Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beállításra nincs fix adat. Mindenkinek súlyához, vezetési stílushoz, a jellemző útminőséghez kell állítani. Én járok erdélybe, azzal a beállítással, amivel ott megyek, itt csak esnék-buknék .
Pályáról nem is beszélve...
Vigyázat,a Coyote és a Te motorod beállításai nem azonosak,mert bár mindkettő ZX9,de MÁS a teló belseje/is/!
Képet erről nem tudok sajnos mutatni!Ha leveszed a dobot,akkor ott marad az összekötő cső,egy "tányérral" a végén,amihez a dob van hozzá húzatva.Na a katalizátor gyárilag a"tányér" után kezdődik a dob irányába/kb.10-12 cm./,ami azt jelenti,hogy belenyúlik a dobba ez a rész,tehát maga a katalizátor.Ha neked a dobba nem nyúlik bele az összekötő cső ilyen mértékben,akkor már le van vágva a katalizátor róla.
Oks, kiprószálom. Köszi
Csak nem ilyen lucsok időben...
Olajat,meg szimeringet egyszerre szoktak cserélni,mármint egyszerre mindkét telón!
A rugóelőfeszitést egyformára állitsd hogy ugyanannyi vonalka látszódjon mindkét állitócsavaron!
Az enyémen a nyomófokozat/lent/3 klikk ki,húzófokozat ugyanannyi.
Így kicsit kemény,de sokkal jobban irányitható a járgány,és fordulékonyabb
Utcára hogy van beállítva az első futóműtök?

Most vettem észre hogy más a bal telóm beállítása, mint a jobb...

Nagyon nem jó így, kemény mint az állat.
Elvileg egyik telóban volt olaj cserélve előző tulajnál szimering miatt, de miért csakegyikben..... most honnan tudjam, hogy mennyi lehet a másikban, elég keményen visszaüt úthibáknál.

Puhításhoz érdemes visszaemelni a telót, vagy tekerjem a rézszinű csavart balra ameddig lehet?
Én is,az enyémbe sincs semmi
Az újabb motorokban az összekötő cső helyén van a katalizátor. Ezeknél nem tudom, én így vettem, kat. nélkül.
Helló Seducerrt nem sikerült a video,mert nem érintkezett jól a a kártya :( Majd legközelebb tartok előtte próbaüzemet.
Csak mert múltkor leszedtem a dobot, és előtte a csőben semmi nincs, teljesen átmenő legalábbis ameddig belelátszik. Szal vagy már kivan véve enyémből a kat, vagy magában a dobban van, de akkor nem értem mit vágnék...
Azthitetm, hogy abban az 50 centi csőben van a van a katalizátor, ezért venném az átmenő dobot azzal a hosszú csővel együtt.

A sima dobot úgy értettem, hogy gyári le a 3 csavarral, és felmegy egy másik, ami teljesen átmenő katalizátor nélküli, csak perforált cső + gyapot. Kicsit hülyén fejeztem ki magam, jólvan na, éjjel dolgoztam

Tudsz mutatni egy képet esetleg, h melyik részen van a kat?
A katalizátor az összekötő cső végén van úgy,hogy az már belenyúlik a dobba,tehát egy nyisszantással eltávolítható.Legalábbis az enyém ilyen/volt!/.Tehát a cső itt is végig üres.Ezt hogy érted:"ha nem ezt veszem,akkor csak sima dob menne rá."
Mi az,hogy sima?
Az enyémen is egy "sima" Akra dob van,menynek a felfogatása kompatibilis a gyárival.
Jön a 4es leömlő, ami átmegy egy csőbe, majd kb 50 centi cső bilinccsel rögzítve, és a leszedhető dob. Nem abban az 50 centiben van a katalizátor?

Csak mert lenne egy dob azzal a csővel együtt. A cső része teljesen átmenő.

Ha nem ezt veszem, akkor csak sima dob menne rá. Azért gondoltam ezt, mert akkor semmit se kell vágni...
De az összekötő csövet miért is cserélnéd?!?A tiédről leveszed a dobot,aztán levágod a katalizátort,majd felcsavarozod a sportdobot.
Helló!Ha a katalizátor sincs benne,jobb a hangja és érezhető is!
Állítani emiatt nem kell semmin.
Szerintem a 2000-es modellé is ua.,de erre mérget nem vennék!
Sziasztok!

Sportdob feltétel:
Csak Dob csere átmenőre

Vagy Összekötő csővel együtt (tudtommal katalizátort is kiiktat)

A jobb megoldás?

Gondolok itt felrakás utáni karbi gondokra, h egyáltalán ,,megérzi"-e a motor.
2002es gépezet.
Ja és 2000-res mociról lenne a cuccos, kompatibilis-e enyémmel
Hali PIPI! Itt a képed nagyban Kicsit homályos.
Hali!
Nincs valami erdelyi ismerosod, vagy rokonod?
Nekem is ott lett rendszam a 7-esemre 48.000-ert, erre se tobb
Ebben mar benne volt az eves ado es kotelezo is
A múltkor épp ez volt a gondom.Életemben először voltam a ringen , ráadásul a vonalvezetését sem ismertem.Erre mindíg másra kellet figyelnem annyian voltunk fent.Lásd a haver is meg járta.De hát ez van,azért irígykedve néztem a képeiteket. Remélem mindenki egybe maradt.Augusztusban meg próbálok én is menni.
www.totalcar.hu nézz szét rajta.
hali.ha 1-ben eladod gyors de kevesebb pénz.ha szét darabolod több pénz,de tovább tart és több költség is(telefon,munka,stb.)halgasd meg a többiek véleményét,ajánlatát.dönsd el neked mejik a legjobb.
Ok. Előre is köszi. Ha összejönne, majd nyújtsd be a számlát
Amúgy hét elején megpróbálják majd áttenni német papirosra és úgy hátha könnyebb lenne a történet...
Végső esetben bontó mennyit adhat érte, szted? Valami nevetséges pénzt gondolom.....
Hello.
Kicsit sajnálnék megválni tőle mert kipofoztam, ami olyan volt rajta. De ha megadja érte vki, amibe nekem van eddig, akkor eladó a lehet.
Mennyit gondoltál érte?
hY
tényleg jó volt a kawa-est, seduval jol szorakoztattuk egymast, de a meleg az kemény volt. Amint láttam a Z1000-el is lehet tartósan 180-at pirítani. Aug 7.-én találkozunk. Jah, találtam egy sötétített púpos puig plexit 16 pénzért. Hazafelé éreztem a hiányát.
És a gumi képek:
A hátsó (190) vihető 2000 Ft-ba ha valakit érdekel, pályára tökéletes.