Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

haverom GSXR-11000.ez a tünet.valószínü neki is kell.nem tudsz esetleg valahol valakinek?92-évj.
OK!hazaértem megbeszéljük.de biztos hogy kell mert így kagylósra kopik a gumi.írtam mailt.
10e ft a köszörülés még most a féktárcsának és menthető a tárcsa, később már fakereszt.
háát kp adtam érte, és most szétszedtem.ha nem lesz váz nem lesz motor sem! tudsz valamit mondani a vázról?
Hallod Szeki? Te ezért pénzt adtál? Hááát nem tom ! Én nem bizti hogy adtam volna érte valamit is! Nagyon véres az egész!
hopper és parks is kigyomlálta a bukóteret, hmmm ezek egymás ellenfelei!
sbk 1 futam hagával! MOOOOST! KIGYÚLT EGY KAWA!
mit tapasztaltál? mivel lassan nem mentél az száz így hát érezned kellett a vibrátort az elejébe! lassú tempónál nem vészes, de sebes fokozatban érezhető, és nem felni, nemkerékcsapágy, nem kormánycsapágy, és nem fekvő rendőrök hoppá-hoppá, sün-sün sün ez a mai megfelelőjük. szal?
Kösz sedu!Békés megyei vagyok.
sajna sok a 14!
Azé köszi!
üdv! látod tátod biz fontos alkatrészek vannak és használható elemek amiket még lehet használni, azaz a sivatagba is leszállna érte a repülőgép. van egy alternatív váz amit ebből a vázból meglehet javítani. és nemhiába írtam a szopós kurvát, mert ha hétközbe viszed oda a heggesztőnek akkor biz tényleg nm lesz kimunkálva a varrat alatti rész. erre találták fel az alkoholos filcet és a szád. megkérdezed hogy hol kell kimunkálni az anyagot, berajzoltatod, sztán kikapcsolod a telefonod és elbarrikádozod magad,időigényes de ha te kimunkálod akkor tudod min ölsz majd, a hegesztők csak hegeszteni akarnak és felmarkolni a zsét, a pepecs munka a türelmeseké, de akkor már bátran merem kerékre venni a verdát. ez persze csak a legvégső eset és nem esek abba a hibába hogy megpróbálom kimaszkírozni a hegesztést hogy eladhatóbb legyen majd a vas. a hegesztőt pedig bitosítom arról hogy ha nem lesz jóóóóóó és szép a munkája a szemén keresztül fogom kiverni a farkát a szopós riha helyett.
Nem az a motor konkrétan, hanem az évjárat!
Mikor lesz buzogányom?
én a vázat nem nagyon hegesztgetném erős rézötvözetű alumíniumbol van és hegesztéskor nagy része ki ég és még ha bele tolnak egy kis magnéziumos vagy szilíciumos hozag anyagot az nagyon gáz többet ér ha nincs is meg hegesztve de úgy látom hogy a hosszabbik varatnál még a hegesztési kráter sincs feltöltve legfőbb vissza repedési hiba szóval nekem semmi közöm hozzá de én ezt a vázat vinném a méh-be
akkor most a motogp-s kipufi tendert hanyagolod?
Szeki a féktárcsás sms-re nem válaszoltál!ha van eladó mennyi?adom az enyémet plusz pótolok.mondjuk egy rakás buzogányt?
ezt próbálták ki a harkányi csákók is, de megfőttek vele. de ha a B-s vázat vagy két helyen megnyitod 230-as gyors darabolóval akkor talán belefér. ótán már csak hegeszteni kell.
11003 3-tól 6-ig na az a kihívás! motor szét, sztán össze a belsőség nélkül, ki a 4-es re egy jó szopós ribancért, alu hegesztőtt a ribanccal kenterbe vágatni hogy ne remegjen a kis keze,sztán végigvarratni a blokkot. ha kiszedtem a blokkot és dűlőre jutok akkor majd lehet matekolni hogy csak sima váz csere vagy váz és motorcsere egyben-egymás után vagy izibe.
11003 1kép váz hegesztés elfogadhatóan, 2 kép-hez csak annyit fűznék hogy minek nevezzem!
Na ez kihívás!
a B-nek a motorja gyenge, a kawa beújított annó és ótán a vázat baxta el. na de ez extrém élcelődés, normál használat mellett is bírja a kawa a 280-as sebességet és a magyar utakat a váz is. ennek a blokknak kormos a kipunyílása, de nem volt kartergáza, valszeg beállítási problemái lehettek.
mondhatnám kicccit átbasztak-sedu magadra ne vedd- de alu vázas motor vásárlásakor érdemes a tank alá nézni vagy a váz belső oldalát megvizslatni a repedések és a szakszerű hegesztések átvizsgálása végett is.
A blokkot rakjad be a B-s vázba aztán gyííííí!
Gratula a vételhez!