Néhány százalék plusz teljesítmény! Áramlástanilag jobban meg van tervezve mint a gyári! A gyárinál meg van kötve a kezük! Környezetvédelem +gyártási költségek,stb!
Remélem érted mire gondolok!
egy dunlopot küldhetsz postán márha feltéve elküldöd
cím: rákóczifalva kossúth lajos út 79 ir:5085 csimbók tamás
tel :06704256712
mert elvileg ugye a dunlop a 200 gumiját úgy gyártja hogy felmegy az 5.5 és 6 col-os felnire is
Az FZS1000-nél a Yoshinak (R1-re való) nem voltak összekötőcsövek a leömlők között, illetve minden leömlő, kollektor, stb. külön darab volt és fel is lehetett polírozni.
Ilyen van, ezzel vettem a motort, súlyra az biztos, hogy nagyon könnyű.
Az hogy 4:1 vagy 4:2:1 a rendszer igazán utcán nem veszed észre! Van amelyik tuning cég 4:1 van amelyik 4:2:1 rendszert gyárt! Mindegyik másként tervezi meg! Az Akrapovic pl gyártja mind a két félét! Attól hogy a gyárid 4:1 és egy Tuning 4:2:1 az simán felmegy ha a ZX-9 re készítették!
neked nincs véletlen 99 zx-9-hez előre az a rács gumival
Új legyen vagy a tiéd! Újat tudok 23-ért!
Remélem érted mire gondolok!
cím: rákóczifalva kossúth lajos út 79 ir:5085 csimbók tamás
tel :06704256712
mert elvileg ugye a dunlop a 200 gumiját úgy gyártja hogy felmegy az 5.5 és 6 col-os felnire is
Ilyen van, ezzel vettem a motort, súlyra az biztos, hogy nagyon könnyű.
De ha ez egy sport RENDSZER,akkor miben különbözik a leömlősora az én gyárimtól,a súlyán kívül ?