Nekem mindenről van véleményem! Utálnak is az R1 topicban! Csak viccelek. Nem mentem a világ összes motorjával viszont rengeteget olvasok. Itt most nem arról van szó, hogy az Superbike közli: "gyenge az R1" és én ezt készpénznek veszem. Viszont a modell 2 éves kifutási ideje alatt kijön kb.6-8 összehasonlító teszt. Ha mindben ezt írják és minden mérés ezt bizonyítja akkor hajlamos vagyok elhinni.
Éppenséggel nem mentem. A gixivel egyszer nyomaték rugalmasságoztam egy 04-es R1 ellen. Lazán fogtam ami önmagában is nevetséges.(750vs1000) Egyébként ez olyan látványos hiányosság az R1-nél, hogy nem kell menni vele. Egyszerűen méterekkel van lejjebb a nyomatéka minden görbén mint a többi 1000-é. Ez van.
mentél R1-el (02-03 v cbr 954-el) ?mindenhol azt hallom-olvasom,h milyen "gyenge" (04'-) az r1 a többi ezreshez képest alul és egyszerúen hihetetlennek tűnik,h ez tényleg igaz l1en.hisz ugyanaz az osztály,motorkoncepció,közel azonos súly...igaz ezt többnyire nem r1 tulajoktól hallom...szóval vagy ők hallgatnak erről a kis "apróságról" v a konkurencia használói hegyezik ki ennyire ezt a dolgot...attól függetlenül,h ez 1 Kawasaki topic elég racionálisan szoktál véleményt formálni más márkákról is ezért kérdezem.
Megsértődtem!? Ne provokálj te !
Kérdeztem! Nem mentem még 1000RR-el! Egyébként (szerintem) erőben nem marad el az RN12 a 10-es től csak máshogy kell használni! Az tény ,hogy a 10-es jobb a pályán hiszen oda tervezték az R1 meg kényelmesebb az utcán, a K5 meg azért ver mindent mert 1 év előnyük volt, meg egyébként is jók a gixxerek. Szerintem a 4 japán közül nehéz eldönteni melyik a jobb, attól függ ki mire használja.Aki meg nem bírja hallgatni a nyifogást meg a kotyogást az meg Hondát vesz. Egyszóval ízlések és pofonok! Nyifog még ddt?
Úgy értettem, hogy a maga idejében jobb motornak számított. A legkönnyebb 1000-es volt és egészen jól tolt alul is. A 04-05 vagy 15-20kg-al nehezebb lett. Arról nem is beszélve, hogy volt olyan 1000RR amit 158Le-vel mértek be. Ami a 172-től elég messze van. Az 1000RR túragépnek néz ki a 954RR mellett. Amúgy nem kell megsértődni. A magánvéleményemet hangoztatom.
Nem mondom, hogy jobb de szerintem 2003-ban az R1 magasabb színvonalat képviselt a többi 1000-hez(900) képest mint a 2004-es. A 03-as R1 felvette a versenyt az újabb fejlesztésű gixerrel. Alul is nagyon nagyot tol a 03-as. De a 04-es.... már előrevetítette az új R6R-t. Egyre magasabb fordulatszám, egyre kisebb nyomaték. A 04-08 R1 7-8000-ig egyszerűen szánalmas. Ha egy 08-as R1 oda áll egy K4-es gixer mellé csúnyán elvérzik a nyomaték rugalmassági teszten. K5 mellé ne is állj vele mert kiröhög.5 év fejlesztés sem volt elég nekik. 1000-es motort szerintem senki nem azért vesz, hogy 5 számjegyű fordulat alatt ne történjen semmi.
A CBR954RR is jobb motor mint a 04-05-ös 1000RR. (Szubjektíve ezerszer szebb is)
Ez a véleményem.
Én is azt mondom hogy a 2002-2003-mas R1 volt a leg szebb és a legjobb,az ezresekhez viszonyítva az újabbak már kicsit puhányabbak.Azt mondják hogy az Újabb R1-esek 8000 alatt piszok gyengék de a többi gsxr1000.cbr1000,ZX10R már 5500 és 6000 között megindúlnak.A V2-esek meg egyenesen imádni valók,nem is érdemes,sőt egyenesen hülyeség őket sor4 hez hasonlítani,azok más élvezet nyújtanak,pl:a hang,nyomaték.Az meg hogy a haverok ott hagynak ezresekkel másokat ki nem szarja le nem versenyezni veszi az ember a motort,hanem motorozni.Ja és bocsi hogy beleszóltam a dolgaitokba,nekem csak egy ZX636R-esem van.
kimentem az Aprilia napra a Hringre pár hete és kipróbáltam a Factoryt...gondoltam előtte,h majd úgy szálok le róla,h "anyád ez mekkora flash volt és,h kell nekem egy ilyen"...de nem...persze pár kör alatt nem lehet v legalábbis én nem tudok ráérezni egy motorra (pl.nem forgatjuk hanem nyomatékból megyünk és hasonló ilyen "okosságok"...) v csak szimplán velem volt a baj...meg egy sor 4 1000 után józan ésszel mit vár el az ember egy 1000 V2-től?ezzel a nyomatékos dumával csak az a bajom a V2-nél,h 3000 alatt nem nagyon van...3000-től meg egy sor 4 is megindul(gat) viszont nem 10000-nél fogy el hanem 12-13 körül...szóval akkor miről is beszélünk?
Hogy zajlik az ingyenes este mi kell hozzá?
Minden a legnagyobb rendben!
Kérdeztem! Nem mentem még 1000RR-el! Egyébként (szerintem) erőben nem marad el az RN12 a 10-es től csak máshogy kell használni! Az tény ,hogy a 10-es jobb a pályán hiszen oda tervezték az R1 meg kényelmesebb az utcán, a K5 meg azért ver mindent mert 1 év előnyük volt, meg egyébként is jók a gixxerek. Szerintem a 4 japán közül nehéz eldönteni melyik a jobb, attól függ ki mire használja.Aki meg nem bírja hallgatni a nyifogást meg a kotyogást az meg Hondát vesz. Egyszóval ízlések és pofonok! Nyifog még ddt?
A CBR954RR is jobb motor mint a 04-05-ös 1000RR. (Szubjektíve ezerszer szebb is)
Ez a véleményem.