Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért 09-es r1 ellen ne akarj pályán menni a zx9r-el!
nekem a zx6r-en kuplung nélkül úgy megy mint a vaj! semmi csattanás és erőlködés, kis mozdulat és már bent is van alig kell megemelni a lábam!
Jaja! Mindemellett aláírom, h a futómű, fék, biztos sokkal jobb. De ha az ár/érték arányt nézzük akkor nincs miről beszélni! Na meg a külső se elhanyagolható... szerintem ezek a bringák még mai szemmel is az egyik legszebbek! pl. ha megállunk valahol csordástól, általában valamiért mindig a 9-est bámulják a legtöbben, akármilyen új vas is van velünk!
Semmit sem vitatok,de én elégedett vagyok a váltóval.Igaz,hogy határozott mozdulatot igényel,de úgy minden O.K. vele.Húztam már be én is két fokozat közé,de az csakis az én pancserságomnak volt köszönhető!Na akkor érdemes félreállva rendberakni a dolgokat,mert különben mindenki odafigyel a recsegésre!
Kimegyek én is annak ellenére,hogy tavaly azt mondtam,soha többet!/soha ne mond azt hogy soha!/Lehet motorral,de lehet,hogy bringával.R1.Na igen.4 milláért kapsz egy "csúcsgépet",amit "letud" egy 11 éves ZX/mert ugye '98-tól gyártják a Tiédet,vagyis egy '97-es fejlesztés/,bár a Tiéd '99-es.Na ez a nem semmi!
Nem azt mondtam, hogy szar hanem, hogy könnyű szétrúgni. Két embert ismerek akinek két kuplung nélküli lyukat rúgás után váltót kellett cserélni a mocijában. Persze az emberi hülyeség ellen semmi nem véd.
Azt is nezd, hogy mekkora uton mekkora erovel kell nyomni a kart es mennyire hatarozottan erzed, hogy bevette a gangot. Nekem a Ninja es a Z750-is olyan volt, hogy 2 kattanast lehetett erezni. Egy hatarozottat es egy picit. A masodik kattanasig csak eleg nagy erokifejtes hatasara akart bemenni es ha nem huztam el addig, akkor elofordult, hogy kidobta. Ekkor uresbe kerult a valto, majd hirtelen talat maganak egy gangot, ahova beakadt. Tovabba, probaltal mar gazelvetel es kuplung nelkul valtani? Inkabb ne probald meg. Probaltam ZX-9R-t, Z750-t, Z1000-t. Mindegyik a ZX-9R alapjaira epult blokk es a valtoja mindegyiknek szar volt. Pedig az egyik nem a sajat motorom volt, tehat a velem jaro balsors arra nem ervenyes.
A cső lemaradt!
Szombat? Simán megyek!
Ja igen azok a szar, gyenge, elöregedett ZX-9R-ek.... Mégis valami oknál fogva legyorsulják a '09-es R1-et, meg végsebességre se maradnak le. Hogy is van ez?
Háát,ezt a kijelentésedet szerintem alaposan "betámadnának" a 12-es topicban!
Nem meséled el itt a srácoknak a ZX9 esetét az új R1-el,csak hogy még büszkébb legyen minden tulaj?
Cső!Holnap reptér?
Ezt a váltós témát én is megcáfolnám! Semmi kínja nincs! Eddig akárkivel cseréltem bringát mindenki dicsérte (még a Hondások is)!
Az enyém akkor is jól működik! Finoman,halkan.De tényleg!
Gratula! Mennyibe sikerült megvenni ha nnem titok?
Hát azt tudom, hogy a 12R-en igen könnyen széthullik a váltó. A Tizedesnek még elég jó de ha pályán nagy terhelésnél tolom kuplung nélkül, akkor mindig rúg egyet a kar szóval marha határozottnak kell lenni.
Ha vagy olyan szerenncses, min en es probaltal mar 60-as evek beli Jawa valtot (legrosszabb) es mondjuk Honda krosszmotor valtojat (legjobb), akkor tudnad, hogy a Kawasakik valtoja (legalabbis a Ninjake es azok minden leszarmazottae) pocsek. Hangos, csattogos, nem veszi, nehezen es nagy uton jar a kar, raadasul a legtobb valto hibas hasznaltmotor Kawasaki. Ezt semmikepp nem neveznem jonak...
Sz@r a váltó?!?Nekem semmi bajom vele,nagyon finoman és szépen teszi a dolgát!Persze ilyen olajban futva!
Hy!Jó választás,szép motor! Mennyire vagy biztos abban,hogy friss olaj volt benne?Ismerted az előző gazdáját?Én akkor is lecserélném,ha azt mondták,hogy cserélve volt nemrég!Messziről jött ember azt mond amit akar!/Főleg ha árulja a motorját! /De ha ismerőstől vetted az más!Azt Te tudod!Én holnap fogok cserélni az enyémbe,tegnap vettem meg az olajat bele.Továbbra is maradok az AGIP RACING 4T 10W-60-asnál,mert tökéletesen elégedett vagyok vele./Halk motor,finom váltó./Bár egy picit meglepődtem,amikor az árát kimondta az eladó srác.De nem tiltakoztam! 2400 Ft/Liter!Ebből még engedett,így 2200-ért hoztam el literjét!Melyik hasonló minőségű olaj kerül csak ennyibe?!?Full sint.Két éve 3200 volt,minusz egy kis kedvezmény,úgy 2800.Válság van,fogják a vevőt!Én ajánlom Neked is és másnak is!A hőfokmérő tudomásom szerint nem átállítható.Miért vettél ZX-et?Az ára megtudható?
Szia, gratulalok a motorhoz, szep darab! Mar sokszor volt tema az olaj, mindenki eskuszik valamire, sokszor penztarca fuggoen. Ha csak azt nezzuk, hogy a motornak mi kell, akkor a javaslat a kovetkezo:

A gyarilag megadott viszkozitasu olajat kell bele tenni, a leheto legjobb minosegben. A Kawasaki valtoja igen kenyes (csunyan fogalmazva szar), a motorolaj kivalasztasakor ez is fontos szempont szokott lenni.

A fel szintettikus, Silkolene COMP 4 10W-40-t ajanlom. Van RACE 4 verzio is, ami konkretan Kawasaki versenyolaj.
Álmában!
Sziasztok!
ZX9R tulaj lettem én is, lenne pár kérdésem
Amcsi verzió, 2002es, elvileg 17000 km még reálisnak is mondható.
Friss olaj volt benn mikor elhoztam, repsol 10w50 4t racing.
Járattam kb 500 km-et, és kicsit nagyobb lett a szelephang. Cseréljem vmi ,,rosszabbra"? Mit ajánlotok?
A fahrenheit hőfokot nem lehet celsiusra állítani igaz?

Asszem ennyi, csatolok pár képet
Akkor maradok a jó kis 2T-nél
Ja, meg annyi, hogy mashol le volt irva, hogy a 491km/h-s vegsebesseg a vegtiltas eredmenye: pillanatnyilag nem letezik olyan gumiabroncs, ami a kocsi valodi vegsebessege tajan biztonsagosan mukodne. Igy a valodi vegsebesseg egyelore elmeleti, de lehet, hogy Bonnieville-ben kiderul. 600km/h fole taksaljak. Eleg finom.
Mar olvastam errol tobb helyen es a hir igaz. Michael Schumacher fogja vezetni a Nordschleifen. Cel az abszolut palyacsucs, a valaha futott leggyorsabb kor. 2500 LE.... Szerintetek lenyomja a Ninjat?
ezzel nem versenyeznék, még akkor sem ha a paciknak csak a fele igaz:land shark