Elfogadom a bocsánatkérést
Volt rosszabb is a felsoroltaktól: 929-es kb. 2 éve kikönyökölt, váz és az új sofőr lába darabokra tört, és nem fogjátok kitalálni ki egyengette ki előtte az első féktrácsákat
Mind1 mostanában megkapta érte a jutalmát a sorstól.
Ja az borzasztó, hogy javítani viszik hozzá a motort ő meg össze töri ..meg 1szezont se bír az általa fel újított motor és akkor megy a paraszt vakítás a legendákról amik soha se léteztek, na az ilyenektől kíméljen meg az ember meg kellene súgni ezt a mostani embernek akinél van a motor..szerinted írjak neki mail-t vagy meg teszed te..?
A régi első telója még szerintem megvan iminél. Sajnálom szegény srácot, ahogy mást (és magamat) is mert vettünk tőle lomokat arany árban, és ezzel őt gazdagítottuk. Pedig régen nagyon jó híre volt imikének.
biguli csapágy nitró turbó 180 lú, húha ez dzsimmire jellemző, nameg ahhogy az árokba tette a 929-est ami nála volt javitáson.a por talán megszünt mert lebetonozta azt a részt ahol javít. nem kell vetíteni, a hétvégén a kawa expón 3 forintért megmondják a valót a teljesítménymérésen, kár hogy nincs egyben a régi vasam --B --mert megméretném a ménest!
hogy díjat fog-e nyerni nemtom de azt garantálom hogy a srác a saját elképzelése szerint építette, a két csupasz kis kezével és ez már értékelendő. tudom kawa oldalon írom de itt keleten kawát nem építenek, és a fő gond a ram-air megoldása miatt.
Én ismerem a mocci történetét az anyagokkal nincs gond csak a jimy-féle be építéssel..a blokk meg talán már a régi van benne ezt mondták.A zsiguli csapágyas na mind1 csak hatalmas poén az egész ennyi.. Ja meg a nevetséges teljesítményen szörnyedtem ell meg kérdezném én azt, hogy mi lett abban a blokk ban csinálva netán feltöltős a motor vagy nitrós..az a teljesítmény csak így érhető el 1olyan régi motorban ja meg főleg régen se sport motornak jött ki hanem sporttúrának...1987-ben...
hmmm! elég jól felment az ára, két hónapja nekem személyszerint a gazdája--nem a tulaja--akarta gyorsba 250-ért adni, de hát sajna akkor már megvettem a sárga B 9-est, igy nemet mondtam rá. lett volna még csavar az üzletben mert a rendőrség levette róla a rendszámot mert nem passzolt a forgalmi szerinti szine--fekete-pilotyy--és nem volt átiratva a masina és még a sámsoni dzsoky-dzsimy vagy valami hasonló nevén futott. én megvettem volna, a régi blokkja egy mühelyben pihen ez a csereblokk ami benne van--ez sincs a forgalmiban--szóval egy homokfutóból lett áttéve, a motorja is jó az átépítéskor használt dolgok ha nem is moto-gp szintüek de minőségi dolgok, és kurvadrágán vette a bátszi művektől. a 250 aránylag reális lett volna a még +átírással eggyütti papirmunkákkal 120e ft ráköltéssel is. igy 850-ért ez merész. de a cimbim is összerakta a 1.1 gixert és viszi a kunhegyesi megmérettetésre , na de a lábán akarom mondani gumán!
Most szeretnék nyílvánosan elnézést kérni tőled mikor multkor pont erről volt szó, hogy merre baszák át az embereket és fel lázadtam na ennyit erről én is láttam már élőben ezt a motort tiszta varacsk az egész kókány művek porban össze szerelt blokk meg ilyenek le kellene vetetni valahogy ja meg az az ár hát annyiért már motort veszek nem hulladékot..ennyi..over..
Volt rosszabb is a felsoroltaktól: 929-es kb. 2 éve kikönyökölt, váz és az új sofőr lába darabokra tört, és nem fogjátok kitalálni ki egyengette ki előtte az első féktrácsákat
Mind1 mostanában megkapta érte a jutalmát a sorstól.
Nincs egy eladó radiális -felső- fékmunkahengere valakinek eladóba?
Huuu,de szép.huuu de jo,aztán meg hazafele beáll a főtengely
így is
Már én is láttam