Én is ezen vacilláltam,csak nekem jobban tetszik a 98-as évjáratú.
A 929-es.ek kicsit zajosak,meg csörgősek nem?
A Hondás topicba olvastam nem is olyan régen hogy nem ez a legjobb szériája az RR-nek.
Ettöl függetlenül biztos jo gép.
Én azért maradok a jo kis NINJÁNÁL./kényelem,bivalyerő,design/
HalI
A hétvégén kipróbáltam egy 929est hát nem semmi. Miért nemtudott a kawa egy ilyen futóművet csinálni?
Eléggé gondolkodóba ejti az embert csak hát a kawa azért jobban néz ki.
Szia! Nagyon szep a motorod, mindenkinel jobban sajnalom, hogy mar nem tudunk egyutt gurulni. Viszont van egy feher LED-es hatso lampam a motorodhoz (vadonat uj, sosem hasznaltam). Esetleg erdekel...
290 - et húztam ma neki,de még nem volt vége!Csak az útnak!Tokaj és Nyíregyháza között nem túl jó úton,elég nagy forgalomban.Még MENT a mutató,nem csak vánszorgott!Az előző kilencesem nem volt ilyen erős!Örülök,hogy végül mégis a kilences mellett maradtam és nem vettem meg a 12 -t!
Hy!Tettem fel képeket a motorról az adatlapomra és a FOTÓK címszó alá,ha valakit érdekel!Most ilyen a motor,de majd még néhány apróságot meg akarok változtatni a külsején,de csak télen.Addig így marad!
az bizti..mondjk pont a motorak nem számít a pörgés hisz ott van elemében, viszont a lánc szimering a kerótól , gumik az már bizti nem tesz jót neki...ezért nem is erőltetek én se semmi kerekzés tanulásdit meg pályázósdit, szép haladás néha azért egy kis sebesség, móka belefér, mondták ugyis mikor pörgött hogy nagyonszép hangja van a mocimnak
hozzá kell tennem, mikor elment a rajtnál már 2es után nem is erőltettem, mert tudtam hogy ez elúszott, pedig lehet a vége szoros lett volna..csakhát a fékeimre ráférne egy pucolás illetve csere...
Tegnap kicsit hajtogattam a gépet azaz gyorsultam egy 99es cbr9essel...sajna vesztettem, de szerintem ha nem ő indít meglett volna mégha tudom hogy jóval jobban motorozik is a csákó...ez a gyorsulgaósdis is elég érdekes, külön tudomány...indulásnál a szar aszfalt miatt annyira kitört a hátulja illetve ha megtapadt 1-2 ben elemelte az elejét az az érkezés ferdesége miatt megit összevisszakacsalett az egész...a csávó is úgy halászta össze elöttem-melletem a gépét...
mentem az ö vasával is: fékek jobbak voltak, könyebnek éreztem, illetve olyan hodás volt a váltó meg az egész, mégis úgyérzem hogy sokal több visszajelzést kapok az enyémtől, nyers meg hullámzóbb, de jobb...
Köszi hogy megmutatod a gépet,de 9363-at kérdeztem az uj moci miatt.
Mégegyszer kösziT
Amugy én is hülye vagyok a számitogéphez,a képet,vagy ezt-azt az asszony szokta felrakni.
A 929-es.ek kicsit zajosak,meg csörgősek nem?
A Hondás topicba olvastam nem is olyan régen hogy nem ez a legjobb szériája az RR-nek.
Ettöl függetlenül biztos jo gép.
Én azért maradok a jo kis NINJÁNÁL./kényelem,bivalyerő,design/
A hétvégén kipróbáltam egy 929est hát nem semmi. Miért nemtudott a kawa egy ilyen futóművet csinálni?
Eléggé gondolkodóba ejti az embert csak hát a kawa azért jobban néz ki.
Capa
Jól néz ki a kicsike,sok sikert,+km. hozzá!
Látom fújod rendesen a láncot.
Idézet egy motor revü mittomén mikori összehasonlitó tesztjéből!
Amugy szerintem nem tesz jot a motornak.
Azért 1-szer 2-szer jó "meghülyülni" igaz?
/ami alapjábavéve nem egy rossz motor valljuk be!/
mentem az ö vasával is: fékek jobbak voltak, könyebnek éreztem, illetve olyan hodás volt a váltó meg az egész, mégis úgyérzem hogy sokal több visszajelzést kapok az enyémtől, nyers meg hullámzóbb, de jobb...
Mégegyszer kösziT
Amugy én is hülye vagyok a számitogéphez,a képet,vagy ezt-azt az asszony szokta felrakni.