Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet meghegeszteni?!?Az egy sima vas cső egy lapos véggel.
Valaki! Eltörött a tükörtartóm! Ha valakinek van kérem jelezze! 98as 9es re kellene.
Sokszor nagyon jot tesz, ha az ember elott megy valaki, aki egy hajszallal jobban tud menni. Azt figyelve sokat lehet tanulni es gyorsabban lehet fejlodni. Viszont nem erdmes nagy lepcsoben jarni az iskolat, mert elobb-utobb baj lesz! Es a megerzesekre mindig hallgatni kell! Eddig valahanyszor komoly veszelybe kerultem, mindig ereztem valamit elotte, de sosem hittem magamnak...
Én hasonló megfontolásból részesítem előnyben az egyedül motorozást,vagy ha mégsem,akkor szeretek elől menni,mivel sajnos nem az az említett 1 vagyok abból a bizonyos 1000-ből!
Igen, ez fontos. Soha ne gondoljuk azt, hogy megy ez nekunk, csak mert latjuk, hogy valaki masnak megy a dolog! A motort hatarokon vezetni, plane veszhelyzetekben csak 2 fele ember kepes: 1000-bol 1, aki Isten adta tehetseg es a maradek 999, akik rengeteget gyakoroltak sok even vagy evtizeden at. Aki nincs ilyen helyzetben az csak az ovatossagra vagy a szerencsere epithet. Utobbi nem mindig tart velunk...
Talán csak annyit lehet belőle tanulni, hogy még nem volt 1 éve jogsija, és olyannal próbált lépést tartani aki nagyágyúnak gondolja magát.
Jo szokas szerint tavasztol oszig, minden hetvegen bolondokhaza van az utakon (nem a motorosok miatt). Most nincs motorom es mar igy is megorulok az hetvegi vezetoktol. Nem neznek semmit, se tukrot, se keresztutat, se a savot, se a szembe jovot. Csak az utat nezik maguk elott 5 meterrel es tartjak a tavot az elottuk menotok, aki szinten a kormanyt harapdalja es 60-al megy az orszaguton.

Aki teheti ne hetvegen motorozzon vagy menjen forgalmatlan videkekre. Vigyazzatok magatokra!
Sajnos a hétvégén a barátnőmmel éppen 10 másodpercre rá értünk a lillafüredi baleset helyszínére...

http://www.boon.hu/hirek/BORSO...

A motorosnak nem adta meg az autó az elsőbbséget...

Mindenkinek balesetmentes motoros szezont!
Ajjaj!Részvétem!
Részleteket lehet tudni?
Reszvetem! Tanulhatunk valamit a szomoru esetbol?
Sajnálom!
Tegnap délután egyik haver elesett motorral, már nem tudták megmenteni.
Hogy értve?
Sajnos megint eggyel kevesebben lettünk
1. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 43:47.238
2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 43:48.542
3. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 43:51.001
4. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 43:52.929
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 43:56.445
6. Marco Melandri ITA Hayate Racing Team 44:17.793
Köszi kilencfan! Megpróbálok szert tenni egy gyári beállításra vhonnan.Kíváncsi vagyok,mennyire van elállítva az enyém.
Ha már futóműnél tartunk, engedtessenek meg egy kérdést. Elnézést, ha hülyének tűnök de: a húzó, nyomófokozati csillapítás és a rugó előfeszítés külön-külön milyen helyzetben dolgoznak, számítanak? Mikor érdemes és melyiket keményebbre, puhábbra állítani? Illetve az számít, és mit eredményez, hogy egymáshoz képest mekkora az eltérés? Mert mindenhol írják, hogy egyéni stílus függő minden beállítás, de azt sehol nem írják (legalább is nem találtam), hogy mi mikor és hogyan dolgozik, mert sztem ez alapján tudná mindenki eldönteni, hogy milyen a stílusa és hogyan állítson rá.
Nem jó Mindegyik modelfrissítésnél barkácsoltak a villánál, bár kívülről ugyanaz maradt, de a belük más
Sziasztok!Egy kérdés az F tulajokhoz:a 296.oldalon a zozo által közölt futóműbeállítás jó nekünk is?
Dehogynem!
Csak ennyi pénzért mostanában nem veszünk 2 ilyen dzsekit!
Ja! Úgylátszig orosházáig nem jutott el a válság fagyos marka
Tudnak élni!
ződ kilences? Nindzsa kabát? Na ez az élet nem a három műszak