mint a canáryé, nehéz váltani,nehéz üresbe tenni.csak egyszer rá kellene jönni már hogy a fém lamellák sem bírják örökké,azaz meghajlanak és foltosan kezdenek kopni, hiába cseréled a kuplung kopó lamelláit ha a fémek meghajlottak és mikor a kuplungot behúzod akkor csak a görbe fém lamellát egyenesíted ki, vagy még jobban meghajlik és foltokban kezd megkopni.
Hali mindenkinek!ITHON VAGYOOK! igaz nem aludtam még egy percet sem pipi csak hogy ne egyedül beszélgess ja és mindig behúzom a kéziféket na menjünk motorozni
Egyébként nem kétlem, hogy könnyebb és könnyebben is kezelhető a Z. Azt nem tudom mennyire kényelmes, bár a plexijét látva engem onnan lefunna a szél.
Az biztos, hogy az öreg 9-es nehéz, nehez kezelhető, nyers. Tuti, kanyarívet sem úgy fog mint a vékonyabb dongájú márkatársak. Max a sebességen, és a szépségen vitatkoznék. Ha én 240 akarok vele megtenni 100 km folyamatossan nem okoz problémát. A szépségről meg annyit, hogy nekem a Kinga tetszik a barátok köztből, neked lehet, hogy a Mari Zsuzsi ennyi.
Sedu vazze? Te tudod a vers folytatását ember? Mit akarsz magaddal csinálni ne tedd kérlek! "Ágyban párnák közt halni meg", Soha többet nem hozom fel a palacsintás témát, csak sírva könyörgök ne csinálj semmi ostobaságot
Ha gondolod hátsó rugóstagban+ lengőkarban tudok segíteni. Én mindig csábítom a fórum tagokat, hogy hét közben menjünk fel, de ők inkább a hét végén jönnének. Egyedül 400km-t letekerni 10 jó kanyarért...
A jövő hét csütörtök nekem jó lenne motorozni+dumálni Mátraháza környékén.
Nekem új Z van, annak már semmi gond a váltójának, a régiről én is hallottam, hogy nem a legjobb. Ezek szerint az újon a futómű nem sokat változott, elől még, úgy ahogy de a hátsó nagyon gyenge. Az időre én is kíváncsi vagyok. Mátrába sokat járok, mert közel van, (átlag heti 2) mostanában már inkább hétköznap a forgalom miatt, ismerem az odajáró motorosok összetételét kb. 20% jól megy a többi meg háááát. Van 1-2 veszett srác, aki nagyon csapat de a többségnek csak a nagy sport vasak vannak és ezzel ennyi. Haverom FMX650-nel is sok nagy vasat aláz a hegyen. Ahogy visszaolvastam ti is, jártok Mátrázni, egyszer összefuthatnánk.
Ezek szerint neked a Z is tetszene
Az biztos, hogy az öreg 9-es nehéz, nehez kezelhető, nyers. Tuti, kanyarívet sem úgy fog mint a vékonyabb dongájú márkatársak. Max a sebességen, és a szépségen vitatkoznék. Ha én 240 akarok vele megtenni 100 km folyamatossan nem okoz problémát. A szépségről meg annyit, hogy nekem a Kinga tetszik a barátok köztből, neked lehet, hogy a Mari Zsuzsi ennyi.
A Haver '99-esének 2 hónapja 1.05 Mft. volt a TAX értéke!
A jövő hét csütörtök nekem jó lenne motorozni+dumálni Mátraháza környékén.