Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is tetszett a durrogás, de nem tesz jót a mocinak se illetve nem úgy reagál a gázra ahogy kellene. Főleg akkor ha teljesen visszacsukod és utána húzod rá. Te tudod.
Pirelli Diablo vágott slick. 120/70 ill. 190/55. 2 mátra menet után olyan puha lesz hogy gyurmázni is lehet vele! Ez lesz az első gumi, amiről teljesen le fogom járni a mintát.
Ha valaki nem állat (mint én) és nem akar teli gázzal kilőni minden kanyarból viheti a BT012-t! Az első kibír egy szezont a hátsó pályázni-füstölni való.
2001-es kilencesnél tapasztaltam ha gyenge az aksi beindulás helyett olyat szól (gyári dobbal is) hogy a kutyák elmenekülnek a környékről!
Egy sima cserével megszűnt.
Hali!
megoldódott. Mégpedig úgy, hogy havernak aki bütykől, talált tallonban egy pár ugyanolyan féknyerget, a rengeteg szarjai között. Aszongya valszeg nem zx-é volt, de már nem emlékszik. végül is úgy lett, a kettőből egy, hogy az enyém maradt ott. A betétek is ki lettek cserélve. Faszán fog, csak szóval nem is tudom én valahogy eddig a fékhez úgy voltam szokva, hogy néhány mm-ert behúzok rajta és kemény. Ezt majdnem csumig be lehet húzni. Végül is két újjal megállok vele símán, de lassításhoz is hosszabbat kell rajta húzni. Aszogya a karmantyú igen ritkán szokott ezekből elszállni ő azt feltételezi, hogy az előző marha taljánja esetleg nem fékolajjal öntötte fel.
Szép szép csak a két tükör nem gyári rajta! Miért? Fzr tükrök vannak rajta! Miért? Megint csak MMMIIIIIÉÉÉÉÉRRRRRTTTTTT?
Hali!Én a gyári értéket használom,elöl 2,5 hátul 2,9-et.
Én hátul 2.5-et,elől 2.3-at.
Sziasztok.Köszi mindenkinek a válaszokat,akkor továbbra is használom a kuplungot váltáskor ahogy edig is.Most nem húzom rá tökig a szivatót és lááám.Nem durran eggyet sem amikor indítani akarom.Szerintem is sok volt neki a szivató amit ráhúztam.

Ti mekkora guminyomást használtok?Most közúti használatra gondolok természetesen.
Helló!A fékproblémád hogy áll?
ja
Valami ilyesmi az én gépem is, bárki bármit mond nekem szerintem ez a legszebb színősszeállítás a gyáriak közül . Szerintem kár, hogy a rovarfejűeket ilyennel nem fújták!
Nekem elég 240-nél egy gáz vissza és jön a dirr-durr. Ezek az öreg gépek teljessen kisimulatlanul járnak és elég idegessek is. Lassan menni meg nemigen lehet vele, közúton kigyorsításból, meg gázviszavételből állok Menni kéne pályára
Ez valóban tip-topnak tűnik...
Az enyém is durrog , de nem kicsit!
Láttátok azt a kiemelt hirdetést,ahol 650-ért kínálja valaki a 9-est?Nagyon szépnek látszik a gép!
Az enyém azóta durrog vissza,amióta az a 11 centi "kirepült" a dobból!Ha van fordulat és elveszem a gázt,na akkor adja a hangokat rendesen!
Az enyém is visszadurrog rendesen,ami zene füleimnek
A gyári dob-ból ki van műtve a szükítő,és sportdobbá van alakítva.
De vissza lehet varázsolni bármikor a szükitőt.
De a visszadurr az kurva jóóóóó!
Most milyen gumirol is van szo?
Nekem is jó napom volt ma motor ügyben.Volt egy torpanás benne 4000-nél.Mivel most lett benne 24000 km. és így esedékes a gyertyacsere is,kapott ma négy gyertyát.Ahogy levettem a légszűrőházat észrevettem,hogy a karbik és a légszűrőház közötti darab/műanyag torkok?/ rosszul volt a helyére téve,s így falsot szívott a bal szélső karbi,de a többinél sem feküdt így a helyére.Na ennyit a szakszervízről!Most már f@sza lett,nem torpan,csak megy mint az állat!Meg megtaláltam az irányjelző baját is,mert hol működött,hol nem/kontakt hiba,de a spray már kevés volt/.Plusz egy légszűrő tisztítás.Már csak motorozni kell!És azt is teszem egész nap!
mi az összefüges a gyenge aksi es a durogas közt az enyem2001-es nekem az alapjarat neha megszünik ha az aksi nem 100-as?
Amikor hazajöttem vertem a fejem a falba, hogy eddig miért nem ilyen gumikat raktam fel. Iszonyat jól tapadnak, sokkal tovább lehet őket borítani, A hátsónak az oldalfal magassága is nagyobb. Sajna egy picit puhítani kell a futóművet hozzá, vagy engedni a nyomásból (2.1/2.3) mert így rossz úton szétrázza a motort.
Minél jobban gyilkoltam annál jobban tapadt! A kanyar elején még picit csúszkált a hátulja kis gázzal, amikor pedig teljesen odacsavartam rendesen megtapadt lapon is! Lesznek majd képek holnapra. Mindenkinek csak ajánlani tudom, az esővizes teszt még várat magára.
A durrogást a gyár teszi bele a ninjákba. Én a Z-ből ma írtottam ki (ha érdekel valakit leírom, 2 módszer is van rá), ezen kívül kapott fém fékcsövet, új fékolajakkal, 2 slicket, és 3 lityi Repsol fullsynt olajat.
Mintha másik motoron ülnék! A féket 1-esről vissza kellett rakni 5-ös állásra, a váltó finomabban működik, mint a piros Castrol olajjal.
Ezek a gumik hidegen is jobban tapadnak, mint a BT012-ők, a porra nem annyira, de a felfestésekre nagyon érzékenyek. Viszont istenesen tapadnak (meccseltem a Mátrában 2 RSV-vel), a gumiról még mesélek!
Én már olvastam,nem gyenge!Csóró gyerek,így aztán abszolút esélytelen volt a túlélésre!
Gyenge az akkud, akkor lövöldözik a kilences.
A kuplung tényleg arra való, hogy használd. Nemrégen lett itt 2 emberkének a váltója felújítva, kérdezd meg mennyibe került!