Tegnap megáztam rajta, nehéz vele gyorsulni, mert hiába van leültetve katapultálja az elejét, nagy sebességnél nem stabil, rázza a fejét és a kormány-telót csak hányinger módon lehet feltenni rá. Idomos gép kell na, amivel nem piszkoskodnak az autósok.
Ajánlottak most egy pályára felkészített gépet (full új Öhlins lábak, csoda kerekek, motor tuning, stb.), azt tipornám szívesen.
Ha leveszed a tankot, a porlasztósor jobb oldalán van egy jeladó, elvileg az (is) szabályozza az előgyújtást, gázállás függvényében. Egy ránézést megér, bár szerintem nem az lesz a gond. Egyébként mik a tünetek?
Hello!Hát nekem a szerelő mondta h az elektronikám szarakszim mert az előgyújtásom szar !meg alapból nem gyári elektronikám van hanem vmi épített szutyok!Ugyhogy elvileg annak kell h baja legyen de semmisem biztos még azért után a járok!Ha esetleg érdekelne mnnyiért adnád!köszi üdv
Már megbocsáss,de ez itt szerintem nem jó vétel a jelenlegi piaci árakat tekintve!
Ami mostanában jó vétel volt az a 2002-es szürke F-es volt,amit legutóbb 949-ért hirdetett a gazdája,vagy BMW csere érdekelte volna.Már nincs fent!Én beszéltem vele,az a motor jó vétel lett volna,illetve valakinek az is volt.
A 2005-ös kék paksi motornak jó az ára,de sérülésmentesnek mondják,illetve azt mondja,hogy eldőlt,de direkt nem javították meg,hogy látszon a sérülés kicsinysége.Viszont a jobb oldali ZX- 9R matricája nemhogy nem gyári,de még csak nem is méretarányos!Itt sántít a története,persze ettől még lehet egy jó motor,ha mást nem hallgatnak el hasonlóképpen,ami csak a helyszínen derülne ki,ha kiderülne!
Az első képen a paksi 2005-ös zx látható,a másodikon egy gyári matricás/egyébként kecskeméti,1.3 mft/.
Nem lesz tőle semmi baja, csak utána kellene állítani. Kipróbáltam, gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat, mert nem mindegy, hogy 200, vagy 300 Ft-ért tankoltok. Kár volt.
Felesben viszont jól megy a gép, tegnap rekord fogyasztást csináltam vele (6l), igaz nem pályán, hanem kanyargós úton.
Aki ismer az tudja, hogy csak normális olajat rakok bele, mindig kenem a láncot, karbantartom, nem füstölök részegen gumit tiltáson stb.
a nejed felhívtam és mondtam neki hogy telefonálok ha megyek, holnap ugyis a kasznisnál is látogatnom kell mert a gyüjtőcsöved be kell heggesztetnem mert amit a képeken látsz az nem a RÉS A PAJZSON-- hanem RÉS A GYÜJTŐCSÖVEDEN! megkellett feketével fujjam mert a homokfújás után azonnal visszarozsdásodik és akkor neszeneked fogdmeg jól
Ajánlottak most egy pályára felkészített gépet (full új Öhlins lábak, csoda kerekek, motor tuning, stb.), azt tipornám szívesen.
Már a szemem kigúvadt
Tudod mit 9363?
Szabad a gazda...
Most már elmondhatod mit figyeljek...
Ami mostanában jó vétel volt az a 2002-es szürke F-es volt,amit legutóbb 949-ért hirdetett a gazdája,vagy BMW csere érdekelte volna.Már nincs fent!Én beszéltem vele,az a motor jó vétel lett volna,illetve valakinek az is volt.
A 2005-ös kék paksi motornak jó az ára,de sérülésmentesnek mondják,illetve azt mondja,hogy eldőlt,de direkt nem javították meg,hogy látszon a sérülés kicsinysége.Viszont a jobb oldali ZX- 9R matricája nemhogy nem gyári,de még csak nem is méretarányos!Itt sántít a története,persze ettől még lehet egy jó motor,ha mást nem hallgatnak el hasonlóképpen,ami csak a helyszínen derülne ki,ha kiderülne!
Az első képen a paksi 2005-ös zx látható,a másodikon egy gyári matricás/egyébként kecskeméti,1.3 mft/.
Mi történt?Pedig már azt hittem elfogadtad,megszeretted
Lássuk a kiszemeltet!Gondolom ez már zöld.
Felesben viszont jól megy a gép, tegnap rekord fogyasztást csináltam vele (6l), igaz nem pályán, hanem kanyargós úton.
Aki ismer az tudja, hogy csak normális olajat rakok bele, mindig kenem a láncot, karbantartom, nem füstölök részegen gumit tiltáson stb.