Nincs harag, holnaptól átszokom az emberhúsra. Állítólag nagyon hasonlít az íze a disznóéra, és ha előtte jól megrémítenek még édes is lesz a hús!
Tényleg csámpás vagyok, mert a másik is lekopott, csak nem ennyire
Az célegyenesben nem mindig forgattam le (5 tiltás után még kérte a hatodikat 200m előtt), de ha ment előttem valaki mindig próbáltam megelőzni. Ha fekete Z volt nagy hanggal, akkor az én voltam
Tényleg összesen hányan voltunk a kilences fórumról?
Állítgattam futóműmet, 2002es gép, nem ,,kattogós" ezé a tipusé.
Az alsó nyomó fokozat tán, de lehet az a húzó, sose tudtam, az nektek hogy van beállítva? teljesen kint, vagy a teljesen benthez van közelebb?
Van mas is:
XL-es Monza dzseki, 4XL-es Shox bornadrag nadrag, Imet protektorszett: gerinc, vese, vall, konyok, terd vedok. XL-es Shox turadzseki es a hozza valo belelt kantaros turanadrag. Nyakmelegito es NINJA sapka. Minden cuccomat eladom a sisak kivetelevel. Ha valakit erdekel es nagyobb darab emberke, szoljon!
Időnként én is elüldögélek a Haver mellett/félévente egyszer/,de sokáig én sem bírom.Pedig kölyök koromban pecáztam én is.Azóta meg hogy tudom,hogy a halakat lepkehálóval kell befogni,minek is pecáznék?!?Azt meghagyom a "tudatlanoknak"!
Gumifolt felragasztasa PalmaFix-szel Oxtar csizmara, szaradasi idoben MotoGP futam megtekintese. Rossi vezet Pedrosa elott. Vicces, hogy a csizmak meretszamanak novekedesevel a koptatok pozicioja is aranyosan valtozik. Akinek 46-os laba van es Oxtar csizmat hord (amit ne tegyen, mert szar) az azt tapasztalja hogy a laba mar tul nagy ahhoz, hogy a csizma koptatoja a valtokar ala essen. Kilog alola es a labfej kozepenel a borrel huzigalja a valtokart, ami termeszetszeruleg kikopik. A kepen lathato igenyes csizmatuning ezt a problemat hivatott megoldani.
Latod, hogy van... de hogy ez hogy lehet, azt nem tudom. Sohasem fogom megerteni. En is nekifogtam. Kaptam botot, damiloztam, horgot bogoztam - persze benaztam - addig erdekes volt. Bedobtam, persze rosszul, utana meg 10-szer mire jo lett. Nezem az uszot... Mintha lejjebb ment volna? Kiszedem, semmi. Jon a jo indulatu kritika oldalrol: "Nem b...tal be neki!". (Mondom magamban: neki nem, de Neked, minnya beb...szok egyet, ha nem kussolsz. ) Eltelt 1 perc, eltelt 2, na jovan' huzzunk a pics..ba innen! Azota csak motorozom.
94-95-t nem, csak a 98-99 et, télen kellett az enyémnek szétkapni a váltóját, kuplungostól és az az igazság, hogy bovdenen, kuplungon, meg egy fém rúdon kívül nem láttam benne semmilyen hidraulikus kiemelést.. Lehet nem vettem észre? De semmilyen kuplung alkatrészhez nem kellett fékolajat, meg semmit önteni, csak a motorolajat..
Szóval a Tied B,a Sörcié C,a Sedué E volt,az enyém F modell.És az esetleges áttételmódosítás megint csak változtat ezen a "kétszáznál fordulatszámon".Szóval innen lehetnek a különbségek.
Ha mar a festmenyekrol szo volt, akkor figyeld meg, hogy ez egy osszevagott kep. Az elso es a hatso kerek sikja nem is azonos, X-ben allnak, a farokidom szinten csale. Termeszetesen kamu.
Már bocsánat, ha hülye vagyok, de a ZX9 en hol van kuplung munkahenger? Legjobb tudomásom szerint bovdenes a kuplung, semmilyen hidraulikus kiemelés nincs benne.
Nem a gyorsaság miatt, ki beszélt itt lassúságról? Spiccre húzott lábbal, zx-en előbb van lent a koptató, mint a csizmaorr, de nagyon lapon leért a váltókar vége is asszem, a csizmaorr-koptatók meg úgyszintén.
Te voltál az a Z-s aki lelkesebben húzta a gázt az egyenesben mint az egyik 10R-es, vagy ott se forgattad le?
Tényleg csámpás vagyok, mert a másik is lekopott, csak nem ennyire