Először állítsd a fékkart 1-esre, aztán próbálj benne fékbetétet cserélni. Amikor kiveszed a betéteket járasd meg a 12db. fékmunkahengert is és denaturált szesszel tisztísd meg az egész féket. Nem hinnéd el, de a fékolaj cserétől is javulni fog a féked. Dot4 elég bele, autós boltban kb. 500Ft. 2 évente cserélni kell. Csak ezek után cserélj karmantyút!
Azért még nem annyira súlyos a helyzet ha betépem rendesen, akkor megáll. Most legalább megtanulom jobban használni a hátsó féket is . Igazság szerint a betéteken sincs túl sok már cserés lesz az is, akkor meg már feljavítom az egész fékrendszert. Karmantyú csere nehéz feladat, sokba kerül?
Még nem csináltam soha ilyet, de megpróbálom.
Mire kell figyelni a fékek felújításánál?
Lassan 2 hét szabit kell kivennem a javításokhoz ha ez így megy tovább.
Nekem is jön egy kis fémes ciripelés a kipufogó könyök felől 5000-nél de csak a Mátrában vettem még észre. Lehet akkor jobban koncentrálok, mert a váltóból is hallok egy kis tolókerekesekre jellemző sivítást
Nem is gondoltam, hogy ilyen sok alkatrész fitti a kilences és a Z között. Pl. az első fékcső is pont jó lett...
Na, azt nem ketlem! Azzal viszont vitatkoznek, hogy letezik-e jobb elmeny annal, mikor a Ninjaval megy az ember hatodikban tiltason. Az ETZ-t meg hamarosan meglatjuk, hogy mennyit megy, de tuti az is nagy elmeny lesz, foleg amikor szetrepul 10.000-nel.
Lefényképezem a gumit, az scx nem mond nekem semmit
Tapad rendesen, a többi nem számít. Az biztos, hogy egy hónap múlva cserélhetem, de akkor is megéri. Van még egy Dunlop (hátsó) is bekészítve erre a szezonra!
Kapucnyi:
Rossz fékkel egy métert se menjél! Azonnal meg kell csinálni! Valószínű karmantyú csere lesz, először meg kellene nézni, hogy nem olajos-e a tárcsa. Volt nálam egy törött motor, aminél eséskor ráesett a motor a fékkarra és többet nem volt fék rajta.
A szerviz nem olyan nagy dolog, az olajcsere meg főleg nem. Ha nem kell szelepet állítani (90% hogy nem) otthon is meg tudod csinálni!
Balázs:
Ha kisebb a fojtás akkor jobban durroghat fordulatról visszaengedve a gázt, de nekem csak akkor durrant egy hatalmasat (majdnem lelőtte a dobot) amikor gyenge volt az akku. Ha lassabban teker akkor valószínű elgyengült az akku, vagy beoxidált a sarud! Szerintem zselést vegyél, de mielőtt beszereled kis amperral egy napig töltsed!
Cápa: minden MZ-nél jobban megy a Kawa. Elég vad amikor puha futóművel, kis fékkel idomzat nélkül vágtatsz vele 200-zal! Nagyobb élmény, mint a kilencessel 6.-ban tiltáson menni
Holnap egy gsx-rt állítok be utánna ok lenne de most hogy beálltam a kocsival nem volt fék! A jobb hátsó fékdobból folyik a fékolaj! tehát hnap azt csinálom! Hétvégén meg nem leszek itthon! Szo rokonság vas meg ausztria! motorral!
Vmit azért kitalálok! Jövő 7en hogy melózol?
Gondoltam, hogy Te tudni fogod az eloirt erteket. Minden esetben a huto (cirkulaciot tekintve) ugyanazon oldalan van a termosztat? Azert lehet ra parasztlogikus valasz is. Amugy a multkor irtam a vita vegere par infot, nem tudom olvastad-e vegul. Csak jo az a viz a hengerbe is valamire...
Ismét egy jó példa arra, hogy a józan paraszti ész, műszaki téren sokszor nem jön be, mert a ronda mérnök bácsiknak máshogy jár az agya Na szóval, a CEFeteknek 58-62 fok között kell nyitnia a termonak, míg a B-nek 80-84 fok. Na most, aki megmondja, hogy miért is ez a nagy volumenü különbség, az már tud valamit
Mindegyik annal a hofoknal nyit, amennyi ra van irva! Mi a kerdes? Esetleg, hogy hany fokos kell legyen gyarilag. Na ezt sajna nem tudom, de a 80 fok baratibb, mint a 60, ez teny!
Neked van a karbidon cutt-off valve? (Túl kicsi a kép amelyiken a karbisort babusgatod ) Mert, ha van akkor elvileg okozhatja az alacsony akksi feszkó, hogy elmegy az alapjárat. LEgalább is logikusnak tűnik
Igen,protektoros.Váll,könyök és egy puhább a gerincnél.Kivehető béléssel,jól elhelyezett zsebekkel.Jó minőségű és szerintem szép kabát!Én még 18-at adtam érte,de nem bántam meg!
Azért még nem annyira súlyos a helyzet ha betépem rendesen, akkor megáll. Most legalább megtanulom jobban használni a hátsó féket is . Igazság szerint a betéteken sincs túl sok már cserés lesz az is, akkor meg már feljavítom az egész fékrendszert. Karmantyú csere nehéz feladat, sokba kerül?
Még nem csináltam soha ilyet, de megpróbálom.
Mire kell figyelni a fékek felújításánál?
Lassan 2 hét szabit kell kivennem a javításokhoz ha ez így megy tovább.
Nem is gondoltam, hogy ilyen sok alkatrész fitti a kilences és a Z között. Pl. az első fékcső is pont jó lett...
Tapad rendesen, a többi nem számít. Az biztos, hogy egy hónap múlva cserélhetem, de akkor is megéri. Van még egy Dunlop (hátsó) is bekészítve erre a szezonra!
Rossz fékkel egy métert se menjél! Azonnal meg kell csinálni! Valószínű karmantyú csere lesz, először meg kellene nézni, hogy nem olajos-e a tárcsa. Volt nálam egy törött motor, aminél eséskor ráesett a motor a fékkarra és többet nem volt fék rajta.
A szerviz nem olyan nagy dolog, az olajcsere meg főleg nem. Ha nem kell szelepet állítani (90% hogy nem) otthon is meg tudod csinálni!
Ha kisebb a fojtás akkor jobban durroghat fordulatról visszaengedve a gázt, de nekem csak akkor durrant egy hatalmasat (majdnem lelőtte a dobot) amikor gyenge volt az akku. Ha lassabban teker akkor valószínű elgyengült az akku, vagy beoxidált a sarud! Szerintem zselést vegyél, de mielőtt beszereled kis amperral egy napig töltsed!
Cápa: minden MZ-nél jobban megy a Kawa. Elég vad amikor puha futóművel, kis fékkel idomzat nélkül vágtatsz vele 200-zal! Nagyobb élmény, mint a kilencessel 6.-ban tiltáson menni
Vmit azért kitalálok! Jövő 7en hogy melózol?
Mikor szegeljük meg a zöldet?
Vagy már megcsináltattad?