a fámákkal pesten nem mértek este...
de elméletileg és gyakorlatilag is ugyanúgy lehet éjszaka mérni!
nálunk valami mitoménmialóütúróaneve de lézeres alapon mér és van rajta éjszakai üzemmód...meg mozgó kocsiból meg egyéb nyalánkságok...
Szerintem nem érdemes futni előlük, ha van egy kis esze szól a kollégáinak, hogy merre mész, és beáll eléd egy civil autóval is, vagy megvárnak a következő városnál. Angliában kérnek helikoptert is. Menjetek pályázni!
kawa zx10, gsxr1000 pl05-től, rendszám otthol marad, és góóóóó!tegnap már próbálgattak két gixert a 07-08 szériából itt debrecenben, és sztem még a tt audinak is kapaszkodni kellene utánnuk,azt a gyorsításd vessd össze a mi motorjainkkal, bocs katapultálást.
Azért motoron nagy tempónál általában előre néz az ember,vagy legalábbis ajánlott nem elmélázni!De szerintem a füldugós módszer is könnyen kivitelezhető!
romániába csalnak a haverok, azt is mondják hogy endúróra kell váltani hogy tényleg fantasztikus helyekre juss el, az egyik gpx750-ről ült át afrika twinre. ukrajnát is sokan nézegetik uticélként, de kizárólag csoportosan, én parázok még ezektől a helyektől. több motorossal is beszéltem akik összetört motorjuk mellett álva megigérték hogy mégegyszer nemindulnának neki azoknak az országoknak.
A tájak tényleg pompásak arra felé, köszönhetően a hegyvidékeknek. Nem beszélve arról, hogy az utak is mintha szélesebbek lennének a hazaitól lásd... Aggtelek- Dobsina.
Más... kezdek belehülyülni a készülékekbe radar ügyben ... Már találtam az adott linken ceruzaelemes AAA változatot is. A gond csak ott rejlik, hogy hogyan jut el hozzám a figyelmeztetés?. Más egy kocsiban meghallani, látni a jelzést... Na ezen még gondolkodom
én ha átjutottam a határon megkönnyebbülve motoroztam tovább mert nem kellett a rendőröktől, trafitól, tartani. de az eggyik haverom--füli-- azt is megmondta hogyha a városok utáni romatelepeknél rohadsz le a motrorral akkor széthordanak az tuti . lehet hogy egyszerű az ország de természetes, viszont volt olyan hegyi szerpentin ahol a magyarországi szőnyegbombázáshoz volt a minőség hasonló.és a régi 9-esnek a kipufogódobjának a vége mindig kiszürkült, és ha jól vágtam még ólmozott benya is volt a kutakon. ha megálltál olyan pihenőhelyen ahol szlovák motorosok vagy túristák is voltak nem mutogattak rád hogy ezek magyarok. hétvégenként több volt a magyar motoros mint a szlovák.
...ez tényleg elgondolkodtató.... csak igényel egy plusz figyelmességet menet közben ... sőt ezek szerint még a megelőzött autókba sem árt benézni... ... A 8-10 másodperc bőven elég mindenhez.
Hátraarc nem kell,mert szemből nincs rendszámod,tehát hiába méri a közeledő motor sebességét,ha elölről nincs azonosítód!És igen,van olyan sebességmérő,ami menet közben is mér.Haver megelőzte a trafis autót Mazda E2200-al főútvonalon 110-el,jött is a fotó neki.Lézerblokkoló.Haver vett a Leon Cuprájára,négyfejes/elől három,hátul egy/ 140 ezer,de már mentette meg! 8-10 másodpercig blokkolja a lézersugarat,annyi időd van,hogy lefékezz!Motorra elég lenne egy egyfejes,mert az is lefedné a motor hátulját,mivel keskeny a jármű!Minél kevesebb a fej,annál olcsóbb!
érdekes vidék! 2-3 éve még robogót sem láttam közlekedni az utakon, mindenki gyalog ment a templomba vagy a dolgát intézni. jawa babettát, mustangot egy darabot sem láttam az utakon,kerékpárt is elvétve.a tavalyi utolsó kiránduláson láttam először jawa babettát, integettem is a többieknek hogy hurrá, azok meg csak filóztak hogy mi van? ez csak egy babi mondták utánna, de én többezer kilóméter alatt most láttam először pont amelyik országban annó gyártották.amugy tényleg szép és érdekes ország, ha jössz visszafelé poprádból dobsina és rozsnyó közti szerpentinen a parkolókban klassz pihenőket alakítottak ki, egyész emberi és SZÉP. a sok hájfejü politikusok egymást jutalmazgatják, inkább az ország azon pontjait is szebbé, és emberibbé tennék ahová mi magyarok is szivesen eljutnánk.
Szia nekem van egy használt garnitúra gumim eladó.
Michlen Power Race medium soft 120/70 180/55 a szokásos méret, 4-4mm profil mélységgel.
Én tartaléknak vettem nem vagyok kereskedő.De már látom,hogy a mostaniakatsem fogom lehajtani.Ha érdekel teszek fel képeket elérhetőséget.
Nos, figyelembe véve, hogy motorral aligha a legalsó sebességtúllépéstől kellene tartani, ezért megfontolandó minden 30.000 ft-os büntivel járó szabálysértés.
Azért itt szeretném leszögezni, hogy azon pillanatokra gondolok gyorshajtásnál, mikor városban vagy városon kívül egy adott szakasz csábít egy kisebb gyorsulásra… s ilyen feeling érzésnél nem azt szeretném lesni, hogy minden álló autó vagy bokor potenciális sebességmérő hely-e…Amúgy ezt leszámítva betartom a Kreszt… Vagy mégsem?
A radardetektorral az a baj, ahogy utána olvastam, hogy az ominózus 1000m-en belül kezd jelezni, aminek okán vagy marad a hátraarc vagy marad az autójából kipattanó közeg…
A lézerblokkoló csábítóan hangzik, de az ára!... hmmm talán szociális alapon megigényelem...
Furti2 nekem is lenne két kérdésem hozzád:
1. amióta módosították a jogszabályokat, valóban lecsökkent vagy megszűnt a mérőhelyet követő azonnali leintés?
2. rendelkezik a rendőrség mozgó járműből alkalmas eszközzel, sebességméréshez?
Számomra mókás látvány volt tavaly, mikor egy gsxr mellém állt (gondoltam magamban Ő is törvénytisztelő a rendszámtáblája alapján). Aztán kövéééééééér gáz és látom, hogy a tavaszi szellő nem lengeti szebben össze-vissza a huzatot, mint az ő táblácskáját.
Szerintem ha leveszitek a rendszámot akkor rakjátok be a hátizsákba. Ha megállítanak a helyszínen vissza sziegetelőződ, és lehet olcsón megúszod. Volt a kilencesemen E betűs autós rendszám egy hónapig, néhány autópályás menet után -a széltől- úgy meghajlott, hogy nem lehetett elolvasni, a kutyát se érdekelte.
Ha értelmesen mentek nem kell bohóckodni ilyen hülyeségekkel. Városban én meg tudom állni, az autópályán meg lassítani kell a hidaknál, parkolóknál 150-re és semmi gond.
Használt gumát keresek. Igazábol előre lenne fontos, mert a hátsó még jó. De ha baráti az ár jöhetne garnitúrába. Fektitibi irta jó néhány hozzászolással alant, hogy ő ilyenekkel foglalkozik és hívja akit érdekel csak a telószámát nem adta meg.
Nagy nehezen kibetűztem a félhomályba most mik vannak rajta:
így szól: pirelli dragon 190/ 50 17
pirelli dragon 120/70 17
Hát ne kíméljetek írjatok!
Debrecen-Józsán kapni lehet lézerjelzőt 29-től 40-ig. Legális, boltban kapható, kis hazánkban használható, de nem lézer blokkolós! Ez csak jelez, hogy para van, ártól függ, hogy milyen messziről.
Furti2 kérdés: a lézeres trafinak mi a működési elve? Pontosabban este tudnak mérni vele? Én úgy tudom, hogy éjszaka nem tud mérni , vagy csak nem tud értékelhető felvételt készíteni? Itt hajdúban ha jól tudom a (volt) határőröknek van éjszakai trafija, de az egy nagy kupola a transporter tetején és abból is csak egy van az egész megyében.
Egyébként a közbeszerzési értesítőben benne volt a kiírás 500+50 db fixen telepített sebességmérő beszerzésére, meg 50 db mobil mérőre, országosan. Szóval nem aprózzák, érzékelik a tavalyi évből, hogy milyen jó kis bevételi forrás ez az államkasszának..
Szerintem vettuk az adast. Ha emberi tartasrol van szo, az eremnek megvan mind ket oldala, ez vilagos. Viszont az sehol a vilagon nem jo gyakorlat, ha a torveny betarttatoi a torvenyt nem tartjak be. Gondolom ebben is mindenki egyet ert.
A felvideki sracoknak van arany eletuk! Tok szep pici, kisbetus, kulturalt rendszamaik vannak. Azt szepen beteszik a kerek moge es csak ugy szakit le a gixer az alacsony Tatra szerpentinein. Tudom, mert veluk jottem en is nyaron. A taj szep, az ut jo, a forgalom gyer, vagy szinte semmi. A kozlekedok figyelmesek, elozekenyek es a motorosokat szeretik. A felvideki lanyok szepek es bogyosek, jo a sor es a kaja.
de elméletileg és gyakorlatilag is ugyanúgy lehet éjszaka mérni!
nálunk valami mitoménmialóütúróaneve de lézeres alapon mér és van rajta éjszakai üzemmód...meg mozgó kocsiból meg egyéb nyalánkságok...