Ja! Enyém meg a mögötte álló yacht,(balról a harmadik) csak azért nem látszok a képen, mert épp a túloldalt fárasztom a cápát.
A "MOTOROS ISTEN" Nagy fehéret
Sedu hagyjuk ezt! A fórumon már mindenki tudja, hogy a híres palacsintáiddal csak te laksz jól te bélpoklos
Egyébként a választ a hülye is tudja,: " csavarosdoboz tetején lefordított krómozott fazék az alján jobbos négyújjas kesztyű mintával"
ez most itt pont egy jobb kormanyos, de az ar beszedes
A regado az orok problema. Fix meoldas ha van az embernek egy szolvakiaban lako ismerose. a tobbi megy magatol.
Csak a szlovakoknal tolunk elteroen nem lehet jobb kormanyost regisztralni aszem. Nalunk mozaikban atmegy siman
Szeretem a Skodát, de igazából csak egy pótlék, mert egy ilyet szeretnék.
Életemben másodjára látok belőle eladót (elfogadható áron), és majdnem meglenne rá a pénzem, de félek, hogy ha kész lenne vagy összetörnék vagy ellopnák hungarisztánban.
eleg a waresz fek, olcsobb meg nem hiszem olyan nagy tomegu lenne ez az egesz. Hat jo kis hobby nem mondom.
Valaki a multkor elvitte a GSR blokkomat, elotte en is gondolkodtam egy jo kis heggesztgetos - barkacsolos gokartra. Csak sok a melo es nincs ido az ilyenekre
Igen gixeré a zaj csillapító, természetesen mindkettő utcai autó, de van aki gyorsulásra (EREDMÉNYESEN), vagy szlalom versenyekre használja, esetleg Ladát alázni. Ép eszű ember nem rak a Sokda alá hangos kipufogót, csak ez volt otthon...
Az egyik legolcsóbb autó, csak a kétrészes magnézium versenyfelni egy picit drága hozzá, amúgy minden alkatrész filléres.
Meg tudnám venni rá ezt a féket is (ez is Skodán van), de elég rá a 4 dugós wartburgé is.
Az R most a racing-ot jelöli. Gyári 4 ajtós versenyváltozat replika. 8 centis szélesítés, gyárihoz képest 3X annyi paci, recaro ülések, stb.
A képen a haveromé, illetve a motor a beszerelésekor. Azóta 4x annyi karbi eteti...
Lapsúberes! Egy 90-es évjáratú 250-es cross gépen volt rajta. Ha érdekel fel tudom vinni Pestre, és ha tetszik megveheted. Szerintem 5000-et megér. Tű, úszó, minden rendben van rajta, a felső házrész belső oldala műanyaggal van -gyárilag- bevonva.
36-os Jikovval es 34-es Binggel probaltam, mindketto 150-es fuvoka korul. Egyelore egyikkel sem jo, de ugy fest ez nem a karbi hibaja, elk....rtam valamit a vezerlesben. Az osz folyaman megprobalom kijavitani, akkor fog erdekelni egy ilyen karbi.
Amugy milyen allapotban van ez a karbi? Nem tul kopott?
A "MOTOROS ISTEN" Nagy fehéret
Itt a lábas eredeti tulajdonosa:
Milyen béna a manta tükör rajta...
Később pedig visszamegyek ezért:
Egyébként a választ a hülye is tudja,: " csavarosdoboz tetején lefordított krómozott fazék az alján jobbos négyújjas kesztyű mintával"
ez most itt pont egy jobb kormanyos, de az ar beszedes
A regado az orok problema. Fix meoldas ha van az embernek egy szolvakiaban lako ismerose. a tobbi megy magatol.
Csak a szlovakoknal tolunk elteroen nem lehet jobb kormanyost regisztralni aszem. Nalunk mozaikban atmegy siman
Életemben másodjára látok belőle eladót (elfogadható áron), és majdnem meglenne rá a pénzem, de félek, hogy ha kész lenne vagy összetörnék vagy ellopnák hungarisztánban.
Valaki a multkor elvitte a GSR blokkomat, elotte en is gondolkodtam egy jo kis heggesztgetos - barkacsolos gokartra. Csak sok a melo es nincs ido az ilyenekre
Az egyik legolcsóbb autó, csak a kétrészes magnézium versenyfelni egy picit drága hozzá, amúgy minden alkatrész filléres.
Meg tudnám venni rá ezt a féket is (ez is Skodán van), de elég rá a 4 dugós wartburgé is.
mire hasznaljatok ezeket? drift?
A képen a haveromé, illetve a motor a beszerelésekor. Azóta 4x annyi karbi eteti...
JKAX900EEA023.
Amugy milyen allapotban van ez a karbi? Nem tul kopott?