3 féle betétet próbáltam. Egy gyárit, egy racingost ez volt a legrosszabb, aztán ha jól emlékszem egy EBC lett a végére. Ez már jó volt, 500km bejáratás után, de nem nyújtotta azt az érzést, mint egy aprilia gyári fék gumis fékcsővel (RS250/Touno). Ez volt az egyik ok, amiért eladtam.
Helló!Nekem is fém csövek vannak rajta,de nem gumis!Keveset lehet rajta húzni,és patent.Brembos motort viszont még valóban nem próbáltam,biztos sokkal jobb,ezt nem vitatom!De szerintem a legtöbb a betét minőségén múlik fék ügyben!
Akkor a simsonon is jó a fék, mert ha jó erősen meghúzod blokkal az első kerék
Gondolom nem ültetek még Brembo fékes motoron. A jó fék (nekem): nem kell hozzá nagy erő, érzésre kemény ( a ZX9 fém fékcsővel is gumis volt), jól adagolható, 2 személlyel sem érzem kevésnek, nem ég meg, stb. Ezekből egy sem volt igaz a 2 ZX9-re amihez volt szerencsém.
Megcsináltam a teljes tisztítást, betétet cseréltem, kipróbáltam 3 féle fékcsövet, raktam fel radiális munkahengert, stb. A vége felé egész jó lett, gyak. jobb mint a gyári Z1000 4 dugósa.
F2-es fek. Mikor megvettem olvasgattam a teszteket. A 6 dugosra azt irtak, hogy halal. A 4-esre azt, hogy jobb, mint a 6-os. Szerintem utobbi nem igaz, mert az F2-es fekje messze nem halal. Jol fog, nagyot lehet fekezni vele, a terhelest is birja. De az egyaltalan nem igaz, hogy egy ujjal fejreallsz. Marpedig nalam a halal fek olyan lenne, ami normal felnott ferfi kezero minimalis kifejtese mellett blokkol, vagy emeli a farat. Olyan, amit tenyleg az utolso ujperccel lehet finoman adagolni, mikor hataron nyesed a motort. Na az F2-es fekje nem ilyen volt. Bele kell markolni, akkor viszont fog. 180-nal en megemeltem a hatuljat.
Mivel ezeket a 2002-esre mondja,én viszont azt mondom,hogy egyik másik igaz!Most,hogy ezen már van kormánygátlóm azt mondom,hogy éreztem már néhányszor úgy,hogy jobb ha van,mint ha nincs!Bár tényleg nem az az idegbeteg csapkodós fajta,de ez a motor igenis könnyebben emelgeti az elejét,mint az elődei,és az útjaink viszont közel sem simák!Nehezebb főtengely?Megint csak azt mondom,hogy akik próbálták már ezt is azt is,azok jótékony hatásról számolnak be!Első fék?Azt nem akarom hasonlítgatni ehhez-ahhoz,mert talán nem lenne túl szerencsés úgy,hogy nem egyik motorról ülök át a másikra,de én semmiképpen sem nevezném rossznak.Fog az azért emberesen!Cápa,Te mit mondanál el az F-es első fékjéről?
Ráadásként még az árkalkulációban sem bajnokok, 300-400-500eFt-os felárak a konkurens japó márkákkal szemben De kérdem én, mire fel? Így tényleg igazi kihívás lesz akár 10 db-ot is eladni Mo-n
En csak reszigazsagot latok az allaspontodban. A 14 szerintem nem helyettesiti a 12-est, mivel a 14 nem tekintheto sportmotornak - en nem tekintem annak. Tovabba... Az igaz, hogy vannak hullamvolgyek a Kawanal, de ez most nem olyan mint maskor. Egyreszt nem muszaki fejlesztes kerdese, hogy a Ninjak olyan rondak, hogy az ember bele kifordul tole. Masresz korabban szo volt a MotoGP szereples kapcsan a valsagrol. A valsag mindig olyan, hogy akinek nagy tokeje van, az bukik tobbet. A MotoGP-ben valsagorientalt szabalyokat hoznak, ami a kispenzu csapatoknak kedvezne. Lasd Ducati, ami plusz egy szatelit motort indit. Eppen most lenne eselye a Kawasakinak, hogy a szerenyebb koltsegvetessel is a nagyok nyomaba erjen, ehelyett kilepnek. Nyilvan az az oka, hogy igy sem tudnak eleg fedezetet teremteni, ami eleg nagy para egy olyan gyartol, akik divatot tudtak teremteni 2000 utan a tipusaikkal. Csak a KTM-nel lattam hasonlo mizeriat korabban. Most meg ugy nez ki az van, hogy a kutya nem vesz Kawasakit. Ha uj motort vehetnek en sem vennek Kawat, semmi esetre sem. Egyik kategoriaban sem. Mert mind szar, vagy ronda. Vagy mindketto. Emlitetted az ER-6N-t... az a motor mi? Egy vicc. Veszelyes hulladeknak sem jo. : [
Van 1-2 komolytalan kijelentés a cikkben: pl. a D207 jó gumi, utcán jó a kilencesre a kormány lengéscsillapító, jobb a nehezebb főtengely egy sportmotoron, nagyon erős első fék (főleg ha ült R1-en)
És a Kawa új motor árai?!Na azok sem gagyik!10-es 3.8,6-os 3,Z1000 3,Z750 2.2,250R 1.35,GTR1400 4.46,ZZR1400 4 millió forint!Azért ez így már kicsit erős,SZERINTEM!Inkább vennék bármelyikből egy alig használt két évest majd féláron!
kell még ram-air módosítás is, és a lámpa nagyon ritka és drága. Eladásnál megint csak rosszul jössz ki belőle. Tavaly nagyon sokáig hirdettek egy ilyet feketében! Egyébként szebb, és a lámpa nagyot világít!
Cápa: a Kawa mindig is ezt csinálta. Nézte a többieket, ahogy elhúznak aztán egy pár év késéssel olyat robbantott, hogy a többiek alulmaradtak (lásd. zx10 2004). A zx12 helyett ott a 14, ami szerintem nagyon jó lett, illetve elővették a 250-es kategóriát, ami mondjuk elég gagyi, csináltak idomos ER6-ot, meg egyéb olcsó motorokat, bicikliket, kabátot a jónépnek. Egyébként lehet a 04-es 10-est az utcán használni, csak az a motor már alpból "beteg" így veszélyes is!
A Z1000-nél elmentek az egyszerű userek irányába. Finom gázreakció, kevesebb lóerő-nagyobb nyomaték kis fordulaton, csendes blokk, és mivel nem túramotornak szánták hátulra ne üljön fel hosszú távra senki.
A ZX10 tényleg nem szép, de még mindig jobban kellene mint az új gülü szemű R1, esetleg szutyuki.
Felénk se volt az a hűdenagy meleg, 7-9 fok)(délen meg 15+ ), de azért előkerült az akksi és beröffentettem a gépezetet a téli csicsikálásból, majdnem 3 hónap után. Tettem is vele egy lájt karikát. A kis enduróm után nagyon fura volt, baromira fogott a fék, nagyon lent volt a kormány, és nagyot tudott lépni, ha kellett Viszont sárban elég gyenge teljesítményt nyújtott Most már csak Basi hívó szava hiányzik a teljes bodottához
Gondoltam ezen a hétvégén már motorozhatok egy keveset,de lóf@sz se lett belőle,mert tegnap 0,+1 fok volt,ma meg 3 - 4 .Mivel nem volt kedvem vacogni,így még várok egy-két napot,hátha végre erre is lesz normális idő!Másfelé mi volt az ábra?Ki kente a száját?
És ha még valaki nem olvasta,akkor a 176. oldalon a 4373,4374,4375 -ös hsz.-okban a Speciális osztag szintén Kilencfantól,amiben benne van a ZX7 9-es blokkal.
Az a helyzet, hogy mindkét cikk az én és a Canon A510-em műve De jó látni, hogy érdemes volt vele ügyködni, mert 9-es témában hazai médiában talán ez a két legtartalmasabb iromány
Gondolom nem ültetek még Brembo fékes motoron. A jó fék (nekem): nem kell hozzá nagy erő, érzésre kemény ( a ZX9 fém fékcsővel is gumis volt), jól adagolható, 2 személlyel sem érzem kevésnek, nem ég meg, stb. Ezekből egy sem volt igaz a 2 ZX9-re amihez volt szerencsém.
Megcsináltam a teljes tisztítást, betétet cseréltem, kipróbáltam 3 féle fékcsövet, raktam fel radiális munkahengert, stb. A vége felé egész jó lett, gyak. jobb mint a gyári Z1000 4 dugósa.
A Z1000-nél elmentek az egyszerű userek irányába. Finom gázreakció, kevesebb lóerő-nagyobb nyomaték kis fordulaton, csendes blokk, és mivel nem túramotornak szánták hátulra ne üljön fel hosszú távra senki.
A ZX10 tényleg nem szép, de még mindig jobban kellene mint az új gülü szemű R1, esetleg szutyuki.
Lapozok is oda