Menj oda olyan valakivel akinek már volt huzamosabb ideig pont olyan motorja. Az majd megmondja a tutit. Nekem se lehetett annak idején bebeszélni, hogy ne vegyek RS250-et...
a gixeres haver visszasirja az olajos 750-es fogyasztását, utánna neki 97-es karbis gixer volt és 5 literrel nyalakodott átlagban, most az 1.1 is jól fogyasztott átlagban, de vagyonokat költött a karbi beállításra.
és csatlakoznék az előttem szólóhoz, gyakori elektromos megmagyarázhatatlan problémák,álltalában a csatlakozókban oxidáció, és még a töltési szint ellenörzés is mérendő, mert a huhuki feszültségszabályzólya alapban engedi a 13.9-14.2v töltési feszültséget, a feszültségszabályzó nem tipushiba mint a vfr-en de gyakorta meghibásodik!
a karbis gyengébb mint az injektoros, és még sok fut a h.ringes korszakból. az olajleeresztő és az olajbetöltő ne legyen átfurva, bár ezt a kupecek többsége nem tünteti el. nézz az üléspúp/hátsóülés alá, ha a motor kinti volt lennie kell olajcsere matricának amin viszonyítható a futásteljesítmény, ha csak a matrica látható helye van meg akkor bizonytalan a futásteljesítmény, lennie kell egy pálcának az ülés alatt amivel a tankot kitámasztod, ellenőrízd a benziszivattyút ,sokszor szerelték-e. ellenőrízd eredeti a vez.lánc feszítő,tipushiba, és az új is kb 10e mulva nem dolgozik rendesen,2-4 ezres tartományban kerreg a motor. többen zzr400 feszítőt alakítottak hozzá azzal stabil a feszítés, a légszürőház nem illeszkedik pontosan ellenőrízd hogy szerelték össze, ha a gyujtáskulcs elfordításkor nem akad akkor keveset használt darabbal van dolgod, az is tipushiba.tengelytáv ellenörzés és a váznyak ellenörzés mindenképp fontos,40000 futás után a pillangószelep tengely a karbiban kopott szokott lenni de a beállítást nem befolyásolja.vezetése megszokást kíván ,pl mint nekem a kawa után, ha előlre a 900rr fogaskerekét rakod fel ami jó rá 310 is kiforogja, a gixeres haver a 954-et ora szerint 280-nál kielőzte, jó suly/ teljesítmény arány. az én B kawámat tokkal vonóval sipka sál megeszi gyorsulásra. a c -e-f- kivitelt már nem biztos!
Relative öreg motor, vannak elektromos gondok is vele. Mire kell? Ilyen árban inkább egy 98-as ZX9-R. Igaz picit nehezebb, de kevesebbet is kell szerelni.
Bocsánat igazad van, a munkát csináltatja a hasznot zsebre vágja és sír, mint a szopósmalac. Attól még szép az a piros dög, leht jobban jártam volna vele, mint a 313km-es hangvillával!
de sedu! hát a mi imrénk nem is tud tárcsát egyengetni! a ducatija most tüzmanónál van átkábelezésen-dugiban, az asszony elől. ő csak tárcsát tud egyengettetni valakivel, nem mindegy hogy vidd ki vagy idd ki.
Na igen azé én nem ismerem ,de már halottam róla az is 1nagy száj karatés tán van rajta papír mert haverom már csak a kiváncsiság kedvéért fel hívta azt a tagot...
a hirdetés hátterében egy vfr750f rc36 pihen, nosza én beszéltem már személyesen azzal a figurával és biz az sámsoni. a vfr-n egy nyitott yoshimura dob van ,én hallom otthol ha ez a motor jön debrecenbe, szóval vagy az a figura vette meg vagy a motor valamelyik sámsoni rájderé lehet.sztem tudják az előéletét, és valaki nagyot szeretne halászni az eladásával. és nemkizárt hogy el is viszik a dunántulra, de vaj a papirjai rendben vannak-e?
Na ez komoly kókány sufni tuning.. ..na gyerekek én már félek az utakon motorozni jön kanyarba 1ilyen kópler motoros és se fék se stabilitás és persze mersz van a gyorsan menéshez de kanyarodó tudás az nincs és kiüti alólam a moccot ...
Kawaszeki van kilátásban egy 8 szelepes CB500. Mire figyeljek oda?
link