kB. EGY ÉVE LINKELTEM EGY 8R képet, de ez nem hasonlít rá. Az első lámpát mintha láttuk volna már...
Ha meghajtják, szerintem már a próbaúton leolvadna a hasidom, egyébként jól néz ki.
Igaz nekem 7R-em van, de hidegben az enyém sem melegszik be normálisan, nem csoda, akkora hűtője van mint egy mai ezresnek. Az első szériás 9R-ről azt hallottam hogy a hengerfeje adja meg magát extrém igénybevételnél, átreped a szelepeknél az öntvény. Mivel ennek még ZXR750 alapú a blokkja, nagyobb lökettérfogattal, viszont a hengerfej egy az egyben ZXR750. A váltója nem tudom mennyire a 750-esé, de ha igen akkor nem csodálom hogy megadja magát egy két fokozat...
Most megnéztem még egyszer és nagyon elnéztem valamit mert nincs is benne semmi a váltóról csak hogy mechanikus. Szerintem az autóét néztem helyette, de azt meg most nem tudom ellenőrizni mert elvitték. Bocs a téves infókért.
Vagy most mindenki elkezdi böngészni a forgalmit, hogy mi is van benne?
Köszi a bíztatást. Remélem megvan mind a 6.
Felhívtam az előző tulajt és azt mondta, hogy megvan mind a 6 számoljam meg. Az tuti hogy nincs üres a 6-odik helyett mert már próbáltam többször még feljebb váltani de nem csinált semmit csak ment tovább.
Mire gondolsz, mitől gyengék?
Na csá
A forgalmiba csak öt sebesség van?
Na ezért kell odafigyelni motorvásárlásnál, mert lehet, hogy a tiedbe egy 250-es etz blokk van azok valóban öt gangosak.
Na félre a tréfát nekem a régi hiace autómnál nem volt meg az utolsó sebesség, hanem szépen ürest adott helyette. Azt a fogaskereket meg kellet venni, mert le volt darálva.(bár abba az autóba vásárláskor volt 550 000 km) Mondanom se kell annak az az egy fogaskereke nyolcvanháromezer péz volt, kompletten egy használt váltó meg százötvenezer. Persze nem rémisztgetni akarlak, tehát én egyszer így jártam. De természetesen ne legyen igazam, úgy halottam ezek a mi fajta kawánink igen váltógyengék
Köszi megnéztem a spirál jó csak le volt csúszva. Remélem most már jó lesz reggel kiderül. Levettem felülről toltam egy kicsit és forgott. a váltóra is figyelni fogok holnap. A termonak is jónak kell lennie csak még hideg van, legalább is azt mondta a haverom hogy ilyenkor neki sem szokott bekapcsolni neki sem majd nyáron.
Szerintetek is így van?
Szerintem először azt nézd meg hogy fent az óránál nincs e lelazulva a spirál, mert hajlamos rá, enyémen is előfordult többször, hiába húzom meg. Ha jó, szedd le a spirált, és tekerd az egyik végét, látni fogod a másik végénél hogy forog e vagy sem, ha nem, szakadt. Más nem szokott ezekben tönkremenni, mert a hajtásuk elég egyszerű, órára sem jellemző. Váltóra azt tudom mondani, hogy próbálgasd menet közben váltogatni fel, le, meg kell lenni a hatodiknak is. Nem jellemző hogy egy fokozatot nem lehet bekapcsolni, inkább az, hogy kirúgja. Üdv!
Szerintem előbb nézd meg nincs e elszakadva ha nincs akkor az első keréknél a lehajtást kell meg nézni ha az működik akkor jön csak az óra.Bízzunk benne hogy csak a spirál szart be
Gurultam egyet hétvégén. (ZX9 B 95-ös) Sajnos azt tapasztaltam egy nagyobb kigyorsítás után hogy a sebesség mutatóm visszaesett és azóta nullát mutat, meg sem moccan, sőt nem méri a megtett kilómétereket sem a forgó számláló.
Mi lehet a probléma. Plusz szerintem a hőfok mutatóm sem jelez semmit, így nem tudom, hogy működik e a termó.
Még egy kérdés azt tapasztaltam hogy 5 sebesség van plusz az üres, ennek így kellene lennie?
Várom a szakértők válaszait.
Köszi.
Ha meghajtják, szerintem már a próbaúton leolvadna a hasidom, egyébként jól néz ki.
Szerintem most inkább mindenki elkezd rajtad vigyorogni
Vagy most mindenki elkezdi böngészni a forgalmit, hogy mi is van benne?
Felhívtam az előző tulajt és azt mondta, hogy megvan mind a 6 számoljam meg. Az tuti hogy nincs üres a 6-odik helyett mert már próbáltam többször még feljebb váltani de nem csinált semmit csak ment tovább.
Mire gondolsz, mitől gyengék?
A forgalmiba csak öt sebesség van?
Na ezért kell odafigyelni motorvásárlásnál, mert lehet, hogy a tiedbe egy 250-es etz blokk van azok valóban öt gangosak.
Na félre a tréfát nekem a régi hiace autómnál nem volt meg az utolsó sebesség, hanem szépen ürest adott helyette. Azt a fogaskereket meg kellet venni, mert le volt darálva.(bár abba az autóba vásárláskor volt 550 000 km) Mondanom se kell annak az az egy fogaskereke nyolcvanháromezer péz volt, kompletten egy használt váltó meg százötvenezer. Persze nem rémisztgetni akarlak, tehát én egyszer így jártam. De természetesen ne legyen igazam, úgy halottam ezek a mi fajta kawánink igen váltógyengék
Szerintetek is így van?
De ma belelestem a forgalmiba és az van beleírva, hogy 5 sebességes.
Ha hazaérek megnézem.
A többi kérdésre választ még várok.
Köszi
Köszi a gyors választ. Nem néztem még.
Szerintem is spirálos.
Vennem kell egy új órát?
Gurultam egyet hétvégén. (ZX9 B 95-ös) Sajnos azt tapasztaltam egy nagyobb kigyorsítás után hogy a sebesség mutatóm visszaesett és azóta nullát mutat, meg sem moccan, sőt nem méri a megtett kilómétereket sem a forgó számláló.
Mi lehet a probléma. Plusz szerintem a hőfok mutatóm sem jelez semmit, így nem tudom, hogy működik e a termó.
Még egy kérdés azt tapasztaltam hogy 5 sebesség van plusz az üres, ennek így kellene lennie?
Várom a szakértők válaszait.
Köszi.