Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az európai 144 LE alapból ram airrel 152-t írnak neki
A Gixer sorsa több okból is fájó!Egy motor leírásának valószínűleg ez a legrosszabb változata.
ZX.Ha egy olajcserével megoldódik minden gondod,bajod,akkor nagyon jól vetted a gépet.Mivel nem csak egy fokozat b@szakodik,így jó esély van arra,hogy az olaj okozza a nehézségeket.Jó motor ez,elégedett leszel vele Te is!
Akármilyet veszek szűrőcsere nélkül 3,8 liter megy bele? vagy úgy kevesebb?

Valakinek szervízkönyve nincs esetleg vagy egy link, legalább vmelyik évjárathoz. asszem 98ashoz találtam neten.

Nem tudjátok h ez a 2002-3 mivel másabb mint elődei? gondolok motorikus és karbis dolgokra. Olvasmányaim szerint variált a karbisor + esetleg 150 ló mivel amcsi?
Akkor az jó vétel volt!
szerintem is
Előző hozzászólásban írtam, de 995ben friss műszakival költségmentesnek tűnő állapotban
Szintén zenész!
Szia! Olajcsere, és hazavitte a szervízből, az idegen tulaj. Honann gondolom? Szinte még piros volt az olaj színe, és egyáltalán nem fekete a próbánál. Hangos a váltó, nehezen kapcsolható, megnézek másik olajat aztán kiderül, ha nincs változás vissza lehet tölteni....

K5 750 gixxerem volt. Elértem az árát keserves munkával, barátom elkérte, meghalt, motor TK. Nem kaptam egyelőre családtól semmit, 1 milla a károm. Miért ZX? Néztem SV 1000reket, R1-eket, és ezt.
ez volt a legjobb állapotban, erőben is jó, tesztek jók, mondom miért ne próbáljak egy kawát... sajnos ez már nem sajátom, fele hitel. Ilyen a tanulópénz... Ára irányár 1.090, friss műszaki, 17000 km, amcsi gép, magyarba hozták 2003ba, 2005től a jelenlegi volt tulaj, és én most. 995ben hoztam el hátsó emelővel, sisakkal, csizmával, 2 pár kesztyűvel. A tulaj korrekt 30 év körüli rendes ember, házasság miatt ment eladásba a motor.

Sajnos ez a sztorym, nem egyszerű dolog. Bár 20 évesen biztos mindenki azt gondolja, hogy őrültség ekkora motor, de nem abból a barom fajtából vagyok... 50-125-250-650-750-900 megvolt, csak ez 6 évre szűkítve.

Remélem sok közös öröm lesz a ,,kis Zőcccségben"

ÜDv: Edem
Általában a lelki dolgokhoz elegendő egy "szerintem" , más dolgokban elsősorban a személyes tapasztalás.
Próbáld meg milyen 11000-ig forgatva kuplunggal váltani (mikoris gázvissza+kuplungbe+vált+kuplungki+gáz - jó a kuplungnak 10000-nél csúszni?), vagy szimpla gázvisszacsapással. Melyik mennyi idő? Csutka gázon még 1-ből 2-be is kuplung nélkül váltok, igaz, nem kívánom eladni a motort, tehát most e mondat miatt nem kell félnem a vevők megcsappanásától...

Más részről nekem gondot okozna mind kitett térddel a váltó alá nyúlni , mind pedig a valahogy mégis véghezvitt váltás okozta terhelésváltás.
A váltó milyenségét pedig épp úgy meghatározza az olaj, mint a rudazat holtjátéka és a kuplug állapota (természetesen csak kuplungolásnál).
Fehér,7 mm.
Akkor gyorsan csorgasd ki belőle első lépésként!AGIP RACING 4T 10W-60.
Fekete?Hány mm.?
Szia!

Köszönöm szépen. Körbekérdezek, mert szerintem ez az olaj ami bentvan egy kalap kaki. Váltóját egy 20 éves motorhoz hasonlítanám. Üresbe rakni lehetetlen járó motornál... Olajgondra gondolok, mert szelephang nagyobb lett mióta meghoztam (azóta 500km van benn), tutira friss olaj volt benn.
Ahogy vesszük!Ha utcán használja az ember fia,akkor ott állja meg a helyét!
Olyan kép még nincs,de már rajta van!Jajj de szíííp!
Igen teljessen igazad van! Csak két motort nem utcán gyorsulás meg végsebeségre néznek, hogy ott melyik a jobb!
Az tény hogy a 9-es meg a 6-ost a mai napig megnézik az utcán a legujjabb gépek mellett is! szerintem leginkább az eleje miatt!
Ezeket a gépeket nem is tették annyira vad üléspozicióra mint a régi igazi sportmotorokat pl 7r! Ami persze nem is baj, elég sok előnnyel jár!
De hol a felnicsík róla?Csak nem máris lelopták?
Szerintem is!
A ZX 9-el mondjuk úgy,semmi ellen ne akarj pályán menni,mert azonos képességű pilóták esetén nem sok babér teremne neki,de ezt többnyire senki sem vitatja.Ez egy utcai sportmotor!De mint láthatjuk nap nap után,ott még mindig megállja a helyét,pedig nem mai gyerek!Merthogy anno ezt erre tervezték,és nem pályázáshoz.Az újabb gépek tervezésénél/sport kategória/ pedig már a "kétlakiság" volt a cél.Az utcai használat nem kis kárára!
Egyetértek maximálisan!
Na igen,az emberi tényező!Azt a kuplungot bizony rátették valamiért a motorra,szerintem jótékony hatása van a használatának!Mindent tönkre lehet tenni nem rendeltetésszerű használat mellett.Hogy aztán az hanyadszorra sikerül valakinek,az egyéniségfüggő! Szerintem ez itt a kulcsszó:rendeltetésszerű.Ha egy motornak X év alatt "behal" a váltója valamelyik része,akkor az szerintem többnyire visszavezethető a motort addig használók egyéni hülyeségeire.Most minden bántás nélkül,de valljuk be őszintén,hogy annyi műszaki analfabéta ül motoron,hogy az eszméletlen!És ha egy ilyentől veszel motort,...............pfff,hát sok jóra nem számolhatsz!Szóval alapjában véve jók ezek a motorok,SZERINTEM!
Ezt aláírom...bár ez is pilóta függő...nem is kicsit
Azt HIVOM normalnak.
Nalatod. Sok szartalicskaval motoroztam mar, hozza vagyok szokva a szemet valtokhoz, ennek ellenere tobbszor okozott kellemetlen pillanatokat a Kawa valtoja. En alapbol kritikusabb vagyok, de szerintem egy sportmotor valtojanak olyannak kell lennie, mintha erosebb mikrokapcsolon lepkedel, ami nem enged hibazni. Kitett terdel, kanyarban, feligbehuzott kuplunkaggal, mindenhogyan hiba nelkul kellene vegye a fokozatot es ez nem all fenn. Vezettem olyan motort, aminel ez igaz volt. Azt normalnak.
Azé' ugye visszaengeded egy pillanatig közben a gázt?
(a simsonnál vetemedtem először és utoljára arra, hogy csutkagázon, erővel toljam át a váltót, ilyenkor megszakítás nélküli volt a hangja, csak 1-2 oktávval lejjebb folytatta... )
Forszírozott menetben csak fel, lazán haladva meg le is könnyedén lehet kapcsolgatni kuplung nélkül (kawa, yamaha), a megfelelő gázkarmozgatással karöltve.