Tehát a NAGYVAS pont HU szerint az árak így alakulnak:
Azonositó Megnevezés Egys. ár Mennyiség Érték
JT488.44 JT acél hátsó lánckerék 7400 Ft 1 db 7400 Ft
JT519.16 JT első lánckerék 2600 Ft 1 db 2600 Ft
R530GXW.112 RK meghajtólánc (X-gyűrű, erősített) 36100 Ft1 db 36100 Ft
A termékek értéke összesen: 46100 Ft
Plusz 1600 postaköltség, igaz nekem azt nem kell kifizetni, mert át tudom venni személyesen is.
Megér ennyit, vagy lehet ugyanezt a konstrukciót olcsóbban is kapni?
Mivel nekem is esedékes lesz lassan a láncsere, ezért a kérdés.
Tehát lánckerék JT elöl 16 hátul 44 fogas.
De milyen lánc?
DID x-gyűrűs, vagy RK x-gyűrűs, vagy RK xw-gyűrűs?
Természetesen 112-es, 530-as.
Vagy ne 530-as legyen, vagy O gyűrűs?
Huh, eleg sok valasz erkezett, most egyben reagalok:
9363: Igen, teljes mertekig sajat konstrukcio es a leheto legtobb alkatresz egyedi rajta. Gyakorlatilag nincs is olyan darab benne, ami ne lenne teljesen sajat keszitesu, vagy esetleg egy mar letezo alkatresz atalakitott verzioja.
seducertt: igen, vilagos, hogy ez a turbos blokk kis ccm. 50-es, vagy 80-as gokart motor lehet. a kipufogo is keszen van - szerintem Te mar lattad is kepen - csak meg fenyesre kell csiszolnom, le kell festenem es meg kell tomnom a dobot.
A moci egyetlen baja egyelore, hogy gyari megszakitos gyujtas van benne. Ki kellene cserelni egy elektronikusra, mert az NDK megszakito nem birja a fordulatot es szabalyozo is kellene, mert az elogyujtast drasztikusan kell csokkenteni a fordulatszam novekedesevel (mar tudom az ertekeket). Van hozza egy trabant roppsulyos mechanikam, azt probalom forditva felrakni, hogy csokkentsen. A butyok helyere meg valami magneses jelado kellene es tirisztoros gyujtas. Csak azon filozok megeri-e a munkat az atalakitas. Arra a 2 hetre amig a blokk birja, tok mindegy milyen a gyujtas.
Barátom egy szarrá hajtott 1100-as ZZR nyergében is azt éreznéd, hogy úgy megy hogy letépi a fejedet. Nagyon durva dolgokat írsz. Én vagy megcsinálnám magam, vagy vinném szerelőhöz azonnal!
igazábol véletlen lett 9-esem.elötte egy zxr400-am volt,94-es.szerettem azt is csak kicsit erösebbet szerettem volna,meg az 180-nál leszabályzott.ugyhogy eladtam és kezdtem nézegetni 750-es mocikat.8kiloért majdnem vettem egy 94-es zxr750-et.de az orrom elött elvitték.aztán egy haver szolt hogy kint ennyi pénzért fiatalabbat is lehet kapni.szoval odaadtam a zsetont és mondtam hogy nézzenek valamit.gondoltam utána hogy lehet hogy soha nem látom többet.aztán németböl hazaszoltak,hogy van egy 2000-es sv650 eleje sérült,meg egy zx9.mondtam hogy akkor inkább a zx.utána forgalomba helyezés meg ilyenek.de nem bántam meg.müszaki problémám még nem volt vele.fogyaszása is tök jo,jol is megy,mi kell még?fekete mra turaplexi,karbon láncvédö,fém fékcsö,és folytás kivéve hivatalosan.igy került hozzám
Kivéve ha kemény tél volt,és hamar lehűlt,és persze ha kint szerelték! Na én éppen ezért nem hagyom ott egy szerelőnél sem,mert ilyen ez a qrva világ manapság!
Sziasztok.Egyszerre vettem 9-est egy haverral ,ő elvitte Győrbe egy szervizbe beállítatni a szelepeket+karbiszinkron.Mondanom sem kell tök hülyék voltunk még a géphez.Motoron mentünk othagytuk a szervizbe,mondta a csávó hogy hív ha kész van.Két óra mulva hívott hogy kész és 11000ft. Másik héten én is elvittem egy ismerőshöz az enyémet,kérdem mikor lesz kész.Azt mondja csak holnap mert csak hidegen lehet szelepet állítani.Akkor Győrbe hogy áttbasztak bennünket.?
ha elcserélném,valoszinüleg egy ugyan ilyenre cserélném amiben kevesebb a kilométer.a sérülése meg igazábol a jobboldali idom volt ,a fékkar meg a lábtarto konzol,meg a kipufogo egy kicsit.ugy voltam vele,lesz ezen még több is.azota viszont nem hemperedtem el vele
kék.hát hogy olcso volt-e.nekem 1millába van.2004 ben hozták,2005 tavasszal lett forgalomba helyezve.akkor ezek kb 1,4 1,5 körül mentek ahogy néztem.most már hét kiloért ennél sokkal szebbeket lehet kapni.de én szeretem nagyon.
98-as.2005-ben hozták nekem németböl,akkor 24ezer volt benne,jobb oldalán csuszott.ugyhogy ki se probálták kint csak annyit hogy szépen jár a motorja.aztán mikor itthon mentem vele,akkor derült ki hogy kidobálja a harmadikat.egy szezont végig kinlodtam ugy vele,hogy 2-böl 4-be.aztán télen váltocsere.azota hibátlanul müködik.most 65 ezer körül van benne.
Nincs is ezzel semmi baj!Sokszor lehet jó dolgokat találni bagóért a bontókban!Főleg ha egy motort törés miatt bontanak szét,nem pedig a kora miatt!Mert ugye többnyire az a motor,amelyiket használják,az használható állapotban van,ezért ha lezúzzák akkor az épen maradt részei nyugodtan beépíthetőek egy másik vasba.
bocs hogy beleszoltam ebbe a lánc témába,én se vagyok a használt cuccok hive.de van néha mikor van kivétel.
nekem ugy kezdödött,hogy elkezdte kihajigálni a harmadikat.kb három éve.elkezdtem érdeklödni hogy járnék jobban,ha vannék fogaskerékpárt,léptetövillát meg ilyeneket.akkor afogaskerékre mondtak 25ezer/darab,plusz kukactengely 20.igy lett volna 70ezer.vecsésen egy bontos srácnál viszont kaptam egy komlett makulátlan váltot 40-ért,kukactengellyel léptetövillával együtt.azota kb 30ezer kilométert mentem és hibátlan.töle vettem használt láncot is,ami eredeti gyári,valami totálkáros motorrol.6ezer forintért.elmostam feltettem,azota kb kétszer kellett utánállitani.200 kilométerenként fujom sprayjal.ezt a szezont még biztos kibirja.uj láncot lehet kapni 20ezerért a szart,de az erösitett,ami rávalo az 40 körül van.dötntse el mindenki hogy meg érte-e.a 20 ezrest azota már cserélnem kellett volna.gumit is nála vettem,olyat amivel pályáztak,a közepe hibátlan.akkor 6 ezerért,máshol 15-ért adják az ilyet
Azonositó Megnevezés Egys. ár Mennyiség Érték
JT488.44 JT acél hátsó lánckerék 7400 Ft 1 db 7400 Ft
JT519.16 JT első lánckerék 2600 Ft 1 db 2600 Ft
R530GXW.112 RK meghajtólánc (X-gyűrű, erősített) 36100 Ft1 db 36100 Ft
A termékek értéke összesen: 46100 Ft
Plusz 1600 postaköltség, igaz nekem azt nem kell kifizetni, mert át tudom venni személyesen is.
Megér ennyit, vagy lehet ugyanezt a konstrukciót olcsóbban is kapni?
Mivel nekem is esedékes lesz lassan a láncsere, ezért a kérdés.
Tehát lánckerék JT elöl 16 hátul 44 fogas.
De milyen lánc?
DID x-gyűrűs, vagy RK x-gyűrűs, vagy RK xw-gyűrűs?
Természetesen 112-es, 530-as.
Vagy ne 530-as legyen, vagy O gyűrűs?
9363: Igen, teljes mertekig sajat konstrukcio es a leheto legtobb alkatresz egyedi rajta. Gyakorlatilag nincs is olyan darab benne, ami ne lenne teljesen sajat keszitesu, vagy esetleg egy mar letezo alkatresz atalakitott verzioja.
seducertt: igen, vilagos, hogy ez a turbos blokk kis ccm. 50-es, vagy 80-as gokart motor lehet. a kipufogo is keszen van - szerintem Te mar lattad is kepen - csak meg fenyesre kell csiszolnom, le kell festenem es meg kell tomnom a dobot.
A moci egyetlen baja egyelore, hogy gyari megszakitos gyujtas van benne. Ki kellene cserelni egy elektronikusra, mert az NDK megszakito nem birja a fordulatot es szabalyozo is kellene, mert az elogyujtast drasztikusan kell csokkenteni a fordulatszam novekedesevel (mar tudom az ertekeket). Van hozza egy trabant roppsulyos mechanikam, azt probalom forditva felrakni, hogy csokkentsen. A butyok helyere meg valami magneses jelado kellene es tirisztoros gyujtas. Csak azon filozok megeri-e a munkat az atalakitas. Arra a 2 hetre amig a blokk birja, tok mindegy milyen a gyujtas.
Kiváncsi vagyok milyen lesz! ja és szinte ingyééééééééé!
Két óra alatt még a szelephézagot is necces leellenőrizni! Nem hogy beállítani meg szinkronizálni!
nekem ugy kezdödött,hogy elkezdte kihajigálni a harmadikat.kb három éve.elkezdtem érdeklödni hogy járnék jobban,ha vannék fogaskerékpárt,léptetövillát meg ilyeneket.akkor afogaskerékre mondtak 25ezer/darab,plusz kukactengely 20.igy lett volna 70ezer.vecsésen egy bontos srácnál viszont kaptam egy komlett makulátlan váltot 40-ért,kukactengellyel léptetövillával együtt.azota kb 30ezer kilométert mentem és hibátlan.töle vettem használt láncot is,ami eredeti gyári,valami totálkáros motorrol.6ezer forintért.elmostam feltettem,azota kb kétszer kellett utánállitani.200 kilométerenként fujom sprayjal.ezt a szezont még biztos kibirja.uj láncot lehet kapni 20ezerért a szart,de az erösitett,ami rávalo az 40 körül van.dötntse el mindenki hogy meg érte-e.a 20 ezrest azota már cserélnem kellett volna.gumit is nála vettem,olyat amivel pályáztak,a közepe hibátlan.akkor 6 ezerért,máshol 15-ért adják az ilyet