Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az utakon meg igy
pályán igy megyek
Nem vagyok el veszve figyelve vagytok a háttérbol pocsfejek

Ja es csak fel tenyernyi
Aszt még lyukas is
akkor mi a fenét eszik rajta csimbi
tenyérnyi, lyukas hús.
Nem kár érte,,, egy kis geciii....
csimbit elrabolta a tenyérnyi nyershús
Etüntek most páran
Csimbit se látom, lehet dúl a szerelem
Öszintén szólva ez már inkább mázli volt mint szándékosság
Majden maga alá gyűrte magát
jo par napig hulla volt a forum
hianyzik bogyo.........facen eli vilagat
lenne meg indok de nem
kerdezd szekit,parszor mentunk egyutt
akkor meg kostolgattam a 12-est
azota talan lenyeltem az elso falatot
de meg nagyon tele a tanyer
De ez most hogy a picsába vágott ide?
Nekem nem ingem. Én meg haver koptatózás nélkül a nyomába voltunk egy 1000 res VTR es muksónak aki azt sem tudta hogy tornázzon a motoron előttünk. Szerintem akkor mente élete körét, mert mikor leszállt a motorról remegett mint a kocsonya.
1-bol raereztel
Ez egy igazán jó sikerült fotó rólam
Én nem de ez teljesen igaz A sok nagyarc mutogatja a Gumiszélit meg a térdkoptatót Úgy kirakják a térdüket, hogy csak legalább egy picit érjen a betonhoz, majd ha ez nagy nehezen sikerül aszhiszik tudnak borítani a szarjukkal ( lásd: pl. Bogyesz Az igazi versenyzők meg majd behorpasztják a tankot a lábukkal úgy nyomják befele, hogy minél több hely maradjon a motort lapra tenni. Na ott a váll az ami már majdnem a földet súrolja Néha azon csodálkozom, hogy nem hány szikrát a kormányvég )
Kanyarban térdelve utcán

A helyi Márkmárkezek a legnagyobb kedvenceim. Mátra, Bakony, Mecsek motorozásos kanyarfotók, ahol a térdkoptató belediffundálódik a betonba. Ügyes! Az nem zavarja az embert, hogy a motor dőlésszöge mindössze 18,5 fok és ahhoz, hogy leérjen a térde, már inkább az oldalidomon ül, a segge azt se tudja, hogy hol az ülés. Tudom, tudom, Rossi is így csinálja. Aha, csak ő 60 fokos dőlésszöggel és 190-nel, aranyapám! És ha nem muszáj, hidd el, nem éri a térde az aszfaltot! Nekik oda kell a visszajelzés, neked 72-vel a Mátrában kevésbé. Amellett, hogy ciki, még veszélyezteted is magad, mert jobban figyelsz a magyar vándor tornagyakorlatodra, mint a kanyar ívére, a motor egyensúlyára és a gázkezelésre.


nem tudom magara ismer-e valaki
Kis Nosztalgia.
milyen a szájad széle leventeeee
az a kipufogó csatornák kilépő méretétől is függ, 98-99 keskenyebb 00-02 vastagabb.
igen. 98-99-en volt. de majd felkerül a sajátomra, ha nem lesz meg/kész az akrapovic rendszerem. egy tél remélem elég lesz rá hogy össze álljon. mentem két kört az akráddal, jól mutat, kemény hang, viszont motorfék üzemben vissza szívó hangot ad ami érdekes mint szép.
vance@hines kipufogó rendszert te hirdeted?