Beállításra nincs fix adat. Mindenkinek súlyához, vezetési stílushoz, a jellemző útminőséghez kell állítani. Én járok erdélybe, azzal a beállítással, amivel ott megyek, itt csak esnék-buknék .
Pályáról nem is beszélve...
Képet erről nem tudok sajnos mutatni!Ha leveszed a dobot,akkor ott marad az összekötő cső,egy "tányérral" a végén,amihez a dob van hozzá húzatva.Na a katalizátor gyárilag a"tányér" után kezdődik a dob irányába/kb.10-12 cm./,ami azt jelenti,hogy belenyúlik a dobba ez a rész,tehát maga a katalizátor.Ha neked a dobba nem nyúlik bele az összekötő cső ilyen mértékben,akkor már le van vágva a katalizátor róla.
Olajat,meg szimeringet egyszerre szoktak cserélni,mármint egyszerre mindkét telón!
A rugóelőfeszitést egyformára állitsd hogy ugyanannyi vonalka látszódjon mindkét állitócsavaron!
Az enyémen a nyomófokozat/lent/3 klikk ki,húzófokozat ugyanannyi.
Így kicsit kemény,de sokkal jobban irányitható a járgány,és fordulékonyabb
Most vettem észre hogy más a bal telóm beállítása, mint a jobb...
Nagyon nem jó így, kemény mint az állat.
Elvileg egyik telóban volt olaj cserélve előző tulajnál szimering miatt, de miért csakegyikben..... most honnan tudjam, hogy mennyi lehet a másikban, elég keményen visszaüt úthibáknál.
Puhításhoz érdemes visszaemelni a telót, vagy tekerjem a rézszinű csavart balra ameddig lehet?
Csak mert múltkor leszedtem a dobot, és előtte a csőben semmi nincs, teljesen átmenő legalábbis ameddig belelátszik. Szal vagy már kivan véve enyémből a kat, vagy magában a dobban van, de akkor nem értem mit vágnék...
Azthitetm, hogy abban az 50 centi csőben van a van a katalizátor, ezért venném az átmenő dobot azzal a hosszú csővel együtt.
A sima dobot úgy értettem, hogy gyári le a 3 csavarral, és felmegy egy másik, ami teljesen átmenő katalizátor nélküli, csak perforált cső + gyapot. Kicsit hülyén fejeztem ki magam, jólvan na, éjjel dolgoztam
Tudsz mutatni egy képet esetleg, h melyik részen van a kat?
A katalizátor az összekötő cső végén van úgy,hogy az már belenyúlik a dobba,tehát egy nyisszantással eltávolítható.Legalábbis az enyém ilyen/volt!/.Tehát a cső itt is végig üres.Ezt hogy érted:"ha nem ezt veszem,akkor csak sima dob menne rá."
Mi az,hogy sima?
Az enyémen is egy "sima" Akra dob van,menynek a felfogatása kompatibilis a gyárival.
Helló!Ha a katalizátor sincs benne,jobb a hangja és érezhető is!
Állítani emiatt nem kell semmin.
Szerintem a 2000-es modellé is ua.,de erre mérget nem vennék!
Vagy Összekötő csővel együtt (tudtommal katalizátort is kiiktat)
A jobb megoldás?
Gondolok itt felrakás utáni karbi gondokra, h egyáltalán ,,megérzi"-e a motor.
2002es gépezet.
Ja és 2000-res mociról lenne a cuccos, kompatibilis-e enyémmel
Hali!
Nincs valami erdelyi ismerosod, vagy rokonod?
Nekem is ott lett rendszam a 7-esemre 48.000-ert, erre se tobb
Ebben mar benne volt az eves ado es kotelezo is
A múltkor épp ez volt a gondom.Életemben először voltam a ringen , ráadásul a vonalvezetését sem ismertem.Erre mindíg másra kellet figyelnem annyian voltunk fent.Lásd a haver is meg járta.De hát ez van,azért irígykedve néztem a képeiteket. Remélem mindenki egybe maradt.Augusztusban meg próbálok én is menni.
hali.ha 1-ben eladod gyors de kevesebb pénz.ha szét darabolod több pénz,de tovább tart és több költség is(telefon,munka,stb.)halgasd meg a többiek véleményét,ajánlatát.dönsd el neked mejik a legjobb.
Ok. Előre is köszi. Ha összejönne, majd nyújtsd be a számlát
Amúgy hét elején megpróbálják majd áttenni német papirosra és úgy hátha könnyebb lenne a történet...
Végső esetben bontó mennyit adhat érte, szted? Valami nevetséges pénzt gondolom.....
Hello.
Kicsit sajnálnék megválni tőle mert kipofoztam, ami olyan volt rajta. De ha megadja érte vki, amibe nekem van eddig, akkor eladó a lehet.
Mennyit gondoltál érte?
hY
tényleg jó volt a kawa-est, seduval jol szorakoztattuk egymast, de a meleg az kemény volt. Amint láttam a Z1000-el is lehet tartósan 180-at pirítani. Aug 7.-én találkozunk. Jah, találtam egy sötétített púpos puig plexit 16 pénzért. Hazafelé éreztem a hiányát.
Pályáról nem is beszélve...