és vágtak valami --így tudnám jellemezni-- valami piros valamiből hengertalptömítést. palyta tuning. és aki csinálta mert ezt csak elcsinálásnak nevezném nem gondolkodott el azon hogy a fém tömítés már nem zömül össze, a valamiből meg idővel sajt lessz. de lehet hogy már ő is így kapta meg, és gondolkodott hátha oda tömítés kell, de felnem venné a telefont hogy egy bontovicsra rákérdezzen hogy mi van és hogy, inkább alkotot. és a valami tömítésből sajt lett, a hengerfej leszorító csavaroknak meg nem mondták hogy után kell húzni saját maguk, a kibasz összedolgozott a bebasszal. a kuplungtól is hallották a zajt, szét is szedhették a külső részét mert a lamellák rosszul voltak visszarakva, de a kuplung rörzítőanyáján nem tudtak tuljutni, de legalább nem verték szét vágóval. sedu ez a sok esztelen barbárkodás miatt ha már látszik rajta hogy a halál előtti állapot akkor inkább drágábbat vagy semmit. a haverral beszélgettünk a bemutaton és mondja hogy lessz a 9-esére itt helyben érdeklődő, annó 1.3 ért vette most 700 körül adná, és ha viszik helyette vagy 1100xx-et vagy a mikepércsiről a zöldet hozná el, ő 1.2 akar érte ígérni, átiratja, megtankolja és drifft!
a kisliba zöldnek a váza is kakás, keréktárcsa ezüsthöz hasonló színnel fujták le úgy hogy a motor a vázban volt és amit ért az ezüst lett és kész.na de miért fujnak le egy vázat ezüstről, ezüstre,a motor meg a vázban, az idomok kislibazöld színüek, mert barkácsszakkörösök hergáncsoltak rajta. bemégy a festékbótba és kéred a kawa 309b és kész,ez nehéz? két sör után a pajtában kikeverni az nehéz! a dugattyúkon a szelepbemarás mellett ott volt a nyoma a két kipu és a két szívószelepnek, a hengerfejben meg az aprólék negatív lenyomata, a hengerek már nem egy hónolást hanem egy cserét birnának ki igazán, én honnan látszott hogy egy pajtában szegelték össze, hogy a fém hengertalp tömítést valahová elrakták nem tom hová és.
miért volt olcsó canáry motorja, mert aki eladta az tudta a miértjét. azt irta hogy már nagyon vágyott egy ilyen gépre és most megvette. de ha te vagy bárki más ott áll és mondja a hibákat, ott a helyszínen mér egy tengelytávot, és összeadja a hibák összességét akkor lehetne látni hogy biz nagyon hosszútávúnak kell annak a befektetésnek lenni hogy kb 40000km mulva azt tudja mondani hogy amit ráköltöttem azt legalább élveztem is maradéktalanul. van aki kis hibákra nem ad és ami van azt próbálja élvezni, lehet canáry ilyen és elkel fogadni.vannak reménytelen állapotok, de ha ő rákölt annyit amennyit rá szán és megy a haverokkal csapatni és élvezi akkor nincs hiba és ha majd elakarja adni ő is olcsón méri azt fogja mondani ennyit megért.
A kawát (6R)eszámítva mind ronda is.
Hogy lehet a legszebb ezres sportgépből a legcsúnyábbat kihozni? Eddig csak a kiput kellett cserélni az eriggyen (2004-től) de mostmár szinte mindent. Idióták!
nem a mániám csak eltettem a képét hátha valaki a baráti körböl beleszerelmesedne, ugyanis valahol 50 km -es körzetből származott.volt több kép is a hergáncsolásokról,de töröltem a lényeg maradt a rendszám!ezen tulkell jutni sedu, ez a titka, van aki egy élet energiáját fekteti egy olcsó motorba és nem kap vissza semmit.én is így jártam pl az fz 750-nel.akkor mikor én kerestem csak az alant látható állapotuakat árulták,és én huztam magam csőbe mert megvettem,utánna ugyanannyiért jót is árultak és a mai napig látom kisujszálláson hibátlanul használják.aki már megjárta az próbál utatmutatni másoknak, a 636-os haver azóta is mondja hogy de jó hogy nem hoztuk el a győri 636-ost. igaz ment még egy hónapot, telefonálgatott, és megtalálta a számára tökéletest.röviden ennyi.
Mániád a "pénznyelők" fényképezése?
Böszörményi motorokra visszatérve egy sárga Gilera SP2 nagyon tetszett, de mivel felhomályosítottak, hogy PUR HABBAL van telefújva az első teló nem vettem meg. Persze más megvette, pedig a motorja is gáz volt. Kipróbáltuk nem ment csak 100-at. A srác megmutatta, hogy megy az többet is: mentünk utána kocsival , ő 90-nél visszaváltott legalább hármat, olyan szikraesőt szórt, hogy nem láttuk az utat, de ment vagy 115-öt is
Tényleg nagyon optimista vagy. Sokáig én is csak olcsó –törött- motorokat vettem, úgy gondoltam majd én talpraállítom őket. Aztán ha még a saját munkámat nem is számítottam fel, akkor is ott tartottam a végén, hogy vehettem volna egy jó állapotú motort. Itt volt a múltkor egy 98-as ZX9, amit 250 körül el lehetett volna hozni. Az egy újabb típus volt, és elméletileg jobb is, nem volt meggyűrve a váz, stb.
Én nem vállalnám be azt, hogy 200 fölött beszitál, nagy fékezéskor gond van, vagy egy egykerék után kettétörik a váz. Az előbbiek elő szoktak fordulni még a szolidabb motorosok között is.
Azért sok sikert a géphez, első felnit szerintem lehet kapni 25 körül, én nem javíttatnám!
Pipifax: A Z gumi a kawasaki Z1000 (2006-os) gumija. Csinálok róla képeket, az első nagyon jó állapotban van, a hátsó még éppen elmegy. 120/190 a méret.
ja és ez az első r1 itt mifelénk, a yamaha karsaitól hozták át nyíregyről. 4.6mft a listaára és már elekelt ez az egy is, csak a tulaj megengedte hogy bemutatózzanak vele egy kicsit. válság van nemigaz! attól függ kinek, vagy hogy a kisz...... f@sz melyik végén vagy! tik dobnátok rongyos 4.6mft-ot egy motorért?
értem szavad canáry! és meghajlom az optimizmusod előtt,bátor lehetsz és kitartó mint egy igazi kawás, üdvözöllek a kawasaki zx9r rajongók között! ahholy canáry! balesetmentes utat!
hogy mikor volt nem emlékszem, egy jó tanács lett volna hogy a hátsó tengelyt tedd vissza alapállapotba és az első és hátsó tengely között mérj egy tengelytávot. a váza már akkor is rossz, hibás, sérült volt, mielőtt átiratod kérdezz rá, ha van ismerősöd hogy nem cseréltek e vázat ezen a motoron , mertha nem akkor görbe vázzal kezded az ujkori motorozást megtanulni.és még egy jó tanács, próbáld meg kivenni a tankot a vázból és erőssfényű lámpával átnézni a vázon található heggesztéseket belül-kivül. és rakd vissza a tankot, a tank egyszerű sima mozdulattal visszamegy a helyére, ha jobbra balra kell mozgatni feszegetni esetleg maga a tank a vázban az összekötő tartónál megakad,és csak erőszakkal megy a helyére én nem venném a nevemre,és a tank alsó részének a festése is karistos a sok szereléstől!
minden megoldhato,csak a megfelelö embert kell megtalálni hozzá.én is müszaki ember vagyok,igaz ilyet még nem csináltam.össze dobom hogy menjen aztán majd kiderül mit lehet vele kezdeni.kocsiknál is megoldják,ezzel is csak lehet kezdeni valamit.
Hogy lehet a legszebb ezres sportgépből a legcsúnyábbat kihozni? Eddig csak a kiput kellett cserélni az eriggyen (2004-től) de mostmár szinte mindent. Idióták!
Böszörményi motorokra visszatérve egy sárga Gilera SP2 nagyon tetszett, de mivel felhomályosítottak, hogy PUR HABBAL van telefújva az első teló nem vettem meg. Persze más megvette, pedig a motorja is gáz volt. Kipróbáltuk nem ment csak 100-at. A srác megmutatta, hogy megy az többet is: mentünk utána kocsival , ő 90-nél visszaváltott legalább hármat, olyan szikraesőt szórt, hogy nem láttuk az utat, de ment vagy 115-öt is
Én nem vállalnám be azt, hogy 200 fölött beszitál, nagy fékezéskor gond van, vagy egy egykerék után kettétörik a váz. Az előbbiek elő szoktak fordulni még a szolidabb motorosok között is.
Azért sok sikert a géphez, első felnit szerintem lehet kapni 25 körül, én nem javíttatnám!