Szia Himi ezen az oldalon találsz képet róla /www.motostyling.hu
Alsó villa emelőt keress aminek kúpos a vége.
Szerintetek megért 1000ft ot egy pár gumi szerelve?
Nálunk már olvad! Most néztem +2 fok van! Szépen süt a nap,kellemes idő ígérkezik.De 1/2 5-kor nem hittem a szememnek.Kétszer is kinéztem az ablakon,hogy jól látom amit látok.
Nálunk Pesten nem esik a hó, süt a nap, bocsánat világít.
Motorral jöttem dolgozni.
Fúj a szél mint az állat meg igazán hideg van (0 fok), de már nem bírtam tovább.
A 2007-es is hasonló. Perecnél törik a váz elengenek a heggesztések, és a 600-as helyére sokan berakják a 750-es blokkot. Az eleje hamar katapultál. Kettesben húzod neki aztán egyszer csak az eget nézed
Az újabbaknál (titán szelepes) már legalább nem szakad a szelep de egy cserénél magadhoz nyúlsz
A CB500 1976-os 8 szelepes sor4 lenne, de nagyon le van pusztulva, a berugó kar sem forgatja a motort. Teljes kipufogó rendszer kellene rá, az első telószárak is kukák, de lehetne vele menni veterán 500-ban. Már megvan hozzá a tank és az egy személyes ülés, valamint a 320-as féktárcsa, 4 dugós fék stb.
Ha úgy adódik a motorján tudnánk bütykölni?
Ilyen lesz csak 4T blokkal.
Helló a Sámsonin a total-car vagy mi a neve a mellette lévő kisház udvarán van 1törött rendőr kocsi a kereskedésben hátul áll sok busz...meg hátul 2-kis bogár jobb kormányos Lada a motor a garázsban van a fel újított bogár mellett...
Nekem is volt egy spanomnak, de már injektoros, kintről vette. El volt menve a villanyaknál a váz, maga alatt volt az eleje, a kormánycsapágy csészéje ütközésnél kitört egy darabot a vázból, a segédváz el volt tekeredve neki, így vette. Később a váltó hullott szét. Volt a társaságban egy másik, de az 600-as volt, főtengelyes lett, bele akarták faragni a 750-es blokkját, szétszedték mindkettőt, és majdnem ugyanaz a két blokk, még a váltó is, talán ezért nem bírja... Motorozás szempontjából nekem nagyon nem jött be, túl könnyű az eleje, egyfolytában ágaskodik és nagyon nem tűnt stabilnak kanyarban.
segitséget szeretnék kérni töletek tanácsot hogy honnan találok a zx9r es motoromhoz ami 1999 es évjáratu baloldali idomot már az összes bontot felhivtam amit találtam
Nem tudom ismerős e Debrecenben a Sámsoni uton 1 autós kereskedésben áll törés csúszás kézen fogható és a vezérlánc is csörtet 1kicsit ja meg szelepek hézag is nagy hallomásra ennyi ez az nem ismerős véletlen?....http://www.hasznaltauto.hu/2678987_suzuki_
gsx-r750_1997
Alsó villa emelőt keress aminek kúpos a vége.
Szerintetek megért 1000ft ot egy pár gumi szerelve?
Sikerült meg nézni....
Motorral jöttem dolgozni.
Fúj a szél mint az állat meg igazán hideg van (0 fok), de már nem bírtam tovább.
Az újabbaknál (titán szelepes) már legalább nem szakad a szelep de egy cserénél magadhoz nyúlsz
Ha úgy adódik a motorján tudnánk bütykölni?
Ilyen lesz csak 4T blokkal.
gsx-r750_1997