Nekem nem ingem. Én meg haver koptatózás nélkül a nyomába voltunk egy 1000 res VTR es muksónak aki azt sem tudta hogy tornázzon a motoron előttünk. Szerintem akkor mente élete körét, mert mikor leszállt a motorról remegett mint a kocsonya.
Én nem de ez teljesen igaz A sok nagyarc mutogatja a Gumiszélit meg a térdkoptatót Úgy kirakják a térdüket, hogy csak legalább egy picit érjen a betonhoz, majd ha ez nagy nehezen sikerül aszhiszik tudnak borítani a szarjukkal ( lásd: pl. Bogyesz Az igazi versenyzők meg majd behorpasztják a tankot a lábukkal úgy nyomják befele, hogy minél több hely maradjon a motort lapra tenni. Na ott a váll az ami már majdnem a földet súrolja Néha azon csodálkozom, hogy nem hány szikrát a kormányvég )
A helyi Márkmárkezek a legnagyobb kedvenceim. Mátra, Bakony, Mecsek motorozásos kanyarfotók, ahol a térdkoptató belediffundálódik a betonba. Ügyes! Az nem zavarja az embert, hogy a motor dőlésszöge mindössze 18,5 fok és ahhoz, hogy leérjen a térde, már inkább az oldalidomon ül, a segge azt se tudja, hogy hol az ülés. Tudom, tudom, Rossi is így csinálja. Aha, csak ő 60 fokos dőlésszöggel és 190-nel, aranyapám! És ha nem muszáj, hidd el, nem éri a térde az aszfaltot! Nekik oda kell a visszajelzés, neked 72-vel a Mátrában kevésbé. Amellett, hogy ciki, még veszélyezteted is magad, mert jobban figyelsz a magyar vándor tornagyakorlatodra, mint a kanyar ívére, a motor egyensúlyára és a gázkezelésre.
igen. 98-99-en volt. de majd felkerül a sajátomra, ha nem lesz meg/kész az akrapovic rendszerem. egy tél remélem elég lesz rá hogy össze álljon. mentem két kört az akráddal, jól mutat, kemény hang, viszont motorfék üzemben vissza szívó hangot ad ami érdekes mint szép.
Az átlag embernek meg egész