Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KÖSSZ
Nekem mindenről van véleményem! Utálnak is az R1 topicban! Csak viccelek. Nem mentem a világ összes motorjával viszont rengeteget olvasok. Itt most nem arról van szó, hogy az Superbike közli: "gyenge az R1" és én ezt készpénznek veszem. Viszont a modell 2 éves kifutási ideje alatt kijön kb.6-8 összehasonlító teszt. Ha mindben ezt írják és minden mérés ezt bizonyítja akkor hajlamos vagyok elhinni.
Éppenséggel nem mentem. A gixivel egyszer nyomaték rugalmasságoztam egy 04-es R1 ellen. Lazán fogtam ami önmagában is nevetséges.(750vs1000) Egyébként ez olyan látványos hiányosság az R1-nél, hogy nem kell menni vele. Egyszerűen méterekkel van lejjebb a nyomatéka minden görbén mint a többi 1000-é. Ez van.
Hali
Hogy zajlik az ingyenes este mi kell hozzá?
Ejnye. Még nem hallottál az ingyenes kawa estekről a Hringen?
mentél R1-el (02-03 v cbr 954-el) ?mindenhol azt hallom-olvasom,h milyen "gyenge" (04'-) az r1 a többi ezreshez képest alul és egyszerúen hihetetlennek tűnik,h ez tényleg igaz l1en.hisz ugyanaz az osztály,motorkoncepció,közel azonos súly...igaz ezt többnyire nem r1 tulajoktól hallom...szóval vagy ők hallgatnak erről a kis "apróságról" v a konkurencia használói hegyezik ki ennyire ezt a dolgot...attól függetlenül,h ez 1 Kawasaki topic elég racionálisan szoktál véleményt formálni más márkákról is ezért kérdezem.
Az mi? Hungaroring? En az Euro ringre akartam menni, de lehet hogy nem lesz belole semmi, mert kozbe jott valami.
Akkor fasza!
Minden a legnagyobb rendben!
Akkor holnap találkozunk a kawa esten?
Persze. Most már a fék is sziszeg. (AP Racing betét)
Holnap v. holnap utan kiderul mit tud a ZX-9R palyan! Meg az, hogy en mint nem tudok. Azert remelem lesz par jo korom.
Megsértődtem!? Ne provokálj te !
Kérdeztem! Nem mentem még 1000RR-el! Egyébként (szerintem) erőben nem marad el az RN12 a 10-es től csak máshogy kell használni! Az tény ,hogy a 10-es jobb a pályán hiszen oda tervezték az R1 meg kényelmesebb az utcán, a K5 meg azért ver mindent mert 1 év előnyük volt, meg egyébként is jók a gixxerek. Szerintem a 4 japán közül nehéz eldönteni melyik a jobb, attól függ ki mire használja.Aki meg nem bírja hallgatni a nyifogást meg a kotyogást az meg Hondát vesz. Egyszóval ízlések és pofonok! Nyifog még ddt?
Úgy értettem, hogy a maga idejében jobb motornak számított. A legkönnyebb 1000-es volt és egészen jól tolt alul is. A 04-05 vagy 15-20kg-al nehezebb lett. Arról nem is beszélve, hogy volt olyan 1000RR amit 158Le-vel mértek be. Ami a 172-től elég messze van. Az 1000RR túragépnek néz ki a 954RR mellett. Amúgy nem kell megsértődni. A magánvéleményemet hangoztatom.
Jobb? Én mentem 954-el az nyaklott alattam, meg tolta az elejét! Ettől szarabb az 1000RR?
Egyszer összerakok egy teljesítménydiagrammot amin rajta lesz az elmúlt 5-6 év 1000-es motorjai. Érdekes lesz annyi bizonyos.
Nem mondom, hogy jobb de szerintem 2003-ban az R1 magasabb színvonalat képviselt a többi 1000-hez(900) képest mint a 2004-es. A 03-as R1 felvette a versenyt az újabb fejlesztésű gixerrel. Alul is nagyon nagyot tol a 03-as. De a 04-es.... már előrevetítette az új R6R-t. Egyre magasabb fordulatszám, egyre kisebb nyomaték. A 04-08 R1 7-8000-ig egyszerűen szánalmas. Ha egy 08-as R1 oda áll egy K4-es gixer mellé csúnyán elvérzik a nyomaték rugalmassági teszten. K5 mellé ne is állj vele mert kiröhög.5 év fejlesztés sem volt elég nekik. 1000-es motort szerintem senki nem azért vesz, hogy 5 számjegyű fordulat alatt ne történjen semmi.
A CBR954RR is jobb motor mint a 04-05-ös 1000RR. (Szubjektíve ezerszer szebb is)
Ez a véleményem.
semmi gond a véleményeddel és köszi...ez állítólag egy 1 fórum ahol az ember elmond(6)ja a véleményét.
Én is azt mondom hogy a 2002-2003-mas R1 volt a leg szebb és a legjobb,az ezresekhez viszonyítva az újabbak már kicsit puhányabbak.Azt mondják hogy az Újabb R1-esek 8000 alatt piszok gyengék de a többi gsxr1000.cbr1000,ZX10R már 5500 és 6000 között megindúlnak.A V2-esek meg egyenesen imádni valók,nem is érdemes,sőt egyenesen hülyeség őket sor4 hez hasonlítani,azok más élvezet nyújtanak,pl:a hang,nyomaték.Az meg hogy a haverok ott hagynak ezresekkel másokat ki nem szarja le nem versenyezni veszi az ember a motort,hanem motorozni.Ja és bocsi hogy beleszóltam a dolgaitokba,nekem csak egy ZX636R-esem van.
ezek szerint a 02-03' erigy szerinted jobb volt mint a 04' utáni.miért is?ha nem titok,persze csak akkor.... esetleg cbr 954...?
aha...
De szép a hangja.
de legalább a H-t elismered...ez is fejlődés!
kimentem az Aprilia napra a Hringre pár hete és kipróbáltam a Factoryt...gondoltam előtte,h majd úgy szálok le róla,h "anyád ez mekkora flash volt és,h kell nekem egy ilyen"...de nem...persze pár kör alatt nem lehet v legalábbis én nem tudok ráérezni egy motorra (pl.nem forgatjuk hanem nyomatékból megyünk és hasonló ilyen "okosságok"...) v csak szimplán velem volt a baj...meg egy sor 4 1000 után józan ésszel mit vár el az ember egy 1000 V2-től?ezzel a nyomatékos dumával csak az a bajom a V2-nél,h 3000 alatt nem nagyon van...3000-től meg egy sor 4 is megindul(gat) viszont nem 10000-nél fogy el hanem 12-13 körül...szóval akkor miről is beszélünk?
A Honda csak 2008 óta számít. Az R1 meg 2003 óta nem számít. Addig volt jó motor.