Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, hogy figyelmesen olvastalak, azért tettem szóvá csak a gagyit mert a többivel kb., egyetértek. Sportmotorral hasonlítgatni meg fölösleges, más ár-érték kategória. Na a mondat végére meg berosáltam
Aki ma kipróbálta a Z-t azt mondta a 750-esnek szar váltója van, ez pedig jó. Létezik, hogy különböző a két váltó? Szerinte a 750-esét állítólag nagyon nehéz volt üresbe is tenni, nehéz volt vele váltani, stb. Én már erre nem emlékszem
Szerintem amiket írtál inkább az új Z-re igazak, a réginek elől alig volt fékje, az első teló működésre és formára is seprűnyélre hasonlít leginkább.
Amikor megvettem az FZ6S-t előtte próbáltam a régi Z750-et, és nem azt választottam.
A kilencessel én is jobban szerettem túrázni, mert puhább volt az ülése, jobban védett a széltől. Jövőre jobban összekapom magam a Kawa napra, és mérünk majd rendesen időt is.

Nem tudom, hogy a 750-es milyen sport gépnek ver oda a Mátrában, én éppen lépést tudtam tartani a Z1000-rel egy 600-as gixerrel (2005 körülivel), de akkor már olvadt a gumi rendesen, 2-3-at addig forgattam amíg ment. A kilencessel sokkal lassabb voltam kanyarban, főleg a 100kmh alattiakban, mint az összes többi motorommal együttvéve. Nekem egy picit esetlen volt mindkettő (99-01).

A 2.-ik kawa esten egy Zöld újfajta Z azt tudom, hogy csúnyán otthagyott, de az szó szerint minden kanyarban szikrázott! Néztem a képeidet szépen lerakod a térdedet
mantas: Ha figyeltel, nagyjabol azt irtam, amit Te. Tovabba volt Z750-em es eppen palyan tudtam bizonyitani vele. Ettol meg egy sportmotor mellett legalabb egy osztallyal gyengebb gepnek tartom, aminek sportmotor viszonylatban szar futomuve, szar valtoja, szar fekje van. (Csak a 750-esre vontatkozik.) Ez van. Kritikus stilusomtol pedig nem kell berosalni. Mindenrol van velemenyem, nyitott szemmel jarok a vilagban.
Na-na márkatársak, az a gagyi egy kicsit erős, tejtestvérekről nem beszélünk így . Nem egy hypersportmotor az igaz, a futóműve is elég fostos de nem kell alábecsülni. Akár Mátra vagy Hring lehet vele meglepetéseket okozni a speedeseknek. Le kell áttételezni meg faxa gumi rá meg stb. és lehet veretni. Nekem 750 van de a kawanapokon sedu ezredesének is odavertem párszor (ezt csak azért, hogy ne becsüljük le a 750-est) ha jól emlékszem. Sedu képei között ott van mikor a 13-s kanyarban, üldözöm. A kényelemről meg annyit, hogy nekem még a banditomtól is kényelmesebb, na de nem egyforma kényes a hátsónk.
Iden mar biztosan nem. "es semmi tobbet nem tudok elmondani" "kerem kapcsolja ki!"
Ha tud valaki reális áron jó állapotú ZX9-et 2000-től küldjön már egy mailt. Moto-Market nem érdekel. Csúszott motor még jöhet, totálkáros motor szintén nem érdekel.

Cápa mikor lesz újra kilencesed?
Mentem Z1000-el, egy baratomeval. Es en is becsaptam magam ugyanigy, ha emlekszel 2 eve en voltam az, aki a Z750 utan a ZX-9R-t gyengenek erezte. Meggyozodessel allitottam, hogy a Z750-t durvabbnak erezni, es az nagyon jol megy. Aztan mikor kiprobaltam ugyanannak a dombnak felfele elrajtolva a ZX-et, akkor azt tapasztaltam, hogy a domb aljarol a tetejeig allo rajtbol a Z750 180-ra gyorsul fel, a ZX-9R pedig 240-re. A Z1000-t nem probaltam, de saccom (es a haver beszamoloja szerint) a 750-eshez lett volna kozelebb. Es itt meg csak egy 140LE-s ZX-9R-rol van szo, nem egy 170LE-s szuperkonnyu ZX-10R-rol..... Azt alairom Neked, hogy a kevesebb ero ellenere is igen jokat lehet menni Z1000-rel, szoval ha helyen a tokod, akkor sokmindenkit meg lehet leckeztetni es vegulis a Z1000 egy eleg sportos motor. De csucson hasznalva a mocikat, szerintem nincs eselye 750-esnel nagyobb, korszeru sportmotor ellen.
Cápa még nem is mentél Z1000-rel. 1000-es sportmotorral mentél már (ZX10, R1)? A CBR1000RR (2005 körüli) a módosított Z-hez képest harmatos, végre IS csak minimálisan menne el. Ma próbálta egy srác (félig alkohollal) nem sok mindent mondott, csak vigyorgott! Tiszta benzinnel még jobban megy.
Nézd meg a linkelt videót! GPS-sel mértük az 1000-es CBR-t 280-at ment, a sajátomon 250-ig bírtam ülni, de még ment volna. A sünöknek tájékoztatásul közlöm, hogy Németországban, autópályán.
Kifogy az fel ora alatt is, ha arrol van szo. Szerintem a ZX-9 sokkal kenyelmesebb motor, nekem legalabbis. Az viszont igaz, hogy a Z1000 joval komolyabb masina, mint a Z750 ugyanakkor kotve hiszem, hogy barmilyen 1000-es sportmotorral versenyre kelhetne.
Én nem tudom, hogy te hogy motoroztál, de nekem 1,5 óra alatt kiürül a tank
Ha meglesz még jövőre a Z komolyan odaadom kipróbálni. Abszolult nem olyan, mint a 750-es. Jobb fék, futómű (főleg hogy hátul ki lett cserélve), bikább motor, stb.
Valamelyik főrumon írták, hogy én voltam az (az első ringes napomon) aki a célegyenesben előzte a 04-es ZX10-et! 275
Kenyelmesebb? A Z-n 2 ora utan fajt a picsam!
Mellesleg azt a Z-t nem kajazna meg semmilyen SXV. Veletlenul volt Z-m, volt Ninjam es van supermotom utobbi ketto egy idoben is megvolt. A Hungaroringen ugyan meg nem jartam, de a nalanal lassabb Euroringen igen es mar ott sem volt eselye a supermotoknak, mert lassu szarok. Csak kicsi gokartpalyakon meg bolyapalyakon gyorsabbak csak. Nem veletlen, hogy a GP-ben sportmotor epitessel mennek, nem supermoto epitesu gepekkel. Azt a Z-t a sportmotorokkal kell megfogni (a Hungaroringen)!

Egyebkent azert is rossz a peldad, mert eppen a Z az, ami atmenet egy supermoto es egy sportmotor kozott, eleg szeles hatarok kozott is igen jol helytallo tipus. Van gumitapadas es van teljesitmenny. Ez nagyjabol megadja a koridot. A tobbi mar csak a pilotan mulik. Supermotoval is lehet gyor kanyarban lapitani es sportmotorral is lehet kereszbe kanyarodni. Z-vel meg mindkettot konnyeden lehet!

Amugy a Z tenyleg egy gagyi motor (foleg a regi 750), de az nagyon lehet azzal mennni, ha van szived hozza!
Én reggelente Petőfi véleményével tudok csak azonosulni: "ágyban, párnák között"
Szerintem becsülendő, hogy nem hajtotta másnak a motorját! Majd a kéket!
Pipi viccet félretéve, ha megmarad jövőre a kilences tengelyekkel és a nagyobb injektorokkal teljes idomzat nélkül is fog annyit menni végre, mint a tied. Ha találok bele 750-es elektronikát akkor tovább is fog forogni, mint a régi kilencesek! Nagyon sok lehetőség van benne, minden csak pénz kérdése. Mindemellett kényelmesebb, könnyebb, könnyebben kezelhető, és szebb is a Z
Jaj Kawaseki Mit ríssz mint egy jány? Hogy egyem azt a cizellált lelkedet.
Nem macerásdiból raktam be a vidit, csak gondoltam úgy sem láttad és örülni fox neki.
Nekem is szoktak beszúrni egy egy képet amin rajta vagyok a legszebb rajzos motorral, amit valaha gyártottak , és én is örülök neki. Egy ilyen videónak is örülnék, ha csak ennyire is rajta lennék. Én sem vagyok motoros Isten, (másokkal ellentétben ugye ) Enngem is kerülgetnek el rendessen a ringen. Persze az azért jó érzés amikor én kerülgetek A múltkor is Deák Tibi régi barátom egy igen koros kis köbcentis ződségge, a ringen kawa napon, úgy ott hagyott, mint Szent Pál az Oláhokat Mondjuk ő kb 55 kg, a moci se sokkal több, de a borításnál nem látszott ki a csávó, hanem rajta feküdt a motor, azt hittem már rég a fődön csúszik, csak mondom akkor, hogy borít át a tuloldalra is. Na mondom nemsoká célegyenes, eljött a bünti ideje, de addigra meg épp vége lett. A másik meg énnekem is azzal a motorral kellet hazajönnöm tök egyedeül. Kétszer voltam ringezni én is életemben, az elsőről gyakorlatilag fékhatás nélkül jöttem el
Na úgyhogy nem sírunk, hanem nevetünk Comprende?
Bá-Bumm. és tisztelt hölgyeim és uraim ismét pipifax a koránkelők legkoránkelőbbike.
asszem lehetnék is a koránkelők koronázatlan királya "Horgászvér" Pupákok.
nem egyezik a motorszám, mert az én két törzskönyvemben a szám JKAZX900EEA-val kezdődik, sajna.most beszéltem egy bontóssal, pár napja adott el egy 2000-es vázat, és talán nem soká lesz is neki váza, csak már mondott ilyet másnak is és nem lett meg az alkatrész, na mindegy. még egy db alkatrészt nem hirdettem meg ,de már a hátsó felnit elvinnék jó áron. köszönöm basi hogy megkérdezted.
látod pipi még van mit fejlődnöd. ha visszaolvastál volna, én nem versenyezni mentem fel a ringre, és haza is azzal a motorral kellett hazajönnöm amivel ott dzsaszkariztam.első ringes menésem vóót. azt a z-t egy ducati supermotard vagy egy svx 550 mint magas kormányos gép megenné reggelire, ha már a versenyről van szó. és máááás motorjával nem verjük ám a farkunkat, nem tudsz kiborítani, de épp azon dolgozom hogy olyan motort faragjak ha összeépül hogy ha kell akkor ott legyen a szeren, lapon vagy tanksapkáig döntve, vagy kavicságyba fektetve.
Sziasztok!Tudom h. nem ide tartozik de fontos,egy olyan problémám van a mocimmal Yamaha tzr 50(2006) hogy elsö,második fokozatban mintha lenne egy "lyuk" olyan 5-6 ezer környékén ahol megáll a fordulatszámmérő aztán kis idő múlva megint elindul de akkor is dadogva és nem igazán tudom mi lehet a baj vele!PL ma városban mentem ,mikor elindultam nem volt vele különösebb gond de az egyik lámpánál indultam volna el és egyszerűen 3-4 ezernél feljebb nem ment megpróbáltam ha elváltok hát ha jó lesz de a többiben is ezt csinálta!aztán megálltam vele 2-3 óra múlva beindítottam és akkor ment jól mondjuk 1,2 ben akkor is ezt csinálta!de érezni lehetett h. valami nincs rendben!A Shellnél tankolok mindig az olajra se sajnálom a pénzt nem tudom mi lehet a baj!ha valaki tud segítsen légyszíves,a véleményeket is várom !köszönöm szépen
Kawaseki! Na nédd mán mit találtam itt rólad a videók nézegetése közben?
Te vagy a kezdőképen
1.21-nél a gyerek a 750-essel állva hagy a sikánnál, berik ruhástúl, Canáry motorostúl
Jó mozizást http://www.sportmotor.hu/motor...
Sedu! A Z-d nél, még ez is gyorsabb lehet
Ha valahol szóba kerül, hogy megyünk valahova, mindig rinyász, jaj csak lassan, csak lassan, ez csak 140-el megy nem bírja a tartós 200-at
Egy 1000 zé ? Szerintem cseréld el a képen láthatóra
Ugy van, ez kell neki!
Engem lassan Te mar mindenhol farasztassz.