Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na,ez az igazi+fogalmazás:KRESZ analfabéta... az ideg szétbasz,amikor látom a sok seggfejet...(én egy ideig oktattam is KRESZ-t,szóval van rálátásom)...a ködlámpa az még semmi-fingjuk sincs,hogy mikor lehetne használni....na de mikor a körforgalomban haladva folyamatosan balra indexelnek....és még teherautósok is...hát az nálam a csúcs.
Látom a 9 es még fejen állni is tud Felakadt az úszó a karbiban vagy miért?:)Viccet félretéve jól beparkoltál,de látom megúsztad két lábon.
... addig amíg állni fog nem
Az első képen nem látok hibát a másodikon is inkább furcsaságot Szerintem a szviftnek középütt van a kipöffentője és gyorsításnál dúrva lángcsóvákat eregetett erre gondoltál
Nem kapcsolja le a barom ha utolérik.....na meg lakott területen belül is le kéne kapcs.... Sok a KRESZ analfabéta...
Mi lett veletek Hohondások lettetek ?
Nincs akkora köd,hogy bekeljen kapcsolni,
Na mi a hiba a képeken? Sok barom,,mindtől elvenném a jogsit,,,mondjuk akkor nem sokan közlekednének Mo-n....
Azt hittem a linkben olvastad Majd egy év múlva okosabb leszek én is mennyire fürdök be vele...legfeljebb leadom vasba,ha úgy van.Igaz az 1000rr-el jobban járnék az a plusz 15 kilo is sokat jelentene ebben csóró világban ha odakerülne a sor
Ez nem a te linkedből van hanem 10 évnyi motoros haveri vélemény alapján. Magam nem vezettem egyiket se.
Mondjuk az 1000RR vagy 10-15kg-al nehezebb mint a 954.
sikerült kiragadnod a lényeget
Az első 1000RR egy tehén, a 954-hez képest.
Én ezt olvasgattam...a srác vacillált az 1000rr és a 954 között.
Hát ez egy ideig sajnos állni fog remélem nem lesz gond vele
Itt azt írja ,hogy kerózás közbe az egyik henger nem kap elég olajat...hát ha nem lehet vele egykerekezni azt még valahogy túl élem:)))
Nyugi!
Nem csak a 954-en van az a bizonyos nyomás szabályzó szelep! Pl: 929, 600f4i
Az a baj hogy a membrán átszakad benne.! Emiatt állandóan beköpi az egyik gyertyát. Alapjáraton csak 3 henger megy .stb.
Persze nem 2 hét alatt történik meg de ha hosszabb ideig áll egy ilyen akkor biztosan cserélni kell!
Azt én sem tartom valószínűnek.
Google-ból is dőlnek a találatok minden fórumról.
link
Persze abban igazad van,de elvileg az első modellek voltak rá hajlamosak...enyém 2003/8 havi.Remélem ennél nem lesz gond.De azt erős tulzásnak érzem,hogy annyira fos lenne ,hogy ha nem indítod be vahy két hétig,akkor már lehet is alkatrészt nézni hozzá.
Persze mivel 2004-re muszáj volt nekik is előrukkolni egy 1000-res blokkal,mivel eléggé le voltak maradva teljesítményben a többi gyártótól.
Hát nem tudom hogy jártad körül a témát ha nem bukott ki a blokkprobléma.
Ebben a fórumban felül a keresőbe beírod, hogy"954 blokk" és 29 oldalnyi hozzászólás jön elő amelyek egy része a széteső motorblokkról szól.
Az én emlékeim:
2002-ben amikor kijött az új modell a német Motorrad magazin külön tesztet hajtott végre a Honda képviselőivel, vizsgálandó a 954RR irtózatos kormánycsapkodási hajlama.
Gyárilag ugye nincs rajta gátló és a Honda szerint nem is kell rá.
A gyár képviselője felső határértékre húzta meg a kormányt, amitől alig lehetett azt forgatni, de 200-nál ugyan úgy előjött a kormánycsapkodás a nyújtott kanyarokban.
Majd tisztán emlékszem, hogy 2002 májusában már láttam eladó 954RR-t amit így hirdettek "2200km-nél garis blokkcsere".
Azóta is állandóan előkerülő téma az utolsó két 900RR blokkrepedési hajlama.
Nem mindegyik esik szét. De jóval több mint ami "normális".
Egyébként gyönyörű motor, az egyik kedvencem. Kár érte.
Minden blokkot ki lehet nyírni....nem értem akkor az eladó sorban lévő cbr954 ek közül hogy lehet, hogy valamelyikben 90 ezer km van.
itt a kornyeken volt egy 954 egy blok csere uttana egy fotenge volt ket 929 csereltek blokot mind a kettoben es nem egyszer fo tengejes let fel evente hozzatenem egyiket se uztek meg kicsit sem