Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos tapasztalat!
Jobban vagy má Szeki bácsi?Prizma? mee akkor nem veszem meg ezt....
http://www.ebay.com/itm/52-LED...
Azért némi cinizmust ,és kárörömöt vélek felfedezni az írásodban
vagy ótó bontó handa civic injektor során is ez van csak más a vákuumcső kunkora
hetente kéthetente kötelező beindítani különben az injektor sor végére már most megrendelheted a nyomástartó szelepet. ámerikában olcsóbb 2 hónap múlva biztos meg fog érkezni ott kedvezményes árúbb
akinek én eladtam a blokkot -954- az is eladta már a komplett kík motort valahová.
Nem veszem.Egyébként ,most oda lesznek az idomok fényezőnél....állni fog a motor vagy 1-2 hónapot lehet be sem fog indulni
akkor így módosítom
szép motor vagány külsővel, esetenként extrém magas üzemelési költségekkel.

remélem szalonképes vagyok,

ne vedd a szívedre
Szerintem nekem meg fog felelni,bár azért belém raktad az ideget kicsit,hogy egy trágya szórót vettem....
visszább az agarakkal. szép motor, erős villák, nagy fék, pörgős motor könnyű de erős felnik, tehát nem az aminek te leírtad -trágya- én vacaknak neveztem a motorja miatt + amire használjuk, azaz nagy sebességű csapatásra széria állapotban nem való ha normál használatra veted, túrák, miegymás arra megfelel persze
Tapasztalat,vagy hallottam a barátom anyjának a testvérének az apósától?:)Amugy oszd meg kiváncsi vagyok.
Én is elhordom annak!
Csak rosszat tudok mondani róla!
Lehet igazad van,de körül jártam a témát és te vagy az első aki mimden szarnak lehordja.Persze attol még lehet igazad.
mno GP-re fel
ha azt írnád hogy 1000rr -t vettél csak olaj kell bele és kitaposhatod a belét
600RR le kellene enged az olajat belőle hogy megöld
600F, alakíts át a feszítő patronját és kerüld meg a földet
de a 954-929 még a fanatikus rajongók szerint is elhibázott fejlesztés, itt helyben egyre több 900rr -t vesznek és egyre kevesebb a 954-929-et. sőt volt olyan aki 1000rr-ről ült vissza 900rr-re
engem ne sajnálj, már csak páran írogatnak ide
nem írtam hogy gyenge 150 LE + - 1-2 LE szép teljesítmény, a 330-as tárcsák is a kategória csúcsa, fékek is jók, viszont vettél egy olyan injektor rendszert amin fityeg egy nyomástartó szelep amit gondozni kell, neked 2 hetente érdemes beindítani a motort, generátort is érdemes átvizsgálni. + érdemes egy kormánygátlót rászerelned ha nem szeretnéd hogy táncoljon a kormány csutka a kezeid közt.
Tudnék párat....de nem offolom szét a forumot.Lwhet valakinek a lelkébe taposnék vele.
Mindegy lényegtelen...nekem jo lesz ,meg csak jot olvastam rola ez most marad és kész.Majd idővel kiderül szar választás volt avagy sem.A csomagra nem reagaltal,remélem nem potyára adtam fel .
amúgy mutass egy randa új motort a H2R-en kívül ami fostalicska kinézetre
egy 929 most újúl meg itt a közelben, abban még az a menthető hogy fel lehet fúrni a 954 dugóinak méretére 20 darab feletti dugattyúból nem tudtak 4 db egészségest össze szedni, az jó
jó hely de téged nem vett be a gyomruk
üdv! köszi hogy ide írtál, és hogy reagáltál. nem viccből írtam amit olvastál. saját vélemény amit írtam,tehát ne általánosíts.
igen, az álmokat meg kell valósítani , te is ezt tetted, révbe értél. az hogy miként néz ki a motor amit megszeretnél szerezni teljesen befolyásolja a választásod, de a burkolat alatt van még más is. a közelemben is választottak 954-et többen is, teljes csalódás volt mindegyikük számára. a cimbora 2.3 M vett egyet -karcmentest- tehát nem lepusztult motorról beszélünk. nem olyanról aki nem tudott motorozni írtad hogy utcára megfelelő, ezt rutinból ,tapasztalatból vetetted ide vagy próbálod realizálni az eddigi tapasztalataid, kár, a cimbora szerint 200 felett már kezdett idegesen dolgozni a futómű, 230 felé pedig nem is szeretett menni mert ott már kockáztatta az életét. kb 3 hét után -karcmentesen- feladta a küzdelmet és rá kb 1 hónapra el is adta, nem másért a nevéért vették meg, mondjuk akkor még nem volt 1000rr. mások is a futóműre panaszkodtak utcán, plusz volt aki a 954 eladás után azonnal vett egy 2005-ös R1-et, a 954 bicikli az R1-hez képest pedig tényleg favorizálták a hondát. de ott a blokk ami még a futóműnél is gyengébb, holnap lelövöm a motorházat amin oda lett az alusil bevonat, persze mondhatnám hogy megint én vok a fekete angyal, de tudod mit kérdezd meg a csongrádi -BMW- motorszervizt, egyedül ők vállalják a 954 blokkok hüvelyezését, hogy hanyadiknál tartanak, .............................. már nem is számolják, amikor épp ott voltam épp akkor adtak át egy meghüvelyezettet így nem volt alkalmam látni hogy valaki ki tudta fúrni és meghüvelyezni azt a blokkot. állandó a kereslet a 954 motorházra vagy komplett motorblokkra, a 929 -el kézenfogva. reped a blokk vagy elkopik az alusil, nem öröm de a váltó is a gyenge pontok listáját gazdagítja, a kuplung kosár sem örök darab a motorodon. van hozzá váltóm, -volt 929 is- keresték is rendesen szezonban, az itteni szerelő csapat - tarsoly károly- ámerikából az ebay-ről tudott jó váltót venni hajnali 2 kor 75 pénzért.
tényleg szép motor van kiállása és vannak negatívumjai, egyre több, remélem a tieden nem fog előjönni egy sem, gondtalan km lesznek vele. ha nem akkor kivételes nagy szopás kis gazdája leszel.
Hát mingyá átmegyke a géesikszerezer forumba!
Hogy kanátok be a céklát fasszal !

http://youtu.be/G-9YJpJAP_o