mit tapasztaltál? mivel lassan nem mentél az száz így hát érezned kellett a vibrátort az elejébe! lassú tempónál nem vészes, de sebes fokozatban érezhető, és nem felni, nemkerékcsapágy, nem kormánycsapágy, és nem fekvő rendőrök hoppá-hoppá, sün-sün sün ez a mai megfelelőjük. szal?
üdv! látod tátod biz fontos alkatrészek vannak és használható elemek amiket még lehet használni, azaz a sivatagba is leszállna érte a repülőgép. van egy alternatív váz amit ebből a vázból meglehet javítani. és nemhiába írtam a szopós kurvát, mert ha hétközbe viszed oda a heggesztőnek akkor biz tényleg nm lesz kimunkálva a varrat alatti rész. erre találták fel az alkoholos filcet és a szád. megkérdezed hogy hol kell kimunkálni az anyagot, berajzoltatod, sztán kikapcsolod a telefonod és elbarrikádozod magad,időigényes de ha te kimunkálod akkor tudod min ölsz majd, a hegesztők csak hegeszteni akarnak és felmarkolni a zsét, a pepecs munka a türelmeseké, de akkor már bátran merem kerékre venni a verdát. ez persze csak a legvégső eset és nem esek abba a hibába hogy megpróbálom kimaszkírozni a hegesztést hogy eladhatóbb legyen majd a vas. a hegesztőt pedig bitosítom arról hogy ha nem lesz jóóóóóó és szép a munkája a szemén keresztül fogom kiverni a farkát a szopós riha helyett.
én a vázat nem nagyon hegesztgetném erős rézötvözetű alumíniumbol van és hegesztéskor nagy része ki ég és még ha bele tolnak egy kis magnéziumos vagy szilíciumos hozag anyagot az nagyon gáz többet ér ha nincs is meg hegesztve de úgy látom hogy a hosszabbik varatnál még a hegesztési kráter sincs feltöltve legfőbb vissza repedési hiba szóval nekem semmi közöm hozzá de én ezt a vázat vinném a méh-be
ezt próbálták ki a harkányi csákók is, de megfőttek vele. de ha a B-s vázat vagy két helyen megnyitod 230-as gyors darabolóval akkor talán belefér. ótán már csak hegeszteni kell.
11003 3-tól 6-ig na az a kihívás! motor szét, sztán össze a belsőség nélkül, ki a 4-es re egy jó szopós ribancért, alu hegesztőtt a ribanccal kenterbe vágatni hogy ne remegjen a kis keze,sztán végigvarratni a blokkot. ha kiszedtem a blokkot és dűlőre jutok akkor majd lehet matekolni hogy csak sima váz csere vagy váz és motorcsere egyben-egymás után vagy izibe.
a B-nek a motorja gyenge, a kawa beújított annó és ótán a vázat baxta el. na de ez extrém élcelődés, normál használat mellett is bírja a kawa a 280-as sebességet és a magyar utakat a váz is. ennek a blokknak kormos a kipunyílása, de nem volt kartergáza, valszeg beállítási problemái lehettek.
mondhatnám kicccit átbasztak-sedu magadra ne vedd- de alu vázas motor vásárlásakor érdemes a tank alá nézni vagy a váz belső oldalát megvizslatni a repedések és a szakszerű hegesztések átvizsgálása végett is.
sajna sok a 14!
Azé köszi!
Mikor lesz buzogányom?