na,ez az igazi+fogalmazás:KRESZ analfabéta... az ideg szétbasz,amikor látom a sok seggfejet...(én egy ideig oktattam is KRESZ-t,szóval van rálátásom)...a ködlámpa az még semmi-fingjuk sincs,hogy mikor lehetne használni....na de mikor a körforgalomban haladva folyamatosan balra indexelnek....és még teherautósok is...hát az nálam a csúcs.
Az első képen nem látok hibát a másodikon is inkább furcsaságot Szerintem a szviftnek középütt van a kipöffentője és gyorsításnál dúrva lángcsóvákat eregetett erre gondoltál
Azt hittem a linkben olvastad Majd egy év múlva okosabb leszek én is mennyire fürdök be vele...legfeljebb leadom vasba,ha úgy van.Igaz az 1000rr-el jobban járnék az a plusz 15 kilo is sokat jelentene ebben csóró világban ha odakerülne a sor
Ez nem a te linkedből van hanem 10 évnyi motoros haveri vélemény alapján. Magam nem vezettem egyiket se.
Mondjuk az 1000RR vagy 10-15kg-al nehezebb mint a 954.
Nyugi!
Nem csak a 954-en van az a bizonyos nyomás szabályzó szelep! Pl: 929, 600f4i
Az a baj hogy a membrán átszakad benne.! Emiatt állandóan beköpi az egyik gyertyát. Alapjáraton csak 3 henger megy .stb.
Persze nem 2 hét alatt történik meg de ha hosszabb ideig áll egy ilyen akkor biztosan cserélni kell!
Persze abban igazad van,de elvileg az első modellek voltak rá hajlamosak...enyém 2003/8 havi.Remélem ennél nem lesz gond.De azt erős tulzásnak érzem,hogy annyira fos lenne ,hogy ha nem indítod be vahy két hétig,akkor már lehet is alkatrészt nézni hozzá.
Hát nem tudom hogy jártad körül a témát ha nem bukott ki a blokkprobléma.
Ebben a fórumban felül a keresőbe beírod, hogy"954 blokk" és 29 oldalnyi hozzászólás jön elő amelyek egy része a széteső motorblokkról szól.
Az én emlékeim:
2002-ben amikor kijött az új modell a német Motorrad magazin külön tesztet hajtott végre a Honda képviselőivel, vizsgálandó a 954RR irtózatos kormánycsapkodási hajlama.
Gyárilag ugye nincs rajta gátló és a Honda szerint nem is kell rá.
A gyár képviselője felső határértékre húzta meg a kormányt, amitől alig lehetett azt forgatni, de 200-nál ugyan úgy előjött a kormánycsapkodás a nyújtott kanyarokban.
Majd tisztán emlékszem, hogy 2002 májusában már láttam eladó 954RR-t amit így hirdettek "2200km-nél garis blokkcsere".
Azóta is állandóan előkerülő téma az utolsó két 900RR blokkrepedési hajlama.
Nem mindegyik esik szét. De jóval több mint ami "normális".
Egyébként gyönyörű motor, az egyik kedvencem. Kár érte.
itt a kornyeken volt egy 954 egy blok csere uttana egy fotenge volt ket 929 csereltek blokot mind a kettoben es nem egyszer fo tengejes let fel evente hozzatenem egyiket se uztek meg kicsit sem
Mondjuk az 1000RR vagy 10-15kg-al nehezebb mint a 954.
Nem csak a 954-en van az a bizonyos nyomás szabályzó szelep! Pl: 929, 600f4i
Az a baj hogy a membrán átszakad benne.! Emiatt állandóan beköpi az egyik gyertyát. Alapjáraton csak 3 henger megy .stb.
Persze nem 2 hét alatt történik meg de ha hosszabb ideig áll egy ilyen akkor biztosan cserélni kell!
link
Ebben a fórumban felül a keresőbe beírod, hogy"954 blokk" és 29 oldalnyi hozzászólás jön elő amelyek egy része a széteső motorblokkról szól.
Az én emlékeim:
2002-ben amikor kijött az új modell a német Motorrad magazin külön tesztet hajtott végre a Honda képviselőivel, vizsgálandó a 954RR irtózatos kormánycsapkodási hajlama.
Gyárilag ugye nincs rajta gátló és a Honda szerint nem is kell rá.
A gyár képviselője felső határértékre húzta meg a kormányt, amitől alig lehetett azt forgatni, de 200-nál ugyan úgy előjött a kormánycsapkodás a nyújtott kanyarokban.
Majd tisztán emlékszem, hogy 2002 májusában már láttam eladó 954RR-t amit így hirdettek "2200km-nél garis blokkcsere".
Azóta is állandóan előkerülő téma az utolsó két 900RR blokkrepedési hajlama.
Nem mindegyik esik szét. De jóval több mint ami "normális".
Egyébként gyönyörű motor, az egyik kedvencem. Kár érte.