Ha a pesti utcán mondod a tömítéstechnikát, akkor tuti jók (bár amit most csináltak nekem kihajtásra szimmeringet, az nem jó, továbbra is veri az olajat), csak annyi a bibi, hogy amikor bementem hozzájuk, hogy a féknyeregbe csináljanak szennylehúzó gyűrűt (a karmantyú tömít még most is szépen) és a srác meglátta a komplett nyerget, azt mondta, hogy nem vállalja, fékhez nem csinál, mert ha elszállok fékhiba miatt.. Hiába mondtam neki, hogy csak a porvédőt csinálja meg, azt se vállalták. Visont a Kígyó utca sarkán van egy nagydarab ősz öreg fickó, az állítólag versenymotorozott régen, az csinált nekem. Gyönyörű, hibátlan porvédő gyűrűket.
Szép-szép Pöppet már tényleg fáradtnak tűnik 158ló körül szoktak mérni full gyári '04 10-nek. Tied azért gondolom kócolt
Ezen mérést és a ZX-10-et elnézve ki gondolná, hogy 9800-as fordulaton már 145 ló van jelen és a további 2500 fordulaton összvissz 8 plusz lovacska keletkezik
Milyen volt a Kawa expo? Én is akartam menni de sajnos vasárnap is meló van (ja bocs azért gondolom, hogy ott voltál, mert, hogy esetleg ott néztetek teljesítményt, ha meg nem akkor bocsi )
Na ma a le lett mérve a szénné hajtott gépezetem. Itt van az a ZX-9R-es emberke akinek a motorját az ennyimé előtt mérték? 133Le volt keréken. Vagy 135.
Itt Nyíregyházán is van egy cég,aki gumigyűrűben profi,úgyhogy lehet,sőt mondhatni biztos van felétek is.Járj utána,talán szerencséd lesz!Mert az a húszas valóban nem kevés.Bontóban biztos megkapod annyiért a komplett féket,csak hát arra meg semmi garancia nincs,hogy az egy fokkal is jobb,mint most a tiéd!
debrecenben van egy profi gumiáruval foglalkozó szakbolt, ott helyben elkészítik a tömitést a megfelelő anyagból.tudom-tudom nem hiszitek el,de a vfr750 kuplung munkahengerében az van beszerelve amit ők gyártottak.kell a szétszerelt alkatrész a többit ők tudják hogy és mit hova. amikor én készíttettem egy tag katerpillar hidraulikába gyártatott velük tömítést az másnapra volt meg, nekem 4 óra volt akkor annó és 720ft volt a fizető! most viszont iszkolok mert állítják a haver épített gixerjét, a sportszürőn kereszttül már kap extra oxigént, most a karbi membrán rugóin kell lazítani!
Az sok! 20 ezerért komplett első fékfelújítót adnak.
12 db karmantyú, 12 db szennylehúzó gyűrű, plusz 4 db kis gyűrűnek kell benne lennie, amelyik a féknyergek összeillesztésénél tömít.
Húúú
Kösz a válaszokat srácok. A nagyvason nem találtam, de a biker world-ön én is megnéztem. Az létezik, hogy pár db néhány gramm gumi majd húszezer forint? Csak egy féknyereg felújításához alkalmas! Megkockáztatom ezért a pénzért bontottan szerintem veszek komplett duplaféknyerget előre . Valami olcsóbb megoldást nem tudtok? Légyszi légyszi légyszi
Ezen mérést és a ZX-10-et elnézve ki gondolná, hogy 9800-as fordulaton már 145 ló van jelen és a további 2500 fordulaton összvissz 8 plusz lovacska keletkezik
Hát ha jó látom nem vót tömeg...
12 db karmantyú, 12 db szennylehúzó gyűrű, plusz 4 db kis gyűrűnek kell benne lennie, amelyik a féknyergek összeillesztésénél tömít.
Kösz a válaszokat srácok. A nagyvason nem találtam, de a biker world-ön én is megnéztem. Az létezik, hogy pár db néhány gramm gumi majd húszezer forint? Csak egy féknyereg felújításához alkalmas! Megkockáztatom ezért a pénzért bontottan szerintem veszek komplett duplaféknyerget előre . Valami olcsóbb megoldást nem tudtok? Légyszi légyszi légyszi