Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá!
Hajnal négy óta csak most értem haza ezért csak most tudok köszönetet mondani önzetlen segítségedért
Tehát nagyon köszönöm segítségedet majd felfeszem velük a kapcsolatot, remélem tudnak segíteni.
Mégegyszer kösz!
Én is úgy gondolom,hogy valószínűleg sérülés miatt lett átfényezve,de nem mindegy annak mértéke.De éppen lehet,hogy csak egyszerűen egyedit akart a gazdája.Ki tudja!?! Látatlanba nincs is mit filozofálni ezen.De ennyi pénzért érdemes megnézni annak,aki ilyen motort keres.Én azért gondolom,hogy nem lehet nagyon sz@r a vas,mert először "fel merte" tenni 1.4-ért is.
Ezt aláírom, de nekem akkor is sántít a színe.
Én nem ismerem és nem láttam a motort!Meg kell nézni.Az hogy rommá volt törve,az azért egyszer sem biztos!Ha csúszott is,de a váz és a blokk nem sérült,kit érdekel,ha szépen meg van csinálva!Ha az ember új,szeplőtlen motort akar,akkor azt szalonba árulják 3 - 4 millió forintért.Én ezt így gondolom!
Most komolyan! Te adnál érte 850-et egy rommátört motorért? Lehet, hogy nem volt törve, de egyébként nem sok olyan ember van, aki csak úgy átfesti a vasát.
Feladom!
www.hasznaltauto.hu/2497519_kawasaki_zx9e_2002
www.hasznaltautó.hu/2497519_kawasaki_zx9e_2002 Csak sikerül végre!
www.használtautó.hu/2497519_kawasaki_zx9e_2002
http://www.hasznaltauto.hu/2497519_kawasaki_zx9e_2002
Linkeld mar legyszi, nem talalom! Koszi!
Most már mindegy egy próbát megér, nem a világ péze volt. Majd elmondom milyen lett.
Nem akar már senki 9-est venni?A Használtautó.hu-n a fekete-fehér 2002 -es F-es az induló 1.4 Mft. -ról lement 1.2-re,most pedig már 850-ért eladó!Komoly anyagi gond lehet a tulajnál!
A 14-es lehet megfogja nyújtani a láncodat, ha nagyon cibálgatod neki....
Helló!Bementem a gumis céghez,érdeklődni.Van fékfolyadékálló karmantyújuk sok méretben,de mivel nem tudtam a méretet,így itt meg is akadtunk.Ha nincs a keresett méret,akkor legyártanak bármilyet,DE a szerszám elkészítése sokba kerülhet,úgy már nem biztos,hogy megéri.Ha mondasz nekik pontos méreteket,akkor megmondják,hogy van-e olyan polcon,vagy hogy mennyibe lenne a szerszám elkészítésével együtt.De ha amúgy 2 x 20000 lenne,akkor attól mindenképpen ki lehet hozni olcsóbban,szerintem.A cég neve,címe,telefonszáma:PLASTIK-GUMI KFT.,4400,Nyíregyháza,Ószőlő u.84. 06/42-445-104 Délután 5 -ig hívhatóak ezen a számon.Beszélj velük,aztán ha kell segítség szólj!
Kawaszeki így tetszene?Z
Ezt majd akkor mondd amikor autópályán nem bírsz visszaelőzni egy diesel auidt
Egy világ dőlt össze bennem amikor csak követni tudtam az M6-ot

Kawaszeki köszi a tegnapi segítséget. Nem mertük felhívni a srácot, aztán 10 perc múlva már bőgette is a kis zizit
Nekem a két elsőfékemben és a kuplungmunkahengeremben is itthon gyártott karmantyúk vannak, mindez az egész került annyiba mint egy első nyereg gyári alkatrészének a fele és tökéletesen teszi a dolgát
Helló
Abba maradt az élmény beszámolód légyszí írd már meg mert nagyon érdekelne a véleményed a GSXR750-es ről köszi
Az nem baj, sőt tök jó, hogy egymástól függetlenül ugyanazt hoztuk össze
Írás közben a TV-t is néztem,így most olyan,mintha tök hülye lennék ,hogy leírtam még egyszer azt,amit előtte Te is.Így jártam!
Csak az elsőt akarom lecserélni mert fölösleges végre menni inkább emelje az elejét
Lehetni lehet,miért ne lehetne!Csak azt szokták mondani,hogy a kopás miatt célszerű egyszerre a szettet.Szerintem ez arra az esetre jó inkább,amikor egy 30000-s láncot akar valaki feltenni a használt fogaskerekekre,amelyek együtt kerülnek vagy 13000-be.Mert akkor ugye hamarabb tönkre megy a drága láncod!De ha a használt szettedből csak egy kis fogaskereket cserélsz,ami 3000 ft.,kit érdekel ha nem bírja 100 évig!SZERINTEM!
Lehet hát Persze a nagykönyvben az van, hogy mindet egyszerre, de ez nagyban függ magától a lánc és a lánckerék állapotától is. Volt fenn nekem is párezer km-ig, semmi gondom nem származott belőle Mondjuk ha már láncot cserélnék akkor cserélném a lánckerekeket is, de csak fogasnál nuku