Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nem tudok segiteni, nekem nincs ilyen alkatreszem. A neten szamos helyen lehet rendelni a Te tipusodhoz.

Annyti talaltam, hogy a BMW modellek vannak Tokico-val szerelve.

Nem erdemes a Kawasakival foglakozni, minden markakereskedo buzibandat tart. Ha bemesz nem fognak foglalkozni veled, amint megtudjak, hogy nem reszletre akarsz uj ER-6N-t venni. Az meg alap hogy 500Ft-os karmantyuszett, vagy egy 2000Ft-os olajszurot rendelni kell tolunk, mert nincs raktaron.

Programozo vagyok, nem hasznalok ekezetet, mert napi 8 oraban enelkul irok. Ha atkapcsolom magyarra, akkor mindent felreutok. Szerintem igy is ertheto.
Én azt javaslom, hogy menj be valamilyen motorosboltba, ami nem márkakereskedés. Mondd el, hogy mi kéne, és fix, hogy néhány napon belül ott lesz és olyan lesz amilyen kell.
Na hali már megint neked szegezem a kérdést
A válasz tegnapra kéne!
Na szóval az van hogy első féknyereg (tokico) elfosta magát a karmantyú. Kawa márkakernél édesen elküldtek a búsba, mikor javítoszett felől érdeklődtem. Azt mondták, hogy kb. egy, másfél hónap, de az se biztos, hogy majd azt küldik és lehet küldözgetni postázgatni. Na erre azt mondtam F.szom. viszont annyit segítettek (furcsáltam), hogy valamelyik susukit szereltek tán ugyanezzel a fékkel, ott viszont két három nap a várakozási határidő.
Tehát kérdéseim.
1, Tudsz-e vagy (tudtok-e kedves fórumos társak) hogy ezen egyszerű alkatrészhez, hogy jutnék hozzá, mondjuk most, rögtön vagy azonnal?
2, illetve ha ilyet nem tudsz, (vagy tudtok) akkor vajon melyik fajta, melyik,évjáratú szutyukit szereltek négy dugós "Tökjó" fékkel
3, Ez mentő kérdés Cápa? a te billentyűzeted ékezet nélküli? vagy csak törni kicsit madzsar? vagy egyszerűen a rövidebb abc-t tanultad másodikban Persze erre a válasz kevésbé fontos, de a fenti SŰŰŰRGŐŐŐS!
Nyugi Nekem is voltak 2-3 ezres éveim, sőt lesznek is. Mivel én bojlihorgász is vagyok gyakran péntek dutól vasárnap estig non-stop vízparton vagyok. Mind a két hobbit melegben jóidőben jó végezni, tehát ütik egymást. Valszeg szerencsésebb lenne, ha két hobby közül az egyik sielés lenne de fázni utálok
ezzel a gumival vettem,és a harmadik szezonját kezdi!jó szét van hajtva mi?
Én egyszer láttam amerikai autó találkozón hogy egy öreg honda civic-ből leengedték a vizet és az olajat,beindították fél órát nyomták neki padlógázt de nem bírt besülni.Végül tankolni kellet bele mert kihajtották csont szárazra.Újraindították padlógáz és még min.15 percet ment mire megállt.Kb 1 óra mulva pöcre indult.Ha nem látom nem hiszem el.
a fenébe!minden motoros megy Pest fele,gondolom az expóra,én meg Kecskemétre,értekezletre!de még oda is kocsival!az idén is jól ki lesz használva a motorom,ugy érzem!tavaly 2000km!
Jol tudod!
A lánckeréknél van egy kis jelfogó,de szerintem olyan a 2002-es-é is!
Ja, azt én is furcsáltam, hogy 280-ig úgy húz, mintha nem is tudom min ülnék, utána gyengül el, onnan már csak vánszorgott. Nem is hittem, hogy kiakasztja az órát. Mondjuk gondoltam, hogy nem igaz, csak eddig nem tudtam az okát. Meg annak sem, hogy miért mér sokat. De valószínű a karbim is meg lehet buherálva, mert így, hogy sokat mér km-ben a fogyasztásom olyan 6,5-8 között mozog átlagban. 6,5 kb ha olyan 160 körüllel túrázom, 8 mega város, meg ha sokat gyorsítok. És ha jól tudom ez egy zx9-nek sok. Nekem mindenki ilyen 5,5--6 literről beszél 140-160-as túratempóval.
Talán volt rajta egy sport rendszer, ahhoz állították a karbit, csak mikor eladta és visszatette a gyári rendszert, nem állították vissza a karbit? Nem tudom, de az biztos, hogy a dob belül szép fehérre van égve, azt mondták, hogy sokat biztos nem kap. De mégis sztem sokat eszik. Vagy relatív?
Én az előző kilencesemet vettem úgy,hogy elől 15-ös fogaskerék volt.Amúgy is csalnak az órák,de úgy meg nagyon!Viszont kurvára szedi a lábát!Az első utamnál egy tempós gyorsítás után ránéztem az órára és 270.Ez lehetetlen gondoltam,ez nincs ennyi.Otthon megszámoltam a fogakat és meg is volt a túrpisság,15 -41.
Egyszer leszedtem, elektromos volt belül, nem láttam semimlyen km spirált benne. A lánckerékről lejön egy jeladó kábel, az megy bele, meg a vezérléstől jön egy fordulatszám jeladó.
Azért furcsáltam, mert viszont tempóban egyeztünk a cimbivel. Ha én 160 al mentem és jött utánam ő is azt mondta, hogy 160-al mentünk. A sebességben nem volt eltérés köztünk, csak a távolságban mindig. Ja, neki gyári hondája van, újonnan vette.
Az övé olyan mint a Tiéd,az már nem spirálos,vagy rosszul tudom?!?
Nem spirálos, elektromos az óra (99-es évj.)
Most ez hogy működik? A lánckerék fordulatát számlálja és abból számol sebességet?
Pont azért,amit Te is írsz.Többet számlál és többet mér az órád az áttétel megváltozása miatt a valóságtól.Amikor mutat most neked az órád 300-at,az a valóságban/GPS szerint/ lehet úgy 250.
Ja,az még a régebbi spirálos!
Akkor nem csoda,ezek sokat csalnak főleg ekkora tempónál.
Az kb:270 lehet
Azt nem lehet hozzáállitani,ha kissebb a fogaskerék többet forog!
Jóhogy kiakassza az órádat!
Van még egy kérdésem: most vettem észre, hogy a gépen elől 15 fogas, hátul a gyári méretű, 41 fogas lánckerék van. Ez megmagyarázza számomra, hogy miért mér sokat az órám ugyan azon a távon a hondás cimborám mindig kevesebbet mér. Gondolom nem állították hozzá. Viszont azt mondjátok meg, hogy ha elől eggyel kisebb kerék van, mint a gyári, akkor mégis hogyan képes kiakasztani a 300-as órát?
Ja!
Yamakka.
Nekem az YZF többször megcsinálta,aztán már nem is érdekelt
A Thundercaton nekem is bevillant autópályán. De csak egy pillanatra. Tartottam a 200 kilót hazáig.
Meg a fékre,azt se tudtam hogy álljak meg hirtelen
Gondolom rámarkoltál a kuplungra reflexből!
Nekem az YZF-750-nel gyulladt ki az olajvisszajelző 230-nál!
Gondolhatjátok