Nem használok hátsó féket,csak a múltkor bennt voltunk sopronban és kb 50km/h-ról elég gyatrát fogott.Integettem egy ismerősnek és a piros lámpa előtt már nem akartam kapkodni a fékkar után.Így derült ki hogy szar.Mivel elég kopott volt a betét gondoltam kicserélem az olajjal együtt mert az meg sötétbarna volt.Legközelebb amikor mentem vele Úgy 10-15x fékeztem vele de ugyanazt a szivacsos érzést adta.
Tudtok Pesten megbízható szerelőt, aki átnézné a gépemet, mert szeretnék jó gazdája lenni és szerintem az előző gazdija nem igen törődött vel. Sajnos nekem sem időm, sem tudásom, sem tapasztalatom nincs benne. ZX9 (95).
Ha nem akartok közvetlenül a fórumra neveket és elérhetőségeket írni, akkor írjatok mailt: kapucnyi2003@gmail.com
Előre is köszi.
Ha lehet minél olcsóbban szeretném megúszni az átvizsgálást.
hali! pont most jöttek egy vfr fékcsőért,és mire leültem és beirhattam volna a szöveget megint eltünt minden.eddig egy e-mail cimmel 3 db hirdetést adhattál föl és nem volt fizetős a hirdetés. mostmár 1 e-mail cimmel csak 1 db ingyenes hirdetést adhatsz föl, ha több darab hirdetést szeretnél föladni hirdetési csomagot kell vásároljál.
Helló köszi örök hálám üldözni fog Igen a 400eft-os az a barátom volt köszi a részletes leírást szted mennyit érhet..?..akkor a fülem már elszokott a Suzukis feeling től ..szted mennyit érhet az a motor és miért lehet olaj sáros a nyomó cső...?
az önindító hidegen melegen megfelelő intenzitással tekeri a főtengelyt, a blokk könnyen indul és megfelelően lehet adagolni a szivató rendszert, könnyedén lehet állítani a blokk fordulatszámát 1-2 e ford. közzé.normális intenzitással melegszik üzemi hőfokra. irtad hogy csörög benne a vez.lánc és nagy a szelephézag, és most a meglepi, én ritkán hallok ilyen tisztán járó gixer blokkot, én nem hallottam se vez.lánc se szelep hangot.inditáskor nem lőtt kék pamacsot és a kuplungkar kiengedése után sem változott a motor járása hangja értem itt a kuplung morajlására( zx6r, cbr600-900 pl). kb 1 perc hidegindítás után a szivatót visszatolva a motor egyenletesen járt és nem állt le, nem hullámzott az alapjárata,a szivatóbowden nem volt berohadva, könnyen járt. a rajta lévő gyári dobot már szédszették, de a tompítórendszert meghagyták, a gyüjtő alul nincs behorpadva.
a kereskedő érdeklődve figyelte hogy nyitom ki az üléspúpót, neki eddig nem sikerült.szervizmatricának nyoma sincs, az km óra egykedvűen csak ennyit mutat - - - - - -.az első űlés eggyik rögzítő füle fbs-sel van tuningolva nem mertem-akartam levenni sztem egy elsős kissrác félkézzel lepattintja, az ülést rögzítő csavar NEM ODA ILLŐ!a gyujtáskapcsoló ki van kopva, a kereskedőnek megkellett mutatni a cselt hogy kell ráadni a szuflát a rendszerre. a motorblokk látható részei tiszták nyilván a mosás hatására, de az olajnyomó csövek olajsárosak ott bibi van. generátor dekni sérült, kérdés hogy és milyen modszerrel lett javítva.olajszint a középérték alatt és piszkos, fekete színü.olajszűrő eredeti huhuki, most vagy pipec volt a gazdi vagy nem cserélték ki a szűrőt? a kuplungkar ki van kopva, a benzinszivattyú szépen teszi a dolgát.
tehát vagy kezdő használta sokáig, vagy kerekeztek vele de rendesen viszont nincs megégve,vagy kemény betétet tettek bele.az elsők viszont teljesen szépen koptak azok ok. a csomagrögzítőket a pályaidom használata miatt vághatták le.fékbetétek jó állapotúak mind 2mm feletti kopóréteggel rendelkezik.a hátsó gátló átlagos álapotú, de a rugóelőfeszítést valamilyen vágószerszámmal állították, de nem sokszor. a hátsó lánckerék még használható állapotú, a lánc már lejön a fogakról kb 3mm-t megfelelő ápolással 5-7e-t még elmegy sportmotor lévén.hogy a lánc egyponton megvan -e nyulva csak felbakolva, vagy menet közben látható, ezen emelőszem nincs.
a kereskedő szerint tavaly nyár óta van bent náluk, és ebben az évben én néztem meg másodikként a vasat. elsőnek három fiatal srác volt ők 400 e ft-ot kináltak érte.a vázon lengővillán nem láttam komolyabb sérülést, és a lábtartók is minimális horzsolást szenvedtek, fék és kuplungkar, kormánysuly is jobb-bal csuszást feltételeztet.hátsó guma 1mm bodázatú,első guma 3mm-el használható.hátsó féktárcsa kopásából kb 60e km futásteljesítmény mondható el, már volt szerelve, az elsők viszont kb 45000km futást mutatnak, szintén voltak szerelve.
tehát megnéztem a 750-es gixert, a kereskedő kitolta igy sztán körbenéztem.a hátsó sárvédő toldat tőböl amputálva van,vaslemez-popszegecs-müanyagheggesztés-fbs kombinációval van rögzítve a hiányzó pótolt része. a csomagrögzítő kampók levanak vágva a segédvázról, az utaslábtartókban rozsdás csavarok vannak, nem gyáriak.az idomok eredeti müanyagok, több helyen van javtva.
hali pipifax! a teneked szánt válaszommal is az a gond hogy már kétszer megirtam de egy szempillantás alatt oda a mondanivalóm.mostmár rátérek az egymondatos válaszokra. öntök egy kis coldrexet a gépházba ,remélem a vírusok eltipliznek a merevlemezről mertha nem u-szeget hajtok belőle!
üdv kemény! már kétszer begépeltem a válaszom, de ha hozzászólok egy észrevételre és mondjuk több öt sornál, pákk egy pilla alatt oda a mondanivalóm! vagy sz.gép hiba,vagy szoftver, vagy vírus, vagy mióta a képes motor fizetős lett lekorlátozták a hozzászólások terjedelmét?
Ne használd!A hátsó fék csak azért van a kilencesre felszerelve,mert megkövetelik a gyártótól.De annyit is ér!Ha engem kérdezel,se az előzőn,sem pedig ezen nem ért egy forintot sem a hátsó fék!Persze be lehet blokkoltatni,de akkor is mint fék, egy nulla!
Nem a fekpedalnal levo munkahengerben fosta el magat a karmantyu? Ha kipucolva, uj olajjal gumiszeru es nem fog akkor csak 2 lehetoseg lehet: "csuszik" a fektarcsa, vagy elengedi az olajat valamelyik karmantyu.
De minden fekszereles utan elofordul, hogy nem fog azonnal. Csereltem elso fektarcsakat az auton. Hiaba volt minden jo es vadonat uj, hiaba pucoltam le mindent mattra fektisztitoval, nem fogott. Bejottem meloba ovatosan, hazafele mar fogott, mint a satu. El kell helyezkednie a betetnek, le kell tisztulnia a tarcsanak, stb. Mindez par km utan helyreall, de ha mar elotte is gond volt, akkor a rendszeren belul van a baj. Es ha kifele nem jon az olaj, akkor csak az lehet, hogy belul engedi el.
Szép napot Uraim!Van egy kis gondom a hátsó fékemmel,szeretném ha segítenétek. Kicseréltem a betétet és az olajat is.kipucoltam rendesen a féktuskót és a dugattyút is.Mégis nagyon tompán fog a fék. Mielőtt ezeket megcsináltam akkor sem volt sokkal jobb a fékhatás.Gondoltam megkérdezlek benneteket,hogy mit javasoltok,mit tegyek vele hogy jobban fogjon!
Igen megvan mind a hat fokozat.
Köszi.
De a spirálom még nem jó, pedig már teljesen betekertem mindkét végét. Már rendeltem egy újat remélem azzal jó lesz, mert városban nem ártana ha tudnám mennyivel megyek.
Már két napja mocival járok melóba nagyon élvezem főleg dugóban
Ma délkörül újpesten szakadt a hó, szerencsére elkerültem.
kawaszeki nincs egy eladó kawa gpz trafód? Miért nyírják ki a gpz-k a trafót? Már egy csomó ilyen esettel találkoztam. Még ha az egyik gyertyáról lejönne a pipa akkor is ott a másik.
Kapucnyyyyi!
Na mi újság meg lett e már az az elkódorgott hatodik sebesség? Különben rájöttem hol hibázol. Te csak felfelé számolod a sebességeket, ezért közlöm veled, hogy egy sebesség is lent van (egyébként az az induló fokozat) Szerintem így már minden rendben lesz nem?
Tudtok Pesten megbízható szerelőt, aki átnézné a gépemet, mert szeretnék jó gazdája lenni és szerintem az előző gazdija nem igen törődött vel. Sajnos nekem sem időm, sem tudásom, sem tapasztalatom nincs benne. ZX9 (95).
Ha nem akartok közvetlenül a fórumra neveket és elérhetőségeket írni, akkor írjatok mailt: kapucnyi2003@gmail.com
Előre is köszi.
Ha lehet minél olcsóbban szeretném megúszni az átvizsgálást.
De minden fekszereles utan elofordul, hogy nem fog azonnal. Csereltem elso fektarcsakat az auton. Hiaba volt minden jo es vadonat uj, hiaba pucoltam le mindent mattra fektisztitoval, nem fogott. Bejottem meloba ovatosan, hazafele mar fogott, mint a satu. El kell helyezkednie a betetnek, le kell tisztulnia a tarcsanak, stb. Mindez par km utan helyreall, de ha mar elotte is gond volt, akkor a rendszeren belul van a baj. Es ha kifele nem jon az olaj, akkor csak az lehet, hogy belul engedi el.
Igen megvan mind a hat fokozat.
Köszi.
De a spirálom még nem jó, pedig már teljesen betekertem mindkét végét. Már rendeltem egy újat remélem azzal jó lesz, mert városban nem ártana ha tudnám mennyivel megyek.
Már két napja mocival járok melóba nagyon élvezem főleg dugóban
Ma délkörül újpesten szakadt a hó, szerencsére elkerültem.
zx9 turbó
Cápa látod! 12,000-ért már lehet turbót venni!
Na mi újság meg lett e már az az elkódorgott hatodik sebesség? Különben rájöttem hol hibázol. Te csak felfelé számolod a sebességeket, ezért közlöm veled, hogy egy sebesség is lent van (egyébként az az induló fokozat) Szerintem így már minden rendben lesz nem?