Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyár által szerelt gumik többnyire kemények,azok szerintem nem valók pályázásra!Gondolom éppen ezért tolta el az elejét!
Már, hogy ezért gondolom valamiket állítgatni kéne rajta, de most nincs egyenlőre időm szarakodni emberkét keresni, talán egy két hét múlva
Ha lehet hozzá szólni, az enyém két személlyel vegyes város pálya 8lityi volt.Ja egy kérdés gumi ügyben. A tizesnek az első gumija (METZELLER) milyen szerintetek pályára? Mert nekem olybá tünt hogy tolja az elejét kanyarba ,vagy csak keményebb futómű kell?
Ez nem VTR honda, már múltkor is éppen beszéltük valakivel a Honda az a négerek motorj
Szerintem , de lehet tévedek az enyém kurva sok kaját kap. Városban rohadt nehéz vele közlekedni, egyszerűen hullámossan tudok vele menni. A gyújtás állandóan visszaszól, összevissza jár alacsony fordulaton. Mintha össze vissza verné a szikrát. Nagyon szar a hangja ilyenkor. Nem lehet vele tartani alacsony sebességet. kb. 120-130 az amikor meg lehet vele tartani egy olyan sebességet, amikor folyamatos, nem szól vissza. Gyorsítás az álom
Alias hóhér.
12 liter? Mi ez, VTR Honda?
Én meg még a 7-8 at is sokallom. Mindenki 5,5-6 literes fogyasztásról beszél. Mondjuk nekem elől 15 fogas kerék van.
Jó,nem teljesen ugyanaz a két motor,de azon azért szerintem is lehetne finomítani jócskán!
Foglalkozásom: Állami ítélet végrehajtó
Gondolom be kéne áligatni az enyémen ezt azt?
Csak utol ne érjen,mi?!?
Ja bocs 9363 most látom már alanti hozzászólásodban kikotoztad nekem a megfelelő méretet. Hálám örökké üldözzön
Már az előbb írtam,hogy a nagyvas azt írja,hogy a 16/44/112.Fogyasztás.Én az enyémet elkaparnám a kert végében jó mélyre,ha 12-őt enne!Nekem 2 személyes túrázáskor 130-as tempó környékén 5.1,5.2-t,ugyanez 170 környékén 5.6 L.!Egyedül városban gyilkolászva és lakott területen kívül ŰZVE sem megy 7.5 felé!
Neked meg mi bajod a használt kutyával?
Nekem is használtan van a macska(szürke) azt műxik. (eszik, aszik, dorombol )
Na ne kerülgessük a forró kását, mond hát ki mi a gyári b1-b4-ig?
Az evéssel kapcsolatban: Én sajna ritkán ülök rajta,(remélem júliustól több szabadidőm lesz.) bár ma mentem kb. 150 km. Ilyenkor viszont ahol csak lehet csőgáz, minden sebességben. Benne van ez a dinó izé is, amiről már múltkor mondtátok, hogy rosszindulatú a fogyasztás tekintetében
Én 12 litereket számolgatok amikor tankolok. (Ezalatt még nem bírtam kijönni) Ez normális lehet?
Szerintem gyári áttételt vegyél rá,azt sok kis japcsi kiokoskodta,hogy az úgy jó a motornak!Vagy ha a gyorsulást részesíted előnyben,akkor előre tegyél egy 15 fogas lánckereket,az érezhetően fürgébbé teszi a gépet!Viszont többet forog adott sebességnél a gyári áttételhez képest a főtengő,így valamivel többet is fog enni,és némileg csökken a végsebessége.Ön dönt,iszik vagy vezet!
Tom sawyer biztos jóindulatból írt amit írt. De használt láncom, lánckerekem nekem is van eladó Pici pénzért megszámolom. Mondjuk a postaköltségért. A fogaskerekek borotválkozni kivállóak, a láncal meg lehet jókat verekedni. MÉH telepen most nem ajánlom leadni,mert lent a fém ára. Ilyen célból meg kell várni, míg magasabb lesz az árfolyam
Még nem voltam, vagyok is, mert hál' Istennek műxik a motor megy az mint a fene, bár alul nehezen egy kicsit de 7-8 körül zoral Amikor jó meleg az aszfalt és a gumi is 100-nál elemeli az elejét kuplung nélkül.Majd tilt, kettesben 160-170 körül tilt.
Szerintem sörci poénnak szánta amit írt a 8019-es hsz. után!
Ha nem téved a nagyvas,akkor a tiédhez a 16/44 és 112 tagos lánc dukál!Nézd a termék után a kis ábrát!Gyári,nem gyári!
Vegyél használt kutyát és használt kotont is
Gondolom elégedett voltál a gyorsulásával is meg a végsebességével is. Ugyan olyat vegyél rá, a láncszemeket meg meg tudod számolni és ha gyári volt rajta akkor nem fog sokat csalni az órád. Ha azt szeretnéd, hogy jobban gyorsuljon akkor előre egyel kevesebb fog, akkor kb. 10%-ot fog csalni az órád (alapból is többet mutat).
Szerintem.
A Tiedhez éppen nem tudom,de '98-tól 16/41 a fogak száma gyárilag,és 110 tagos a lánc.
Nem tudom sajna miből van, de nem nagy ccm-es. Membrános vezérléssel akár működhet is.
Szép lesz a vas, pedig az első képek alapján azt mondtam volna kössél rá egy ötezrest, hogy elvigyék
A kipu a lelke a 2T-nek, csak okosan!
Na tehát Fogas(kerekes) kérdés
Szóval nézelődtem a nagyvason, én azt hittem kiválasztom a motor gyártmány, típus, évjárat oszt mán írja is mire van szükségem , gondoltam ugyanabból lesz néhány márka, mint kinálat azt csá.
Ló..szt! Mindenféle fogaskerékszámok meg ilyenek. Hát én itt betévedtem a sűrű sötét erdőbe Tehát JT lánckerék hátsó 38,40,41,42,44,45,46 fogszám. Az első 15, 16, 17 fogszám. Na szevasz ám! Most akkor mi is van? Megszámolgattam az enyémen nem kis nehézségek árán, a hátsó 42-fogas. Elő nem tudom, mert nem bontottam meg(inkább horgot kötök )
Tehát azt sejteni vélem, hogy különböző méretekkel lehet befolyásolni a gyorsulást, ill. a végsebességet. Nyilván egymás rovására. Ha jobban akarok gyorsulni kisebb végsebesség és fordítva. (gondolom az nem megy, hogy csőgázon kuplung nélkül megemelje az elejét, miközben még pörög ki a hátsókerék és végsebessége háromszáz legyen.
Mi lehet a jó választás ebben szeretném kérni segítségeteket. Hogy érdemes ezeket párban megvenni(milyen fogszámmal) példákat kérek
LÁNC: Na ez se kutya! azogya van x-gyűrű, meg O-gyűrű (Az utóbbit a f..szomra szoktam húzni, ha azt akarom sokáig álljon ) Bár sejtem lánc esetén nem erről lehet szó. Még nagyon érdekes ilyet ír, hogy hossz 108,110,114,118,122--tán 130 akármennyi csapig. Most hogy kell eldönteni, mi kell nekem, ha már mondjuk megírtátok, milyen fogaskerekeket rendeljek. Gondolom, bár ugye ez nem biztos, lánchosszat a lánckerékszámhoz mérten kell venni mi? Segítsetek