ha lóg /kotyog /mozog a tárcsád akkor az előbb az alsó fékhenger dugattyúit pofozza vissza/beljebb a helyükre a fékbetéteken keresztül, azaz ha ütne előbb a féken érződne, tehát ha bele markolnál az első fékbe akkor pumpálni kellene rajta hogy fogjon, ugyanis a tárcsa azzal érintkezik először. ha arra gondolsz hogy a kiegyensúlyozásban lenne szerepe, akkor gondolj arra hogy ha felpörgeted a kereket -200 ra- akkor azt a centrifugális erő beállítja egy bizonyos pozícióba ami 200 nál nem fog jobbra balra elmászni, de ha elmászna egy irányba akkor meg először a fékbetéttel találkozna ami vagy megvezetné vagy vissza pofozná a dugattyúkat, qvázi elmenne a fék nyomáspontja az első fékkar behúzáskor. tehát, ha gumisnál vagy próbálj felszereltetni egy másik -esetleg használt - gumit és úgy próbálni.
Te mire tippelsz akkor? Gumik amúgy centírozva, egyébként centír előtt konkrétan rázott a kormány, utána már csak 200 felett ráz, de nem veszélyes módon hanem csak kicsit. Egyébként ezt a gumis mondta nekem, hogy ezt meg kell javíttatni, és meg is mutatta a lógást. Több helyen olvastam hogy oldalirányú ütés esetén okozhat ilyet a tárcsa lógása.
egy 9000km-t futott 300mm-es tárcsa párom volt kb 2 hónapja, de megvásárolták. már csak olyan van ami méret alatti de azok kellenek a motorokra, meg pályázni. ha lesz még talán egy pár akkor az is 300mm-es lesz, braking hullámos tárcsa pár, nem kopott, 60 000 ft a pár. de nem lehet beszerelni a 296-os helyére, nem megy fel tőle a féknyereg. még megpróbálom én is feltenni, ha sikerül az nagy szám lesz.
most látszik mire jó egy lengővilla sárvédő
Himikém neked még nem volt jó pálinkád
látom találtál gumigyűrűt
Símán rakhatott volna fel 150 ft-os kapcsolót is
De most fosi is volt a rohadt girosztól szolnokon