Tudom, hogy a sportmotor városban halál, lassú kanyar szenvedés, de 200-nál el lehet engedni a kormányt, és nem az életedért kell küzdened, mint a Z-n.
Tervbe van véve egy Hosszabb (6000km-es) kirándulás. Kocsival végig 140-nel elég hosszú lenne, ha viszont meglenne a kilences...
A srác vmi szájkaratés építési vállakozó, aszongya 550 ló van a ménesben.
Kérdezem tőle: és azzal 3 másodperc alatt vagy százon (kb. 1.4-1,5 tonna a békaszemű)?! Hát lehet, mer' aki csinálta az 3.8-at mondott neki
Azt már meg sem mertem kérdezni, hogy a 230 lóból hogyan lett 2,5x annyi
Ma beszéltem vele, hogy menjünk nézzünk meg egy lámpát a város végén, aszondja menni kell a könyvelőhöz...
Hat a ket motor nem ugyanugy fordul az biztos. Szerintem eloszor le fog gorbulni a szad a Ninjatol, hogy mennyire nem akar kanyarodni. Meg akkor is, ha mar ultel olyanon.
Ahhoz előbb el kell adni az enyémet. Jó lenne, csak vissza kell majd szokni rá, hogy erőszakosan kell betenni a kanyarba, illetve reménykedem, hogy a 3.-iknak már jó féke lesz. Ha ennek sem, akkor komolyan mondom ZX10-es lesz a vége, az asszony meg kuporoghat a sámlin
Jó lenne minél hamarabb, mert már nagyon sírnak érte, hogy elvihessék, pedig csak tagnap este hirdettem meg.
Nem kicsit szebb, mint a kawa Z750 itt.
Ami olcsó az kell a népnek (féláron van meghirdetve).
Ok, mar rajottem a km-bol. Neked nem az kell, amelyik nekem, ugyhogy nem lesz itten szamurajkardozas. Viccet felreteve: drukkolok, hogy mindkettonkneg legyen egy egy F2-ese, a legszebb fenyezessel.
Tervbe van véve egy Hosszabb (6000km-es) kirándulás. Kocsival végig 140-nel elég hosszú lenne, ha viszont meglenne a kilences...