Csá!
Hajnal négy óta csak most értem haza ezért csak most tudok köszönetet mondani önzetlen segítségedért
Tehát nagyon köszönöm segítségedet majd felfeszem velük a kapcsolatot, remélem tudnak segíteni.
Mégegyszer kösz!
Én is úgy gondolom,hogy valószínűleg sérülés miatt lett átfényezve,de nem mindegy annak mértéke.De éppen lehet,hogy csak egyszerűen egyedit akart a gazdája.Ki tudja!?! Látatlanba nincs is mit filozofálni ezen.De ennyi pénzért érdemes megnézni annak,aki ilyen motort keres.Én azért gondolom,hogy nem lehet nagyon sz@r a vas,mert először "fel merte" tenni 1.4-ért is.
Én nem ismerem és nem láttam a motort!Meg kell nézni.Az hogy rommá volt törve,az azért egyszer sem biztos!Ha csúszott is,de a váz és a blokk nem sérült,kit érdekel,ha szépen meg van csinálva!Ha az ember új,szeplőtlen motort akar,akkor azt szalonba árulják 3 - 4 millió forintért.Én ezt így gondolom!
Most komolyan! Te adnál érte 850-et egy rommátört motorért? Lehet, hogy nem volt törve, de egyébként nem sok olyan ember van, aki csak úgy átfesti a vasát.
Nem akar már senki 9-est venni?A Használtautó.hu-n a fekete-fehér 2002 -es F-es az induló 1.4 Mft. -ról lement 1.2-re,most pedig már 850-ért eladó!Komoly anyagi gond lehet a tulajnál!
Helló!Bementem a gumis céghez,érdeklődni.Van fékfolyadékálló karmantyújuk sok méretben,de mivel nem tudtam a méretet,így itt meg is akadtunk.Ha nincs a keresett méret,akkor legyártanak bármilyet,DE a szerszám elkészítése sokba kerülhet,úgy már nem biztos,hogy megéri.Ha mondasz nekik pontos méreteket,akkor megmondják,hogy van-e olyan polcon,vagy hogy mennyibe lenne a szerszám elkészítésével együtt.De ha amúgy 2 x 20000 lenne,akkor attól mindenképpen ki lehet hozni olcsóbban,szerintem.A cég neve,címe,telefonszáma:PLASTIK-GUMI KFT.,4400,Nyíregyháza,Ószőlő u.84. 06/42-445-104 Délután 5 -ig hívhatóak ezen a számon.Beszélj velük,aztán ha kell segítség szólj!
Nekem a két elsőfékemben és a kuplungmunkahengeremben is itthon gyártott karmantyúk vannak, mindez az egész került annyiba mint egy első nyereg gyári alkatrészének a fele és tökéletesen teszi a dolgát
Lehetni lehet,miért ne lehetne!Csak azt szokták mondani,hogy a kopás miatt célszerű egyszerre a szettet.Szerintem ez arra az esetre jó inkább,amikor egy 30000-s láncot akar valaki feltenni a használt fogaskerekekre,amelyek együtt kerülnek vagy 13000-be.Mert akkor ugye hamarabb tönkre megy a drága láncod!De ha a használt szettedből csak egy kis fogaskereket cserélsz,ami 3000 ft.,kit érdekel ha nem bírja 100 évig!SZERINTEM!
Lehet hát Persze a nagykönyvben az van, hogy mindet egyszerre, de ez nagyban függ magától a lánc és a lánckerék állapotától is. Volt fenn nekem is párezer km-ig, semmi gondom nem származott belőle Mondjuk ha már láncot cserélnék akkor cserélném a lánckerekeket is, de csak fogasnál nuku
Hajnal négy óta csak most értem haza ezért csak most tudok köszönetet mondani önzetlen segítségedért
Tehát nagyon köszönöm segítségedet majd felfeszem velük a kapcsolatot, remélem tudnak segíteni.
Mégegyszer kösz!
Egy világ dőlt össze bennem amikor csak követni tudtam az M6-ot
Kawaszeki köszi a tegnapi segítséget. Nem mertük felhívni a srácot, aztán 10 perc múlva már bőgette is a kis zizit
Abba maradt az élmény beszámolód légyszí írd már meg mert nagyon érdekelne a véleményed a GSXR750-es ről köszi