Hello mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni, nem-e tud valaki véletlen egy 99'-es évjáratú törött ZX9-et, aminek rendben vannak a papírjai? Nekem van egy szép, hibátlan állapotú ZX-9-em, csak sajna svájci papiros és elég macerás lenne forgalomba helyezni. Engem csak a papirok érdekelnek főleg, vagy eladnám esetleg a motort is. Egyéb alternatívát ha tud vki forgalomba helyezés ügyben, megköszönném.
Nekem a "rekord" 7 fokban 160 km után 16,5 l tankolás. Bár csal az órám, a kisebb első lánckerék miatt. De mostanság, hogy barátnőhöz is 200-240 között járkálok, meg város, bekapja a 8-8,2 lityit, a csalós km-vel, szóval fogyaszt mostanság. Bár nekem lehet betesz az is, hogy nyár végén cseréltem gyertyákat és nem a CR9EK-t,m hanem a sima CR9E gyertyát tettem bele, ami egypólusú. Fene tudja.
Debrecenben egy haveromnak van egy sportdobja, ami eladó, nem sok pínz, aszem 20-25 öt kér érte. Szép krómozott, maszek dob, szépen szól. Ha érdekel jelezd, megadom elérhetőségét.
Szerintem laza a lánc és ez egy sportmotornak készült ne használd 4000 alatt
A legkevesebb amit mentem egy teli tankkal az 143 km volt, de az végig stiften, tolhattam is Általában 180-210km között kell átcsavarni tartalékra, én 240-250 körül mindig tankoltam. A maximum talán 280 km. volt, de akkor még nem fogyott ki belőle a nyál.
A Z-nek kisebb a tankja, és egy picit többet is kajál, így max. 200km és mehetek a kútra tankolni.
Először keress egy tuti fűrészt, vedd le a dobot, van előtte egy lángfogó és azt vágd le. Nagy meló, mert nagyon kemény anyag, viszont megéri. Picit nagyobb hang és nagyobb fun.
A keveréktől is függ, illetve mennyi a kezdő minta. Nálam -középen- 5-6 mm volt a guma. Az első pl. még szemre nem is kopott kb. 2500 alatt, a hátsó pénteken cserés lesz...
Szeva Testes. Az én gépem is 2001-es, mint a tiéd. Sajnos ezeknél ez ilyen kel nekik egy kis nyomaték. Városban én harmadikban használom. A sport dob meg max 10 pacit tesz ki. LÉGSZÜRÖVEL ki egészitve max 15 paci. Különben meg gratula a géphez. Széles utat és nagyon sok kilómétert.
Talán laza a lánc, vagy a kuplung lamellák, szarok.
Vagy a hátsó lánckerék gumi ágyazása kiverődött.
Kerék ki, láckerék ki, oszt megkuksiz, és egyben a láncon is húzhatsz.
üdv
Hali!
305 km után 15litert tankoltam, tele lett, 100-140km/h átlag.
Ha 240km/h alatt nem megyek akkor 160km egy tank. shell v-poewr 95. Tegyél rá valami hangosat, csak, hogy hallják jössz.
Hali!
A problémád okát nem tudom,azt okosabbak biztos tudják!
Az enyém '99-es,átlagban 5,7-6-ot eszik 100 km-en!
1 tank bőven elég 300 km-re ha nem állatkodok vele
Sziasztok
Lenne egy kérdésem sztetek mitöl lehet 2500as fordulat körül elkezd rángatni a moci és kurvára zavaró ha városba közlekedek 1-2 be lassan!3000 felett semmi baj csak ha visszaengedem neki!Valami TIPP?KB hány km-t mentek el egy tankal?Mennyit dobna a gépen egy SPORTDOBOCSKA?:DELÖRE IS KÖSSZ!KIRÁLY A FÓRUM!
Amugy a 180as is jó de ha 190es akkor is /55 legyen,nekem /55 van fent mindig.190es szebb és a /55 fordulékony nincs vele baj,180as jobban eltud gázra kaparni.
Olcsó mint a fene mert nem divatos injectoros ezres gesikszer...
98ig ha nagyon hajtják hengerfej néha megtud makani de a 98utáni "új blokkosok" már nem.
Megy mint a golyó és nem fapados kényelmetlen mint a 7es.
Igazából mindneki hazabeszél de a 7es vérbeli sport gép viszont mikor haverokkal turázni megyünk sokszor rajtam röhögnek,hogy mindenem fáj 200km után ha sok a szar út,ez a 9es -n nincs az sokkal inkább utcára való viszont pályán megeszi a 7es.
Tartós,szép,ződ kell ennél több?
Alkatrész árak reálisak hozzá nem elszált hondásan pofátlanok.
Nem hullik szét mint egy suzuki vagy olajzabáló yamaha...
Hidd el jó gépek a 9es kawák!
a boncteremben van sok 9es meg 7es bonc... Klikk felül a BONCTEREM re:)
Meg bátran kérdezd meg a forumtagokat kinek hány km van a gépében nem ritka a gond nélkül 80-120e km is!
Hali!Nincs említésre méltó rossz tulajdonsága!5-től 6.5-ig fogyaszt utcán,felveszi a versenyt bármilyen újabb típussal,pályára nem a legjobb,kategóriájában kényelmesnek számít,megbízható.Szép motor,és viszonylag olcsó is a társaihoz képest.Én továbbra sem cserélnem le másra!Olvass vissza a 8237 hsz.-ban ott van róla minden részletesen. + itt egy rövid cikk is róla.
Üdv. Edem
A rekordom 12 km városban 17 liter.
Kinyílt a karbi leeresztő csavar.
üdv
A legkevesebb amit mentem egy teli tankkal az 143 km volt, de az végig stiften, tolhattam is Általában 180-210km között kell átcsavarni tartalékra, én 240-250 körül mindig tankoltam. A maximum talán 280 km. volt, de akkor még nem fogyott ki belőle a nyál.
A Z-nek kisebb a tankja, és egy picit többet is kajál, így max. 200km és mehetek a kútra tankolni.
Először keress egy tuti fűrészt, vedd le a dobot, van előtte egy lángfogó és azt vágd le. Nagy meló, mert nagyon kemény anyag, viszont megéri. Picit nagyobb hang és nagyobb fun.
Vagy a hátsó lánckerék gumi ágyazása kiverődött.
Kerék ki, láckerék ki, oszt megkuksiz, és egyben a láncon is húzhatsz.
üdv
305 km után 15litert tankoltam, tele lett, 100-140km/h átlag.
Ha 240km/h alatt nem megyek akkor 160km egy tank. shell v-poewr 95. Tegyél rá valami hangosat, csak, hogy hallják jössz.
üdv
Bár kezdek rászokni a csak mezeler vagy pireli puhákra.
A problémád okát nem tudom,azt okosabbak biztos tudják!
Az enyém '99-es,átlagban 5,7-6-ot eszik 100 km-en!
1 tank bőven elég 300 km-re ha nem állatkodok vele
Lenne egy kérdésem sztetek mitöl lehet 2500as fordulat körül elkezd rángatni a moci és kurvára zavaró ha városba közlekedek 1-2 be lassan!3000 felett semmi baj csak ha visszaengedem neki!Valami TIPP?KB hány km-t mentek el egy tankal?Mennyit dobna a gépen egy SPORTDOBOCSKA?:DELÖRE IS KÖSSZ!KIRÁLY A FÓRUM!
Haveromnak honda cbr1000 190-es metzeller m3 8000km van benne és még tűrhető. Pedig nyomul rendesen.
üdv
Nekem max 3500 :((((
Amugy a 180as is jó de ha 190es akkor is /55 legyen,nekem /55 van fent mindig.190es szebb és a /55 fordulékony nincs vele baj,180as jobban eltud gázra kaparni.
Olcsó mint a fene mert nem divatos injectoros ezres gesikszer...
98ig ha nagyon hajtják hengerfej néha megtud makani de a 98utáni "új blokkosok" már nem.
Megy mint a golyó és nem fapados kényelmetlen mint a 7es.
Igazából mindneki hazabeszél de a 7es vérbeli sport gép viszont mikor haverokkal turázni megyünk sokszor rajtam röhögnek,hogy mindenem fáj 200km után ha sok a szar út,ez a 9es -n nincs az sokkal inkább utcára való viszont pályán megeszi a 7es.
Tartós,szép,ződ kell ennél több?
Alkatrész árak reálisak hozzá nem elszált hondásan pofátlanok.
Nem hullik szét mint egy suzuki vagy olajzabáló yamaha...
Hidd el jó gépek a 9es kawák!
a boncteremben van sok 9es meg 7es bonc... Klikk felül a BONCTEREM re:)
Meg bátran kérdezd meg a forumtagokat kinek hány km van a gépében nem ritka a gond nélkül 80-120e km is!