál nincs ennyi meghibásodási lehetőség mint amennyi a 929-es-nél.
Én maradnék a jo kis NINJÁNÁL.
Hidd el én is a 10 est választanám de megkéne tolnom a pénzem 500000 ft al annyi meg most még nincs.

ZX-9R
A 10-est ajánlom. A 929-es elbújhatna mögötte ha egyáltalán mögé tudna érni.
18.000 Ft.
Ezen a számon Valaki/kontosroby/ ajánlott nekem egy hátsó lámpát 22-ért postaköltséggel együtt,újat.70/943-5972
A szivem szerint maradnék a 9 es mellet de pályára meg jobb a 929 es.Sajnos külön pálya motorra meg nincs egybe a pénzem.A küllem egyértelműen a kawa mellet szól,a fogyi is csak valahogy nemigazán érzem anyira a sújánál fogva,pedig közúton egyértelműen jobb.Még van időm addig meg filózás meg hátha összejönne a pénz egy tizesre"a nagy álom" .Addig meg hajrá9es
User error...bip...bip...
Buzi számítógép!
A reakciótokból úgy látom,hogy szerintetek is elmegy egynek a gép!
Megnyugodtam a reakciók láttán,ezek szerint egynek elmegy a gép!
Ezért veszek én 9-est!
Sajnos csak jövőre,de kibirom ha belegebedek is!
A 929 sokkal stabilabb, jobban tapad a kanyarban, klasszisokkal jobb a fékje mint a kilencesnek. Az injektor inkább negatívum (több fogyasztás, hibák) néhányan motor-váltó hibákat is mesélnek. Én már láttam olyat, ami kikönyökölt és kettétört a váza, bár előtte törött volt. Viszont a kilences kényelmes, jól fogyaszt és erősebb is!

Szép a ződség, főleg a lábtartó-váltó cucc.
A legkevésbé sikeres RR a 929, ráadásul nem sokkal erősebb mint a karbis. Ráadásul típushibája hogy beszarik az injektorvezérlő, amit bontva nem nagyon kapni, új ára kb 8kiló körül. Sok sikert hozzá!