Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kawaszeki az üllés ára?
Ezeken a régieken nincs fojtószelep szenzor! Ja és jobb oldalon a gázbowdenek vannak!
Erre gondoltam, úgyhogy Cápa siess! Nem érdekel, hogy hasaltak vele, mert 29,000 km alatt az lenne a furcsa ha nem...
Tegnap megáztam rajta, nehéz vele gyorsulni, mert hiába van leültetve katapultálja az elejét, nagy sebességnél nem stabil, rázza a fejét és a kormány-telót csak hányinger módon lehet feltenni rá. Idomos gép kell na, amivel nem piszkoskodnak az autósok.
Ajánlottak most egy pályára felkészített gépet (full új Öhlins lábak, csoda kerekek, motor tuning, stb.), azt tipornám szívesen.
Ilyen már volt, és a másik olcsóbb is.
Na mi ez itten "keresd a hibát" játék
Már a szemem kigúvadt
Tudod mit 9363?
Szabad a gazda...
Most már elmondhatod mit figyeljek...
Ha leveszed a tankot, a porlasztósor jobb oldalán van egy jeladó, elvileg az (is) szabályozza az előgyújtást, gázállás függvényében. Egy ránézést megér, bár szerintem nem az lesz a gond. Egyébként mik a tünetek?
Na ezt is értem,csak ebben a helyzetben nem szabad annyit adni érte.Akra ide,Dyno oda,akkor sem!
En a kecskemetire gondoltam egyebkent. Lenyegtelen, hogy mennyire jo uzlet, ha nekem az kene.
Hello!Hát nekem a szerelő mondta h az elektronikám szarakszim mert az előgyújtásom szar !meg alapból nem gyári elektronikám van hanem vmi épített szutyok!Ugyhogy elvileg annak kell h baja legyen de semmisem biztos még azért után a járok!Ha esetleg érdekelne mnnyiért adnád!köszi üdv
Már megbocsáss,de ez itt szerintem nem jó vétel a jelenlegi piaci árakat tekintve!
Ami mostanában jó vétel volt az a 2002-es szürke F-es volt,amit legutóbb 949-ért hirdetett a gazdája,vagy BMW csere érdekelte volna.Már nincs fent!Én beszéltem vele,az a motor jó vétel lett volna,illetve valakinek az is volt.
A 2005-ös kék paksi motornak jó az ára,de sérülésmentesnek mondják,illetve azt mondja,hogy eldőlt,de direkt nem javították meg,hogy látszon a sérülés kicsinysége.Viszont a jobb oldali ZX- 9R matricája nemhogy nem gyári,de még csak nem is méretarányos!Itt sántít a története,persze ettől még lehet egy jó motor,ha mást nem hallgatnak el hasonlóképpen,ami csak a helyszínen derülne ki,ha kiderülne!
Az első képen a paksi 2005-ös zx látható,a másodikon egy gyári matricás/egyébként kecskeméti,1.3 mft/.
No fene!Valamit csak tudnak ezek a kilencesek!
Mi történt?Pedig már azt hittem elfogadtad,megszeretted
Lássuk a kiszemeltet!Gondolom ez már zöld.
Ez itt a nagyon jo vetel, de ez nem 2003-as, mint tudjuk. Vedd meg ezt.
Meg ne probald az egszinkeket elvinni! Az az enyem! Hogyhogy egy F2-esre repulnel ra? Nem az E2 az Isten?
Üdv mindenkinek! Találtam egy szép utolsó szériás kilencest, így eladó a Z1000
Na, ezt en sem tudtam eldonteni anno.
szia, mi pénzt kérsz a kapaszkodóért és a plexiért? 98-asra valók?
A Z-re jó a kilences első ülés? Mennyi pénz?
Kawaszeki mikor állítjuk be a Yamahát?
Nem lesz tőle semmi baja, csak utána kellene állítani. Kipróbáltam, gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat, mert nem mindegy, hogy 200, vagy 300 Ft-ért tankoltok. Kár volt.
Felesben viszont jól megy a gép, tegnap rekord fogyasztást csináltam vele (6l), igaz nem pályán, hanem kanyargós úton.
Aki ismer az tudja, hogy csak normális olajat rakok bele, mindig kenem a láncot, karbantartom, nem füstölök részegen gumit tiltáson stb.
A fehér aljú kellene. Mondj rá egy árat
OK.Köszi.Na lépek mert mindjárt kiköt ez a ladik
a nejed felhívtam és mondtam neki hogy telefonálok ha megyek, holnap ugyis a kasznisnál is látogatnom kell mert a gyüjtőcsöved be kell heggesztetnem mert amit a képeken látsz az nem a RÉS A PAJZSON-- hanem RÉS A GYÜJTŐCSÖVEDEN! megkellett feketével fujjam mert a homokfújás után azonnal visszarozsdásodik és akkor neszeneked fogdmeg jól
OK! A nejem várta hogy viszed a blokkot,de mondtam neki valoszinű dolgozol.
a kép az lemeradt