Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod, hogy mi a véleményem, az én gépemen se a gyári susogó van, elég emberes a hangja, viszont nem egy 60-as egyenes cső van benne, hanem egy rendesen megtervezett dob, 30*30*40-es nyílásokkal; viszont rövid, így dübörög rendesen.
Sajna nem megy jobban, mint a gyári katalizátoros, pedig az R1-en egy pár ugyanilyen hozott néhány lovat.
A chopperemen karvastagságú volt a leömlő, mégis kapott folytást. Relative jól is ment.
ez a "mókolás" tetszik! ugyanaz mint a szakbájlingolás?
a gyári dobokkal visz egyenlő az öngyilkosságal közlekedni! én szem.szerint ha döntéshozó lennék megengedném a nem gyári "e" dobok használatát 110 db-ig, de a "mókolt" dobokba kötelezővé tenném a hangszigetelés -kipufogó tömöanyag- használatát. pl a csopperek üres csöves megoldásai borzalmas hangorkánok szoktak lenni, de a csoppisok között is van okos és már láttam egyenes csoppi csőben igényes folytást, és szebb a hangjuk is!
fut mo.-on olyan dobozos zxr amiben óra szerint 120e van és hibátlanul mükszik, naná hogy külföldiából hozták, és eredeti dobbal fut.sok ismerősöm vágta szét a gyári vagy "mókolt" dobját,sztán ráncolt homlokkal kérdezték hogy hová lett az alsótartománybeli nyomaték? szó szerint ütni kellett őket hogy kezdjék vísszafolytani a dobot, néztek is nagyot hogy szükítették a keresztmetszetet és jöt vissza a nyomaték! a hajabusás cimbora is visszatette a gyári susogókat mert alul sokkal jobb nyomatéka az1.3.as nak, a két galasetti meg a dobozába figyel asszem 80 ezerért!
Az enyém viszont szép lett és pontos is. A saját munkámat soha nem számoltam. Egyébként segített a haverom is.
Jól elfáradtam, de megérte. Nem adtam ki érte 8-9000 Ft-ot, és a héten végre felkerülhet a slick gumi is. A repsol olaj már benne van a motorban, majd csinálok élménybeszámolót.
Visszatérve a Castrol olajra: Power 1 Racing 10W50 volt az utsó Castrol olaj amit kipróbáltam, híg, mint a pisi. Zajos lett tőle a motor, a váltó sem úgy működött ahogy kell neki. A dobozban piros volt, de hamar fekete lett. Ehez képest a Z-ből szép barna olajat engedtem le olyan 7000-es futás után.
Jövőre nem fogom télen havonta beindítgatni a motort, mert majdnem elment egy fél tank benya rá…
megköszönöm, kérdezd meg.lehet az aznapi eső lemosta ő meg mérgében letépte.
Es gyakran gyengebb is lesz...
Nem volt 0 forint. 3 ora munka (az ido is penz) + aram. Egyebkent lassu vagy, mert en ugyanennyi ido alatt csinaltam olyat, ami allithato es tobb motorohoz is jo. Bibi. Viszont amikor a Ninjahoz csinaltam az elso emelohidat, akkor nem vettem eszre azt az aprosagot, hogy a blokk ket oldalan lenyulo vaznyulvany nem ugyanannyira van a motor elejetol (tehat a hossztengelyen mert poziciojuk mas), de csak par centi a kulonbseg. Ahhoz eleg volt, hogy egesz napi munkam szart se erjen es a vernyomasom 500 legyen. Vegul szetvagtam kette az emeloszarat es a ket oldalnak talpat csinalva baknak haszaltam. A motort pedig deszkaval felemelve tettem ra.
A dobok fele az. Hangosabb lesz, elég a szelep, szegényebb lesz a keverék, így nagyobb hőterhelést kap a motor, stb.
Szeva!
Gagyi dobon mit értesz? És mit árthat?
Tegnap csináltam motoremelőt gyakorlatilag 0 Ft-ból. Kellett hozzá egy sikító, heggesztő, mérőszalag, néhány heggesztő pálca és 3 óra. Alkatrészigénye: néhány használt fél colos vízcső és 1-2 kacat és jó lett.
Nem az ár a döntő, hanem hozzá nem értő emberek szoktak itthon mindent elvállalni. Nálunk (HU) mindenki tud házat építeni, festeni, búrkolni, motort szerelni, stb. végzettségtől-tudástól függetlenül.
Egyedül repülőt nem vezet mindenki
Ezt is aláírom!Ha valami igényesen,hozzáértően van feljavítva,azzal semmi baj nincs,az csak jó!De sajnos nálunk magyaroknál szokás a költségspóroláson alapuló sufni tuning,ahol többnyire azt nem hozzáértő kezek végzik.Na az ilyen motortól mentsen meg mindenkit a jó Isten!
Szerintem alapvetően a japók jól megtervezik a dolgokat, de lehet rajtuk javítani: lásd a hátsó futómű cserém a Z-nél. Lehet rá rakni cicomákat pl fém fékcső, kormányteló ami nem ront rajtuk. Viszont egy gagyi sportdob vagy egy hitvány sportszűrő sokat is árthat.
Viszont mindkét kilencesemet esztétikai hibásan vettem,mert így mélyen áruk alatt kerültek hozzám!De műszakilag mindkettő kifogástalan,s nálam ez számít!
Helló!Nem értem ezt a kérdést! "biztosan hiszel abban,amit leírsz?"Hogy hiszem -e azt,hogy a gyári állapot az jó,jobb mint a "mókolt"? Igen,ezt hiszem!
Kawaszeki: levette a srác az eladó papírt a ziziről, ha komolyan érdekel megkérdezem hogy eladó-e még.
A Z750 ha érdekel valakit elvihető 120-ba, illetve kisebb csere érdekel.
csak az eladásnál legyen olyan vevő aki értékeli és igényli az állapotot!
csak azt tudja akinek már volt problémamentes motorja milyen az, tankolni és motorozni, vagy tankolni és szerelni. nekem több huhuki gixer 1.1 haverom van, és állandóan jöttek, itt folyik ott csepeg nem indul nincs alapjárat szaggat. egyszer az építet gixeres srác mérgesen rámkérdezett mikor a huhukinak még a légszürőház kondenzvíz csövéből is olaj folyt ki, a te motorjaidból nem folyik semmi és soha? belé basztam az ideget: én csak tankolni szoktam és motorozni. pedi az egyik tipusom tankján több is a betű 5-nél!
Mostanában kezdenek felnőni az emberek, hogy fontosabb az állapot,mint az ár. Ha csak magamból indulok ki akkor is igaz. Sajnos néhányan túlzásba esnek, karcmentes gyári állapotú sokéves sportmotort akarnak venni. Azoknak belinkelném, de biztos láttátok már amikor kitolják az új gixert a boltból, és 10 méter múlva eltaknyol a gyerek vele
Pontosan az ilyen emberkéket szokták megvezetni szépen átfestett vagy kicserélt idomú motorokkal levenni, amik előtte már kaptak rendesen.
hali! biztosan hiszel abban amit leirsz? én a saját tapasztalataim alapján irom hogy nagyon sok embernél az ár a fontos tényező egy motor vásárlásnál.én annó 900 ért árultam a B kawát jó állapotban, volt aki ugyanezt megvett 580 ért és használta 2 napig és használhatatlan lett. a haver tényleg kitette volna a mikepércsi úti 03-as zx9r-ért az 1.3 at mert tudta-látta hogy azt csak a későbbiekben tankolni kell!
Igen. Es az a baj, hogy nekem mar volt egy pontosan ilyen motorom, ami nagyon jo allapotban is volt... es az ember nagyon nehezen adja lejjebb annal, amit egyszer mar megszokott. Nyilvan mindenki erzekeli, hogy nem realisak az erveim sokszor. De keptelen vagyok objektiv lenni, motorrol van szo (nem is akarmilyenrol), ami szivugy.
A gyári állapottal bizony nehéz vetélkedni! Ha meg tudja fizetni az ember,hosszútávon mindenképpen kifizetődik!
Es amugy milyen? Mostmar csak kivancsisagbol is erdekelne minket...
Tehat megis csak a 2003-as vilagoskek lesz a nyero, 9000km-el, nem? Buheralt, fujkalt, szabdalt motor nekem nem kell. A Kawasaki mernokeiben bizom, az elozo tulaj otletarzenaljaban nem!
Ez a motor itt van Szarvason