Nekem is tetszett a durrogás, de nem tesz jót a mocinak se illetve nem úgy reagál a gázra ahogy kellene. Főleg akkor ha teljesen visszacsukod és utána húzod rá. Te tudod.
Pirelli Diablo vágott slick. 120/70 ill. 190/55. 2 mátra menet után olyan puha lesz hogy gyurmázni is lehet vele! Ez lesz az első gumi, amiről teljesen le fogom járni a mintát.
Ha valaki nem állat (mint én) és nem akar teli gázzal kilőni minden kanyarból viheti a BT012-t! Az első kibír egy szezont a hátsó pályázni-füstölni való.
2001-es kilencesnél tapasztaltam ha gyenge az aksi beindulás helyett olyat szól (gyári dobbal is) hogy a kutyák elmenekülnek a környékről!
Egy sima cserével megszűnt.
Hali!
megoldódott. Mégpedig úgy, hogy havernak aki bütykől, talált tallonban egy pár ugyanolyan féknyerget, a rengeteg szarjai között. Aszongya valszeg nem zx-é volt, de már nem emlékszik. végül is úgy lett, a kettőből egy, hogy az enyém maradt ott. A betétek is ki lettek cserélve. Faszán fog, csak szóval nem is tudom én valahogy eddig a fékhez úgy voltam szokva, hogy néhány mm-ert behúzok rajta és kemény. Ezt majdnem csumig be lehet húzni. Végül is két újjal megállok vele símán, de lassításhoz is hosszabbat kell rajta húzni. Aszogya a karmantyú igen ritkán szokott ezekből elszállni ő azt feltételezi, hogy az előző marha taljánja esetleg nem fékolajjal öntötte fel.
Sziasztok.Köszi mindenkinek a válaszokat,akkor továbbra is használom a kuplungot váltáskor ahogy edig is.Most nem húzom rá tökig a szivatót és lááám.Nem durran eggyet sem amikor indítani akarom.Szerintem is sok volt neki a szivató amit ráhúztam.
Ti mekkora guminyomást használtok?Most közúti használatra gondolok természetesen.
ja
Valami ilyesmi az én gépem is, bárki bármit mond nekem szerintem ez a legszebb színősszeállítás a gyáriak közül . Szerintem kár, hogy a rovarfejűeket ilyennel nem fújták!
Nekem elég 240-nél egy gáz vissza és jön a dirr-durr. Ezek az öreg gépek teljessen kisimulatlanul járnak és elég idegessek is. Lassan menni meg nemigen lehet vele, közúton kigyorsításból, meg gázviszavételből állok Menni kéne pályára
Az enyém is visszadurrog rendesen,ami zene füleimnek
A gyári dob-ból ki van műtve a szükítő,és sportdobbá van alakítva.
De vissza lehet varázsolni bármikor a szükitőt.
De a visszadurr az kurva jóóóóó!
Nekem is jó napom volt ma motor ügyben.Volt egy torpanás benne 4000-nél.Mivel most lett benne 24000 km. és így esedékes a gyertyacsere is,kapott ma négy gyertyát.Ahogy levettem a légszűrőházat észrevettem,hogy a karbik és a légszűrőház közötti darab/műanyag torkok?/ rosszul volt a helyére téve,s így falsot szívott a bal szélső karbi,de a többinél sem feküdt így a helyére.Na ennyit a szakszervízről!Most már f@sza lett,nem torpan,csak megy mint az állat!Meg megtaláltam az irányjelző baját is,mert hol működött,hol nem/kontakt hiba,de a spray már kevés volt/.Plusz egy légszűrő tisztítás.Már csak motorozni kell!És azt is teszem egész nap!
Amikor hazajöttem vertem a fejem a falba, hogy eddig miért nem ilyen gumikat raktam fel. Iszonyat jól tapadnak, sokkal tovább lehet őket borítani, A hátsónak az oldalfal magassága is nagyobb. Sajna egy picit puhítani kell a futóművet hozzá, vagy engedni a nyomásból (2.1/2.3) mert így rossz úton szétrázza a motort.
Minél jobban gyilkoltam annál jobban tapadt! A kanyar elején még picit csúszkált a hátulja kis gázzal, amikor pedig teljesen odacsavartam rendesen megtapadt lapon is! Lesznek majd képek holnapra. Mindenkinek csak ajánlani tudom, az esővizes teszt még várat magára.
A durrogást a gyár teszi bele a ninjákba. Én a Z-ből ma írtottam ki (ha érdekel valakit leírom, 2 módszer is van rá), ezen kívül kapott fém fékcsövet, új fékolajakkal, 2 slicket, és 3 lityi Repsol fullsynt olajat.
Mintha másik motoron ülnék! A féket 1-esről vissza kellett rakni 5-ös állásra, a váltó finomabban működik, mint a piros Castrol olajjal.
Ezek a gumik hidegen is jobban tapadnak, mint a BT012-ők, a porra nem annyira, de a felfestésekre nagyon érzékenyek. Viszont istenesen tapadnak (meccseltem a Mátrában 2 RSV-vel), a gumiról még mesélek!
Gyenge az akkud, akkor lövöldözik a kilences.
A kuplung tényleg arra való, hogy használd. Nemrégen lett itt 2 emberkének a váltója felújítva, kérdezd meg mennyibe került!
Ha valaki nem állat (mint én) és nem akar teli gázzal kilőni minden kanyarból viheti a BT012-t! Az első kibír egy szezont a hátsó pályázni-füstölni való.
Egy sima cserével megszűnt.
megoldódott. Mégpedig úgy, hogy havernak aki bütykől, talált tallonban egy pár ugyanolyan féknyerget, a rengeteg szarjai között. Aszongya valszeg nem zx-é volt, de már nem emlékszik. végül is úgy lett, a kettőből egy, hogy az enyém maradt ott. A betétek is ki lettek cserélve. Faszán fog, csak szóval nem is tudom én valahogy eddig a fékhez úgy voltam szokva, hogy néhány mm-ert behúzok rajta és kemény. Ezt majdnem csumig be lehet húzni. Végül is két újjal megállok vele símán, de lassításhoz is hosszabbat kell rajta húzni. Aszogya a karmantyú igen ritkán szokott ezekből elszállni ő azt feltételezi, hogy az előző marha taljánja esetleg nem fékolajjal öntötte fel.
Ti mekkora guminyomást használtok?Most közúti használatra gondolok természetesen.
Valami ilyesmi az én gépem is, bárki bármit mond nekem szerintem ez a legszebb színősszeállítás a gyáriak közül . Szerintem kár, hogy a rovarfejűeket ilyennel nem fújták!
A gyári dob-ból ki van műtve a szükítő,és sportdobbá van alakítva.
De vissza lehet varázsolni bármikor a szükitőt.
De a visszadurr az kurva jóóóóó!
Minél jobban gyilkoltam annál jobban tapadt! A kanyar elején még picit csúszkált a hátulja kis gázzal, amikor pedig teljesen odacsavartam rendesen megtapadt lapon is! Lesznek majd képek holnapra. Mindenkinek csak ajánlani tudom, az esővizes teszt még várat magára.
Mintha másik motoron ülnék! A féket 1-esről vissza kellett rakni 5-ös állásra, a váltó finomabban működik, mint a piros Castrol olajjal.
Ezek a gumik hidegen is jobban tapadnak, mint a BT012-ők, a porra nem annyira, de a felfestésekre nagyon érzékenyek. Viszont istenesen tapadnak (meccseltem a Mátrában 2 RSV-vel), a gumiról még mesélek!
A kuplung tényleg arra való, hogy használd. Nemrégen lett itt 2 emberkének a váltója felújítva, kérdezd meg mennyibe került!