Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki mondjon már nekem egy motort ami 200-nál gázra felveszi az elejét!
Nem is arravalo.
Bocsi,én is igy találtam,amugy ZX-10 blokk lenne egy kis köritéssel.Remélem nem pöccen be rám a gazdája.
már csak az hiányozna hogy ide is be tévedjenek ijen okos tojások , kapnánk mi is a részt
de hála az istenek ez nem fog megtőrténi mert a kilences nem veszi gázra 200 az elejét
Hála Istennek (vagy az ördögnek) a Tizedes sem az a kimondott divatmoci. Mindenki fosik Tőle. Pedig egy kezesbárány a szentem. (Hihető! )
Túl pixelgazdag lett a kép
Ofkórz No meg a Kawa, azonbelül is a 9-es, nem divatmotor, így minket megkímélnek az ilyen figurák
Egy kis csemege!
jól megkapta a srác , nem birta a kritikát
Itt valódi motorosok beszélgetnek. Nem mindenféle zongora tulajok.
Inkább hagyjuk a témát,nehogy ez az oldal is oda jusson./kár lenne érte/
Akkor van véleményed neked is igaz? /mármint 1-2 magát "motorosnak"vallo hozzászolorol.
Részese voltam!
Tudom nem a témához tartozik,de nézzetek bele visszamenőleg az R1 párbeszédekbe!Mit mondjak,gyönyörűűűűű
Amúgy elvileg a jobbfajta fékpadokon csinálják azt, hogy a mérés végén behúzzák a kuplungot és megmérik, hogy hány paci veszik el a hajtásláncon. Az közelítőleg helyes eredményt kell adjon vagy tévednék?
Például egy elhasznált lánc is elég sok pacit elvehet. Nekem 245-öt tudott óra szerint a Thundercat a 38 000km-es lánccal. (A csere előtt 2 nap alatt 2X-er kellett utána állítani annyira nyúlt tehát el lett használva rendesen). Újjal 260-nál beleszaladt a pirosba és még ment volna! Nem lett le áttételezve meg semmi ilyesmi.
Egyértelmű, hogy marketing okokból a lemmagasabb értéket (főtengely) tüntetik fel. További szépsége, hogy a lóerő már ezer éve nem hivatalos SI mértékegység, csak az 1,36-os szorzó miatt szebb a 144 ló, mint a 106kW És mi is ez szoktuk meg, "hány lovas a verda", ugye? Lehetne a kijelzett sebességet is m/s-ban megadni, vagy a fordulatszámot f/s értékben, de valamiért nem ez terjedt el Abban teljesen igazad van, hogy a mocit végerdményben az a teljesítmény hajtja előre ami a hátsókeréken realizálódik. Szóval lehet egy gépezet papíron (és akár a valóságban is) 10 lóval több főtengelyen, de mire "kiér" a dzsúdó a hártsókerékre (váltó, kuplung, lánc), lehet semmivel sem marad több belőle, mint a papíron 10 lóval gyíkabb társának. Mert nagyobb a hajtási veszteség pl. De ez a dyno téma örök vita lesz az tény, mert nagyon sok változó van a képletben, így 100%-os eredmény sosem születik az biztos.
Csak egy grafikont nyomok be, ugyanaz a motor 3 féle gumival, és már eltérő értéket mutat.
A lóerők számával és a kamu mértékével nem értek egyet, a többi stimmel, a nagyobb gépek végsebességre voltak legjobban hegyezve, hiszen az a kategória arról szólt.
(A lóerőkkel meg az a helyzet, hogy lehet mérni csak úgy "uncorrected" ("egyik fajta"), aztán lehet korrigált SAE, DIN, EEC, ISO...szerint, ezek mind mást fognak eredményül adni. Lehet keréken mérni, meg lehet ugyanebből a szó rossz értelmében a főtengelyre "vetíteni". Ami nem SAE(-J1319) szerint korrigált, hátsókerék ló, annak értelme se sok, legalábbis összehasonlítás szempontjából. Ha a dynojetes értéknek hiszek, akkor a motorom 140-150 LE (korrigált? nem korrigált?) keréken és 170 körül van főtengelyen, ha a factory pro-nak, akkor 132-134 SAE korrigált LE keréken és főtengelyre ők nem is komolytalankodnak hátsó keréken mért adat plusz ilyen olyan képlet hozzáadásával; inkább nekik hiszek, mert náluk legalább van oda-vissza használható LE táblázat a méréseikről)
alapár másfél milla....gondolom öhlis meg brembo nélkül...
ja megint elfelejtettem beszúrni

http://www.totalbike.hu/tesztek/danuviabem
tom nem kawasaki de "magyar" és szép, mellesleg kipróbálnám....kiváncsi leszek az árára...
vuuvv lóerők..hamár itt járunk ma vittem sanom egy picit mocival...vittem töbször utast és már állt is kerékre. Most havertnál nem is húztam mert faluben voltam meg sötét is volt , meg sóderes...húztam neki max 5 ezerig pörgettem, fölfelé dombon és egyszercsak érzem hogy valami nincs rendbe, gáz elves és puff leért az eleje...onnan éreztem hogy "gázvan" hogy dőlt a motor oldalra....de nem lett semi gáz sima liba volt, meg sem ilyedtem....csak meglepődtem hogy enyire alacsony fordulaton is lelmeli az elejé....jó haver van 90kg...
Annyira azért nem rossz a helyzet. Igaz egy kis kamukázás előfordul a megadott teljesítményeknél, de mértéke eléggé elhanyagolható (és régebben is ugyanúgy "lakkoztak" . Utcai motorok viszonylatában az elérhető végsebesség és hozzátartozó teljesítmény kb a következő képpen alakul. 10 ló - 100km/h , 25 - 150, 60 - 200 110 - 250, 170 - 300. Persze ezek az értékek full idomos mocikra értendőek, azokból is a jobbik fajtákból 20-30 ló előnnyel ebben a szegmensben (280+) már nem lesznek óriási különbségek végsebesség terén. 330-at örülnek, ha összehozzák a 800-as GP mocival, ami azért egy egészen más dimenzió.
Végsebességnél rengeteget számít a moci áramvonalas kialakítása. Ebben viszont a nagyobb tömegük ellenére jobbak a nehézbombázók (ZZR 1.1-1.2-1.4/XX/Haya/ZX-12), mint a mára már lassan naked-é váló bonsai méretű SBK mocik, falatnyi kis rucijukkal, amikről lefúj a menetszél, ha nem tapasztod az álladat a tankra
Motorparaméterek dolgában viszont meg kell emeljem a nem létező kalapom a ma alkalmazott technológia előtt. (A többi részletük viszont már nem annyira tetszik, de ez van A példaként említett CBR900-as 70*58mm "hosszúlöketű" blokkja 10000-es fordulaton adott le 125 lóerőt, manapság az 1000-res Gixxer 59mm löketű "méghosszabb" blokkja (12000), vagy 180-at, és lazán túlforogja pl a ZX-9-es (11000) 50.9mm "rövidlöketűjét"